مد گردی با ویشکا آسایش : ژاله کبیری سریال دراکولا

مد گردی با ویشکا آسایش : ژاله کبیری سریال دراکولا


436

1401/8/14

00:17


ویشکا آسایش بازیگر نقش ژاله کبیری در سریال دراکولا است که از فروردین ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی اکران شده است. در واقع دراکولا، فصل دوم سریال هیولا است. ویشکا آسایش که با بازی در نقش قطامه سریال امام علی، دیده شد، همسر لاکچری گرد و با افاده کامران کبیری ( با بازی مهران مدیری) […]

مد گردی با ویشکا آسایش : ژاله کبیری سریال دراکولا

ویشکا آسایش بازیگر نقش ژاله کبیری در سریال دراکولا است که از فروردین ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی اکران شده است. در واقع دراکولا، فصل دوم سریال هیولا است. ویشکا آسایش که با بازی در نقش قطامه سریال امام علی، دیده شد، همسر لاکچری گرد و با افاده کامران کبیری ( با بازی مهران مدیری) است که نقش مدیرعامل شرکت تعاونی بازرگانی خیر را ایفا می کند. ویشکا آسایش خود عاشق مد و لباس است و در این سریال نیز او را با لباس های مجلسی شیک بلند مشکی و سفید تور دار مشاهده می کنیم که نظر بیننده را به خود جلب می کند.

حتما بخوانید: انتقاد از افزایش حق اشتراک فیلیمو

ویشکا آسایش ، عاشق بازی در استایل زنان افاده ای، شیک پوش و مشکل پسند و لاکچری گرد است و سابق بر این نیز در نقش هایی مرتبط با دختران شیک پوش و ژانر دراکولایی در تئاتر و تلویزیون، نقش آفرینی کرده بود.

تناسب، توزان و تعادل در طراحی استایل و روانشناسی رنگ را بر اساس میمیک چهره و رنگ پوست، به عنوان طراح لباس و صحنه، به خوبی می شناسند و همین درک درست از عناصر تیپ، سبب شده تا وی همواره در سینما و تلویزیون، با رسانه ای به نام مد، نقش آفرینی خود را جلوه ای تازه بخشیده و با  استقبال مخاطب همراه شود.

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره مد و لباس و استایل های ویشکا آسایش در سریال دراکولا و سایر نقش های وی در فیلم و سریال های ۲۰ سال اخیر دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره دراکولا مهران مدیری

داستان ویشکا آسایش

داستان ویشکا آسایش

ویشکا آسایش متولد ۱۶ آبان در سال ۱۳۵۱ در تهران است. دختر آریانا پرتو و همسر رضا قبادی و مادر فرزندی به نام گیو. او همان طور که در  سریال دراکولا نشان داده می شود، طراح استایل و عاشق مد و لباس و دنیای لاکچری و لباس ها واکسسوری های لوکس از برنده ای فاخر است و سابقه طراحی صحنه و لباس در کارنامه وی دیده می شود.

ژاله کبیری سریال دراکولا، از سال ۱۳۷۰ شمسی تا کنون در فیلم ها و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده است. ویشکا آسایش ، مدرک طراحی صحنه را از انگلیس گرفت و برای بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع، موفق به دریافت سیمرغ بلورین  بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد.

ویشکا آسایش در جدید ترین کار های سینمایی خود، در چپ راست (حامد محمدی)، گورکن (کاظم ملایی)، ما همه با هم هستیم با مهران مدیری (کمال تبریزی)، سال دوم دانشکده من (رسول صدرعاملی) و نهنگ عنبر ۲ (سامان مقدم) حضور داشت.

ویشکا آسایش در سریال نهنگ آبی نیز به کارگردانی فریدون جیرانی حضور داشت و در دیوار به دیوار نیز یکی از نقش آفرینی های ممتازش در تلویزیون را ایفا کرده بود که بارها تجدید پخش شده بود.

اینستاگرام ویشکا آسایش

اینستاگرام ویشکا آسایش

اینستاگرام ژاله کبیری سریال دراکولا، بیش  از  ۱٫۲ میلیون دنبال کننده دارد و می توان سبک زندگی و فعالیت های مد و لباس و ایرانگردی و جهانگردی وی را در سال های اخیر مشاهده کرد. اینستاگرام ویشکا آسایش در نشانی: @vishka.asayesh در دسترس است.

تصویری از استایل ویشکا آسایش در صحنه ای از سریال دراکولا

(تصویری از استایل ویشکا آسایش در صحنه ای از سریال دراکولا)

(تصویری از شال و لباس بلند و اکسسوری های ویشکا آسایش

(تصویری از شال و لباس بلند و اکسسوری های این بازیگر خوش استایل در قسمت دوم سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری)

از کلکسیون استایل های کژوال ویشکا آسایش در زمستان 99 در تهران

(از کلکسیون استایل های کژوال ویشکا آسایش در زمستان ۹۹ در تهران)

یشکا آسایش چون طراح لباس است و از سلبریتی های خوش سلیق

( ویشکا آسایش چون طراح لباس است و از سلبریتی های خوش سلیقه محسوب می شود، روانشناسی رنگ و قدرت و انرژی رنگ های تیره را در طراحی استایل، به خوبی می شناسد. از مونوکروم های وی در سال ۹۹)

استایل های شیک و ساده ویشکا آسایش

(عکس بالا ، استایل های شیک و ساده این طراح لباس را در تابستان گردی های سال کرونایی ۹۹ نشان می دهد)

استایل جالب ویشکا آسایش شبیه یکی از ایموجی های معروف

(آیا این استایل جالب ویشکا آسایش شبیه یکی از ایموجی های معروف در شبکه های  اجتماعی نیست به قول خودش؟)

مدل های کژوال ویشکا آسایش

(مدل های کژوال این بازیگر طراح لباس در این عکس، توسط صدف دبیر علی طراحی شده است)

ویشکا آسایش سابقا، در تئاترهایی با ژانر وحشت و ترس

( ویشکا آسایش سابقا، در تئاترهایی با ژانر وحشت و ترس (مثل تئاتر  عروسی خانم دراکولا در سال ۹۸) نقش آفرینی کرده بود و این استایل وی در آن تئاتر است و نقش او در سریال ژاله نیز احتمالا بی ارتباط با بازی هایش در چنین ژانرهایی نبوده باشد)

(از کلکسیون استایلهای شیک و اکسسوری های دوست داشتنی نقره ویشکا آسایش

(از کلکسیون استایلهای شیک و اکسسوری های دوست داشتنی نقره این بازیگر در سال ۹۸ را شاهد هستیم)

در سال ۹۸ نیز ویشکا  آسایش گفته بود که یکی از دوستانش معتقد بوده که او باید در فیلم MALEFICIENT نقش آفرینی می کرده و شباهت زیادی به کاراکتر اصلی این فیلم پر فروش والت دیسنی داشته است. مالفیسنت (به معنی شیطان) فیلمی در ژانر فانتزی تاریک محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی رابرت استرومبرگ بود که آنجلینا جولی هم در آن نقش آفرینی کرده بود.

و شباهت زیادی به کاراکتر اصلی این فیلم پر فروش والت دیسنی

در عکس زیر، استایل شیک ویشکا آسایش را در اکران خصوصی فیلم سینمایی سرخپوست مشاهده می کنید که طراح این تیپ و مانتو، برند S2FASHION اعلام شده است.

استایل شیک ویشکا آسایش را در اکران خصوصی فیلم سینمایی سرخپوست

پوشش خانم هنرپیشه در سال ۲۰۱۹ میلادی در عکس زیر.

پوشش ویشکا آسایش  در سال 2019 میلادی

از فوتوشوت های شیک ویشکا آسایش در نهنگ آبی که در نقش مروارید خانم دختر خوش پوش لاکچری گرد مرفه  حضور داشت. چکمه های چرمی مشکی بلند ، همیشه استایل های زمستانی بانوان شیک پوش را فاخر جلوه می دهد.

از فوتوشوت های شیک ویشکا آسایش در نهنگ آبی که در نقش مروارید خانم دختر خوش پوش لاکچری گرد

حتما بخوانید: محرمانه های گلاره عباسی : مبینا سریال دراکولا

مخاطب گرامی

اگر شما هم از بینندگان سریال دراکولا هستید و درباره نقش و طراحی استایل ژاله کبیری ، نظر و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. یادتان باشد که دنیای مد و لباس در اینستاگرام و ترندهای جدید را می توان در هشتگ: #luxury و #fashion دنبال کرد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو