پیوستن آبری پلازا به سریال Agatha: Coven of Chaos مارول | اسپین‌آف وانداویژن

منبع: زومجی

11

1401/8/12

19:39


پیوستن آبری پلازا به سریال Agatha: Coven of Chaos مارول | اسپین‌آف وانداویژن

پس از موفقیت چشمگیر سریال WandaVision بود که مارول استودیو تصمیم گرفت تا اسپین‌آف این سریال را با محوریت شخصیت آگاتا هارکنس تولید کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این سریال کمدی اضافه شده است. ورایتی گزارش داد که آبری پلازا پس از توافق با مارول استودیو قرار است در سریال Agatha: Coven of Chaos به ایفای نقش بپردازد، اما اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست.

همچنین کاترین هان برای بازی در نقش آگاتا هارکنس و اما کالفیلد، بازیگر داتی جونز در سریال Agatha: Coven of Chaos باز خواهند گشت. علاوه‌بر پلازا، به‌تازگی جو لاک، بازیگر سریال Heartstopper دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران این سریال برای بازی در یک نقش نامشخص اضافه شده است. همچنین جک شافر، سازنده سریال وانداویژن به‌عنوان سازنده و رهبر تیم نویسندگان در سریال Agatha: Coven of Chaos باز خواهد گشت.

کاترین هان در نقش آگاتا هارکنس در قسمت نهم و پایانی سریال WandaVision

گفته می‌شود که سریال Agatha: Coven of Chaos قرار است یک سریال کمدی تاریک باشد. باتوجه‌به پایان‌بندی سریال WandaVision می‌دانیم که آگاتا هارکنس با طلسم واندا در وست ویو گرفتار باقی‌مانده است، اما اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست. انتظار می‌رود سریال Agatha: Coven of Chaos در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود.

آبری پلازا بیشتر برای بازی در سریال Parks and Recreation شناخته می‌شود و از دیگر کارهای او می‌توان به سریال Legion، انیمیشن The Legend of Korra، فیلم Dirty Grandpa، فیلم Ingrid Goes West، فیلم Black Bear، فیلم Happiest Season، فیلم Emily the Criminal و انیمیشن Little Demon اشاره کرد.

پلازا اخیرا در فصل دوم سریال The White Lotus بازی کرده است و فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre به کارگردانی گای ریچی کار بعدی او خواهد بود. پلازا هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Megalopolis به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا حضور دارد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو