کدام چهره های معروف ایرانی متولد 12 ابان هستند؟

منبع: آکا

110

1401/8/12

11:42


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 12 آبان بدنيا آمده يا

آکاایران: امروز 12 آبان ماه 1401 مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون یکتا ناصر،فلورا سام و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

عکس لحظه عقد یکتا ناصر و همسرش و مهریه جالب یکتا | تیپ خنده دار یکتا ناصر  در نیسان آبی

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 12 آبان ماه متولد شده اند

یکتا ناصر

یکتا ناصر (زاده ۱۲ آبان ۱۳۵۷) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

صورت پف کرده یکتا ناصر غوغا کرد | عمل های زیبایی کار دست یکتا ناصر داد

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید.یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند

فلورا سام

فلورا سام (زادهٔ ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز) بازیگر، نویسنده و کارگردان تلویزیون و تئاتر ایرانی است

فلورا سام چطور با از دست دادن پدر و همسرش کنار آمد؟ - خبرآنلاین

فلورا سام در سال ۱۳۶۳ با مجید اوجی، تهیه‌کننده ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۶ با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد. شروع فعالیت حرفه‌ای وی در تلویزیون صرفاً به دلیل روابط خانوادگی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «مهر و ماه» در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی حمید لبخنده بود. او همچنین در مجموعه‌های شیخ مفید، روزهای زندگی، همسایه‌ها، شبی از شب‌ها، نشانی و ماه عسل ایفای نقش کرده‌است. مجموعه تلویزیونی توطئهٔ فامیلی، آخرین کار اوست. فیلمنامهٔ این مجموعه تلویزیونی را نیز او نوشته بود. آخرین فیلمنامه پخش شده توسط صدا و سیما که به دست وی نوشته شده با عنوان تا... رهایی می‌باشد که در پاییز ۹۰ شروع به پخش شده‌است. مجموعه تلویزیونی راز پنهان در ماه رمضان سال ۱۳۹۱ از تلویزیون پخش شد که نویسندگی و کارگردانی آن به عهده فلورا سام بود. در ایام نوروز ۱۳۹۳ «ما فرشته نیستیم» از این کارگردان از شبکه تهران پخش شد.

.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو