برترین برند دستگاه‌های لیزر الکساندرایت در سال ۱۴۰۱

برترین برند دستگاه‌های لیزر الکساندرایت در سال ۱۴۰۱


منبع: پارس ناز

52

1401/8/12

10:25


برترین برند دستگاه‌های لیزر الکساندرایت در سال ۱۴۰۱

اولین کاری که کلینیک‌های زیبایی انجام می‌دهند خرید دستگاه لیزر الکساندرایت است و این به خاطر کیفیت و بازدهی این لیزر قدرتمند است. در کنار لیزر الکس بهترین دستگاه کلینیکال رفع موهای زائد که آن را مکملی بی بدیل می‌دانند دستگاه لیزر دایود است.

 

کلینیک‌های پوست و مو باید در زمان خرید آن بسیار دقت کنند، در ادامه قصد داریم بهترین برند دستگاه لیزر که واردات آن به صورت اصلی انجام می‌شود به شما معرفی نماییم.از بین بردن موهای زائد همواره دغدغه بسیاری از افراد بوده است، این مسئله در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

 

برای از بین بردن این موها دستگاه‌های لیزر موهای زائد بهترین گزینه است تا جایی که وجود این نوع دستگاه‌ها در کلینیک‌های زیبایی و سلامت پوست و مو تقریباً الزامی محسوب می‌شود.

برترین برند دستگاه‌های لیزر الکساندرایت در سال ۱۴۰۱

اولین کاری که کلینیک‌های زیبایی انجام می‌دهند خرید دستگاه لیزر الکساندرایت است و این به خاطر کیفیت و بازدهی این لیزر قدرتمند است، در کنار لیزر الکس بهترین دستگاه کلینیکال رفع موهای زائد که آن را مکملی بی بدیل می‌دانند دستگاه لیزر دایود است.

 

با توجه به تحریم‌های اقتصادی که علیه ایران وجود دارد، وارد کردن دستگاه‌های اصل و باکیفیت مشکل بوده و بازار مستعد عرضه اجناس تقلبی و چینی است؛ از این‌رو کلینیک‌های پوست و مو باید در زمان خرید بسیار دقت کنند.

 

خرید دستگاه لیزر اصل تا چه اندازه اهمیت دارد؟

 

با توجه به آنچه که بیان شد، تعداد دستگاه‌های لیزر اصل و باکیفیت در بازار خیلی کمتر شده، این در حالی است که اجناس بی‌کیفیت و تقلبی به وفور یافت می‌شوند؛ حال سوال اینجاست که چرا باید دستگاه لیزر موهای زائد حتماً اصل باشد و خرید لیزرهای تقلبی چه ایرادی دارد؟ برای پاسخ این سوال از معایب دستگاه‌های تقلبی صحبت می‌کنیم، معایبی مثل:

 

* بازدهی پایین: دستگاه لیزرهای چینی طول موج کمی دارند که باعث می‌شود اثرگذاری آن‌ها پایین باشد. در برخی از موارد حتی توانایی برطرف کردن موهای زائد را آنطور که شما انتظار دارید، نخواهند داشت؛

 

* آسیب رسانی: اشعه دستگاه لیزر مستقیم به پوست می تابد از این‌رو سلامت آن باید توسط مراجع بهداشتی تایید شود تا هنگام استفاده به پوست بدن آسیب نرساند؛ اما لیزرهای تقلبی از هیچ فیلتری عبور نکرده و ممکن است خطرات جدی برای بدن داشته باشد؛

 

* کم بودن طول عمر: عمر مفید یک دستگاه را قطعات آن مشخص می‌کنند و چون دستگاه‌های فیک از قطعات بی‌کیفیت ساخته شده‌اند، معمولاً زودتر خراب می‌شوند؛

 

* عدم ارائه خدمات پس از فروش: قطعاً هر کلینیکی با خرید لیزر موهای زائد، می‌خواهد تا مدت‌ها از آن استفاده کند. برای چنین هدفی شرکت ارائه‌دهنده این دستگاه باید خدمات پس از فروشی شامل تامین قطعات یدکی را ارائه کند تا در صورت خرابی، تعمیر آن ممکن باشد. امتیازی که لیزرهای غیر اصل از آن محروم هستند.

 

با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، اهمیت خرید دستگاه لیزر اصل بر شما مشخص شد. حالا که از خرید دستگاه اصل مطمئن شدید، باید بدانید که این دستگاه‌های اصل از کجا قابل تهیه هستند و کدام برند معتبر است و خدمات پس از فروش دارد.

 

نکته بسیار مهم دیگری که باید در زمان خرید دستگاه لیزر موهای زائد اصل به آن توجه داشته باشید، تناسب تکنولوژی دستگاه با پوست مشتریان است؛ به عبارت دیگر، شما باید دستگاه متناسب با تیپ پوستی ایرانیان خریداری کنید. در ادامه راجب به این موارد صحبت خواهیم کرد.

 

دستگاه لیزر الکساندرایت متناسب با تیپ پوستی ایرانی‌ها

 

اواین لیزر تولید شده برای مقابله با موهای زائد در دنیا، لیزر الکساندرایت (Alexandrite) است که پس از عرضه به سرعت توسط سازمان‌های معتبر مانند CE اروپا و FDA آمریکا تایید شد و کیفیت بالای آن در سراسر دنیا غوغا کرد.

 

طول موج لیزر الکساندرایت ۱۰۶۴ نانومتر است که باعث شده برای مدل‌های مختلف پوست و مو مناسب باشد؛ حتی پوست‌های سفید و موهای نازک و روشن نیز از دست این قاتل در امان نیستند.

برترین برند دستگاه‌های لیزر الکساندرایت در سال ۱۴۰۱

در واقع دستگاه لیزر الکساندرایت که بین بسیاری از مردم به لیزر الکس معروف شده است، باعت ایجاد انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پوست گردید و مشتریان کلینیک‌های زیبایی با خیالی راحت تحت نظر پزشکی متخصص از دستگاه الکساندرایت استفاده می‌کنند.

 

معروف‌ترین مدل این دستگاه در بازار ایران، لیزر الکس المنت است؛ این دستگاه محصول شرکت المنیک کره جنوبی است و توسط شرکت ام بی که نماینده این کمپانی است به ایران وارد می‌شود.

 

در واقع شرکت ام بی، بهترین منبع برای استعلام قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت اصل است، زیرا نمایندگی رسمی این محصول بوده و همچنین انواع خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات مانند تامین قطعات و … را ارائه می‌کند.

 

اهمیت وجود پشتیبانی در محصولات پزشکی

 

از آن جایی که همۀ افراد به تمام زبان‌ها زندۀ دنیا مسلط نیستند، پس باید فردی متخصص و آگاه اولاً به زبان و دوماً به نکات کاربردی اینگونه دستگاه‌ها وجود داشته باشد تا هنگام خرید و بعد از نیز این اطلاعات را به خریداران منتقل کند، بسیار دیده شده که فروشندگان متفرقه حتی اسم کالایی که می‌فروشند را نیز نمی‌دانند چه برسد به این که بخواهند آموزش‌های لازم را به خریداران بدهند!

برترین برند دستگاه‌های لیزر الکساندرایت در سال ۱۴۰۱

با توجه به این مسئله که دستگاه لیزر الکساندرایت در کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شود و عموماً به دلیل استفادۀ روزانه اوپراتورها از آن، قطعات کوچک و سری‌ها ممکن است ضربه دیده و یا بشکنند که در این شرایط اگر دستگاه تحت ضمانت نباشد، بلا استفاده شده و هزینه‌های سرسام‌آوری برای خرید مجدد دستگاه به خریدار تحمیل می‌کند.

 

دلیل دیگر این است که استفاده از قطعات یدکی غیر اصل و ناسازگار منجر به صدمات جدی به هَندپیس و سری‌های دستگاه می‌شود. به بیان دیگر بسیار دیده که کلینیک‌های زیبایی به دلیل استفاده بیش از حد از دستگاه و به تبع آن داغ شدن و از کار افتادن هند پیس، برای تعمیر و تعویض قطعات داخلی هندپیس و یا موتور دستگاه مشکل پیدا کردند.

 

نکات مهم برای خرید دستگاه لیزر الکس

 

حالا شاید از خود بپرسید که تمام موارد درست است اما هنگام خرید دستگاه لیزر به چه نکاتی توجه کنیم تا در آینده این مشکلات برایمان پیش نیاید؟ هنگام خرید دستگاه لیزر باید در درجۀ اول به مبدا برند و سپس کشور سازندۀ دستگاه، ضمانت‌نامۀ رسمی و اطلاعات فروشنده دقت کنید! مسلماً شرکتی که خود این دستگاه‌ها را وارد و عرضه می‌کند از تمام زیر و بم‌های آن آگاه بوده و کارشناسان خود را به‌طور مداوم برای یادگیری این نکات آموزش می‌دهد.

 

بنابراین فارغ از اینکه با کدام کارشناس آن شرکت صحبت می‌کنید، همۀ آن‌ها از تمام جزئیات دستگاه آگاه بوده و قادرند کاربردی‌ترین نکات و جزئیات مورد نظر را به شما یاد دهند. بر کسی پوشیده نیست که معلم خوب از کتاب درس خوب مهم‌تر است! اگر معلم به تمام نکات درسی مسلط باشد می‌تواند آن را به شاگردان خود آموزش دهد.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

با توجه به متقاضیان زیادی که برای رفع موهای زائد به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند، استفاده از لیزرها برای این منظور رواج یافته و کلینیک‌ها برای اینکه بتوانند رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند به دنبال خرید دستگاه‌هایی مثل لیزر الکساندرایت و لیزر دایود هستند؛ اما از آنجایی که ایران در تحریم اقتصادی است، پیدا کردن دستگاه‌های اصل و باکیفیت مشکل است.

 

ما مفتخریم که بازرگانی ام بی را به عنوان بهترین برند واردات دستگاه‌های زیبایی در ایران معرفی کنیم و به شما مژده بدهیم که این شرکت از ۱ شهریور برای خرید لیزر الکساندرایت و دستگاه دایود تخفیف ویژه به مدت محدودی در نظر گرفته است. جهت استفاده از این فرصت طلایی به سایت بازرگانی ام بی ( https://lasermb.com /) مراجعه کرده یا از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

 

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان حاجی زاده، مجتمع تجاری اداری گلشن واحد ۴۱۰ اداری بازرگانی ام بی

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۱۴۰۱۰۵

کد پستی: ۱۴۷۱۷۵۵۲۹۸

آدرس ایمیل: info@lasermb.com

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو