دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۰ | قسمت سی ام 30

منبع: شبونه

676

1401/8/13

22:05


دانلود کامل سریال بی همگان قسمت سی  [ اینترنت رایگان ] قسمت 30 سریال بی همگان قسمت ۳۰ امشب جمعه 13 آبان 1401 را در این صفحه ببینید این سریال به قسمت های هیجان انگیز خود رسیده است و مخاطبانش را حسابی سرگرم و مجذوب نموده است داستا عاشقانه همراه با حوادث و رخدادهای اجتماعی …

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت سی  [ اینترنت رایگان ] قسمت 30 سریال بی همگان قسمت ۳۰ امشب جمعه 13 آبان 1401 را در این صفحه ببینید این سریال به قسمت های هیجان انگیز خود رسیده است و مخاطبانش را حسابی سرگرم و مجذوب نموده است داستا عاشقانه همراه با حوادث و رخدادهای اجتماعی باعث شده که این سریال بسیار مهیج دنبال شود اگر قسمت 30 سریال بی همگان را ندیده اید حتما در این صفحه تماشا نمایید.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۰ | قسمت سی ام 30

دانلود قسمت 30 سریال بی همگان

سریال بی همگان از سریالهای محبوب این شب های صداوسیما بوده که موفق شده داستان آن مخاطبان زیادی را در مقابل تلویزیون بنشاند .

بی همگان با اینکه بازیگرانی تکراری سریال افرا را در خود دارد و انتقاداتی به این سریال شده است اما همچنان در بین سریالهای تکراری صداوسیما جای خاص خود را دارد و همین که تکراری نیست قابل هضم است.

به شما پیشنهاد میکنیم که این قسمت از سریال بی همگان را تماشا کنید.

دانلود قسمت 30 سریال بی همگان

ین همه اتفاق بد و تلخی‌های بی پایان برای قهرمان قصه، آن هم در شرایطی که هنوز نصف سریال پخش نشده، در این روز‌هایی که مردم به شادی و آرامش نیاز دارند، واقعا چه معنی دارد!

چرا در این روز‌هایی که مردم به شدت درگیر فشار‌های سنگین اقتصادی اند و حال عمومی مردم روبراه نیست، سریالی به این تلخی راهی کنداکتور می‌شود؟! ملودرامی تلخ با اندک چاشنی مسائل اقتصادی که هر شب میزان تلخی و غم و غصه آن بیشتر می‌شود و مخاطب به ناچار باید بر سر همه گرفتاری‌ها و استرس‌های روزانه خود، هر شب شاهد این تلخی‌ها هم باشد.

اینجاست که جای خالی تدبیر و مدیریت درست رسانه در تلویزیون به شدت احساس می‌شود؛ مدیریتی که با توجه به نیاز روانی جامعه و مخاطب، سریالی با محتوا و مضمون درست راهی آنتن کند؛ طبیعی است که وقتی حال روحی مردم مساعد نیست، لااقل با پخش سریالی کمدی و طنز این خلا را پر کرده و لااقل ساعتی ذهن پر از استرس و خسته بیننده را آرام کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو