احتمال اضافه شدن نقشه آرنا PvP و باس های جدید در DLC بازی Elden Ring

منبع: زومجی

16

1401/8/12

21:12


احتمال اضافه شدن نقشه آرنا PvP و باس های جدید در DLC بازی Elden Ring

به‌تازگی کاوشگران داده‌های مربوط‌به به‌روزرسانی ۱.۰۷ بازی Elden Ring به پیدا شدن برخی موارد احتمالی مربوط‌به بسته الحاقی آینده‌ی این بازی که پیش از این شایعه‌هایی پیرامون توسعه‌ی آن نیز منتشر شده‌ است، اشاره کرده‌اند. به‌گفته‌ی این افراد، DLC احتمالی بازی الدن رینگ شامل یک حالت PvP Arena خواهد بود.

در ادامه یکی از افرادی که به کاوش داده‌های به‌روزرسانی جدید Elden Ring پرداخته است، اعلام کرد این داده‌ها شامل مدل‌های مو، ۶ سلاح، یک نقشه‌ی آرنای PvP تازه به نام Colosseum، بیش از ۳۰ باس و ۱۶ ورودی به محل NPC یا باس به نام Someone Yet Unseen هستند. در مورد بخش PvP بازی الدن رینگ، احتمالا بازیکنان می‌توانند به دو روش به این ویژگی دسترسی پیدا کنند؛ اولین روش تهاجم به تجربه‌ی بازیکن دیگر ازطریق بخش کوآپ است و روش دوم مربوط‌به دعوت شدن یک بازیکن مهمان ازطریق آیتم احضار بخش PvP خواهد بود.

استفاده از اسپریت سامن در Elden RIng

از همین رو اگر شاهد نقشه‌ی جدید Colosseum در بسته الحاقی آینده Elden Ring باشیم، احتمالا بسیاری از المان‌های بخش PvP بازی با تغییرات همراه می‌شوند. شرکت فرام‌سافتور تاکنون عرضه یک بسته الحاقی جدید برای بازی الدن رینگ را تایید نکرده است اما گمانه‌زنی‌ها به احتمال معرفی این DLC در رویداد گیم آواردز امسال که ماه آینده برگزار می‌شود، اشاره دارند.

نظر شما درباره‌ی عرضه‌ی بسته الحاقی برای بازی Elden Ring چیست؟ شما می‌توانید آن‌ها را با ما در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو