فواید و تاثیر کنجاله سویا در خوراک دام

منبع: آرگا

30

1401/8/12

08:18


کنجاله سویا را به دلیل اینکه منبعی از پروتئین می باشد در خوراک دام به جهت تولید گوشت مرغ ، گوشت گاو ، گوشت خوک ، شیر ، کره و تخم مرغ بکار می برند.

کنجاله سویا دامی

از جمله موادی که این بخش از صنعت کشور به آن نیاز دارد، تغذیه دام و طیور می باشد، یکی از محصولاتی که برای تغذیه دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد، کنجاله سویا دامی هستند، کنجاله سویا از جمله مهم ترین ها در آن ها می باشد.

کنجاله سویا در واقع یک نوع فراوری از سویا می باشد و اغلب از پوست دانه سویا به دست می آید که نقش موثری در افزایش املاح و به طور کلی ویتامین های بدن دام دارد، سالانه مقدار قابل ملاحضه ای از کنجاله سویا توسط کارخانه های تولید فراوری سویا، تولید و روانه بازار می شود.

فواید و تاثیر کنجاله سویا در خوراک دام

حوله استخری کودک

اگر شما هم به دنبال تکمیل کردن موارد لازم برای فرزند خود می باشد خرید حوله استخری کودک و حوله تن پوش پلنگی را لیست خود اضافه نمایید چراکه پس از هر بار استحمام شما نیاز به استفاده از این محصول  دارید در هنگام خرید حوله استخری کودک باید به نکاتی توجه کنید که باعث می شوند خریدی مناسب و به صرفه داشته باشید.

فواید و تاثیر کنجاله سویا در خوراک دام

انگور سفید

امروزه اکثر افراد علاقه زیادی به خوردن انگور سفید دارند که از میوه های مجلسی هم به شمارر می آید و در تمام نقاط دنیا طرفدار دارد که طبع کیفیت این نوع انگور سفید به نوع کاشت و سلامت آن بستگی دارد البته در بعضی از بازارها به انگور کشمشی هم معروف می باشد و جز محبوبترین و معروف ترین نوع از انگور می باشد.

فواید و تاثیر کنجاله سویا در خوراک دام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو