آگهی ابلاغ ارزشمندی سه اثر تاریخی خوزستان منتشر شد

منبع: همگردی

98

1401/8/12

11:00


ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، آگهی ابلاغ ارزشمندی سه اثر تاریخی خوزستان منتشر شد.

براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان متن آگهی های ارزشمندی آثار تاریخی به شرح زیر است:

متن آگهی محوطه بیت مشحوت

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد نسبت به ثبت محوطه تاریخی بیت مشحو به نشانی استان خوزستان، شهرستان شوش، بخش شائور، دهستان شائور، روستای بیت مشهود (بیت مشحوت) واقع در محدوده پلاک ثبتی 60 بخش هشت شوش در فهرست آثار ملی کشور اقدام کند. لذا در اجرای قانون راجع به حفظ آثار ملی بدین وسیله از مالک یا مالکین محترم دعوت می شود حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ انتشار آگهی با در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به نشانی اهواز خیابان امام شرقی، چهارراه ارشاد، بعد از بانک کشاورزی مراجعه کنند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر برابر مقررات اقدام و هیچگونه اعتراضی از مالک پذیرفته نخواهد شد.

متن آگهی تپه شنگر

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد نسبت به ثبت محوطه تاریخی تپه شنگر به نشانی استان خوزستان، شهرستان دزفول، بخش چغامیش، دهستان خیبر، روستای شنگر واقع در محدوده پلاک های ثبتی 1690 و 1691 بخش س دزفول در فهرست آثار ملی کشور اقدام کند. لذا در اجرای قانون راجع به حفظ آثار ملی بدینوسیله از مالک یا مالکین محترم دعوت می شود حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ انتشار آگهی با در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به نشانی اهواز خیابان امام شرقی، چهارراه ارشاد، بعد از بانک کشاورزی مراجعه کنند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر برابر مقررات اقدام و هیچگونه اعتراضی از مالک پذیرفته نخواهد شد.

متن آگهی تپه تاریخی دولتی

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد نسبت به ثبت محوطه تاریخی تپه دولتی به نشانی استان خوزستان، شهرستان دزفول، بخش چغامیش، شهر چغامیش واقع در محدوده پلاک های ثبتی 1689 اصلی بخش سه دزفول و 1073/1689 بخش سه دزفول در فهرست آثار ملی کشور اقدام کند. لذا در اجرای قانون راجع به حفظ آثار ملی بدین وسیله از مالک یا مالکین محترم دعوت می شود حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ انتشار آگهی با در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به نشانی اهواز خیابان امام شرقی، چهارراه ارشاد، بعد از بانک کشاورزی مراجعه کنند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر برابر مقررات اقدام و هیچگونه اعتراضی از مالک پذیرفته نخواهد شد.

آگهی ابلاغ ارزشمندی سه اثر تاریخی خوزستان منتشر شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو