فال جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

منبع: برترین ها

28

1401/8/13

22:13


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین فروردین

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری مهمی دعوت هستید، در این مراسم با افراد سرشناس و بانفوذی آشنا خواهید شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده روی کمک این افراد بانفوذ حساب کنید.  امروز فرصتی مهیا می‌شود تا استعدادهای خود را شکوفا کنید. اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید.

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین اردیبهشت

فکرهای ناراحت کننده‌ای به ذهن شما می‌رسد، اما نگذارید این فکرها روزتان را خراب کند.  وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواستان به گذر عمر باشد.  امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید. در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین خرداد

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. به حرف افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند گوش کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کار سخت‌و‌دشواری در پیش‌روی شما قرار نمی‌گیرد. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید. انسان شوخ‌طبعی هستید و همیشه لبخند بر لب دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید خنده بر هر درد بی‌درمان دواست.

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین تیر

خیال‌بافی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبه‌رو شوید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.   خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین مرداد

گره‌ای در کار شما افتاده است. این گره به دست شما باز نمی‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید. به لحاظ انرژی و منابع مالی امروز به مشکلی برخورد نمی‌کنید. برای دید و بازدید به منزل یکی از فامیل‌های نزدیک دعوت شده‌اید. این مهمانی بهانه‌ای است تا دیداری با اعضای خانواده تازه کنید و حسابی خوش بگذرانید.  اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان توقع‌های زیادی از شما دارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظارات خود را در حد توان شما پایین بیاورد. در انجام کارهای منزل کوتاهی می‌کنید و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است. اجازه ندهید این دلخوری به کدورتی عمیق تبدیل شود و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت نمایید که از هر فرصتی برای رسیدگی به کارهای خانه بهره می‌گیرید.

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین شهریور

به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حسابهای بانکیتان خواهد شد. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید.  روزی همراه با موفقیت‌های چشمگیر در انتظار شماست، این موفقیت‌ها را به دستمایه‌ای برای پیشرفت‌های آینده تبدیل کنید. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. فردی قصد دارد میانه شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان را خراب کند. قبل از اینکه این فرد به هدف شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که شعله‌های محبت میان شما و عشق ‌زندگیتان هرگز خاموش نخواهد شد. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین مهر

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید. احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. خبر بسیار خوشایندی به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و دیگر افراد منزل را فراهم می‌کند. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید.  اهمیت زیادی به عشق‌ زندگیتان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین آبان

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی می‌افتد و نرد عشق به این فرد می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.   اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید دوستان و آشنایان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌هایتان را می‌دانند.

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین آذر

انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. علاقه‌ بی‌پایانی به یادگیری علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، به این علاقه اهمیت بدهید و به‌خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان فراگیری مهارت‌های جدید می‌گذرد. برنامه‌ای که امروز برای پیشرفت ترسیم می‌کنید، در آینده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند. مهمان ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید.

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین دی

روحیه‌تان را با انجام کارهای سرگرم‌کننده حفظ کنید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های مالی در پیش ندارید.   بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید. قبل از هر تصمیمی نظر افراد باتجربه را جویا شوید و تصمیمی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد.  یکی از آشنایان پیشنهاد مهمی را با شما درمیان می‌گذارد، از جان و دل پذیرای این پیشنهاد باشید و خاطر‌جمع باشید که انجام دادن آن به نفع شما تمام خواهد شد.  کمی به خودتان استراحت دهید و با خوردن غذاهای مقوی، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین بهمن

روحیه‌تان را از دست داده‌اید و مانند گذشته انرژی و نشاط ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که خستگی بیش‌ازحد کار شما را به اینجا کشانده است و برای بهبود این روحیه، امروز قدری به خودتان استراحت دهید و خستگی و کسالت را از تن خود دور نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. انسان سخاوتمندی هستید؛ اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز با انجام کاری که مورد تایید شما است، زمینه شادی و خوشحالیتان را فراهم می‌کند. شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید.  

فال روز ۱۳ آبان برای متولدین اسفند

تصمیم مهمی را امروز باید اتخاذ کنید و این وضعیت شما را مضطرب و نگران کرده‌است. برای این تصمیم با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر اهل منزل را جویا شوید. اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا استعداد‌های درخشان خود را به اطرافیان اثبات نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و یک‌ سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید مانند گذشته نیست و احساس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید. در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو