تستی که همه را دچار بهت کرد! به نظرتان کدام زن مشکل مالی دارد؟!

منبع: گفتنی

30

1401/8/14

00:25


آزمون شناخت زن فقیر تقریبا تمامی کاربران را به جان هم انداخت. هر کدام پاسخ های متفاوتی داشتند. اما مگر می شود این تست به ظاهر ساده دو الی سه جواب مختلف داشته باشد؟! متاسفانه بله همین طور بود! ما در آزمون شناخت زن فقیر می خواهیم میزان دقت و نکته سنجی شما را به چالش بکشیم. …

آزمون شناخت زن فقیر تقریبا تمامی کاربران را به جان هم انداخت. هر کدام پاسخ های متفاوتی داشتند. اما مگر می شود این تست به ظاهر ساده دو الی سه جواب مختلف داشته باشد؟! متاسفانه بله همین طور بود!

ما در آزمون شناخت زن فقیر می خواهیم میزان دقت و نکته سنجی شما را به چالش بکشیم. خونسردی تان را حفظ کنید و دقتتان را بالا ببرید. برای آن که دچار خطار نشوید خبر خوشی برایتان داریم: زمان حل تست 25 ثانیه است!

 

اینم جالبه: فقط باهوش ها ظرف 4 ثانیه موجود خطرناک را تشخیص می دهند!

 

یادتان نرود که مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد.

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

می توانید به مدت 25 ثانیه روی تصویر تامل کنید و جواب و دلایلتان را بسنجید. امیدواریم که به خوبی از پس تست بربیایید!

آزمون شناخت زن فقیر

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زن فقیر

پاسخ آزمون شناخت زن فقیر

زن شماره B از مشکلات مالی رنج می برد. او برای آن که مشکل مالی اش را پنهان کند مقدار زیادی نوشیدنی و کیک سفارش داده. همچنین جواهرات زیادی پوشیده که اصل نیست. لباس های او با هم ست نیستند. کیف او شبیه ساک است و یک موز از آن بیرون مانده. شاید آن را از یک مهمانی و از سر میزی فورا برداشته تا بعدا برای بچه اش ببرد و به همین دلیل فرصت نکرده آن را کامل در کیفش قرار دهد.

چرا شماره C  نیست؟!

او از یک حیوان خانگی نگهداری می کند. نگهداری از سگ و گربه احتیاج به هزینه ماهیانه دارد و به همین دلیل زن شماره C  حداقل در حال حاضر از مشکلات مالی رنج نمی برد.

چرا شماره A  نیست؟!

عده ای از کاربران به کیف برند فیک این زن کیف (دولچه گابانا) اشاره می کنند. روی کیف زن برند به اشتباه درج شده و اگر به تصویر زیر دقت کنید برند دولچه گابانا در کیف اینگونه است:

آزمون شناخت زن فقیر- کیف دولچه گابانا

با اینحال در آزمون شناخت زن فقیر پرسیده شده که چه کسی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند. زن شماره A  اگرچه کیف فیک دارد اما مشکلات مالی ندارد. کاربران دیگری به فنجان و سفارشات او اشاره کردند و گفتند او کم سفارش داده چون فقیر است. اما این دلیل برای بعضی دیگر منطقی نبود. اون ممکن است صرفا رژیم باشد و به تناسب اندام خود اهمیت می دهد. همچنین او آراسته و مرتب به نظر می رسد.

شما چه فکر می کنید؟ آیا جواب شما هم برای آزمون شناخت زن فقیر مطابق جواب ما بود؟ کدام دسته از کاربران پاسخ درست تر و منطقی تری دادند؟

 

 

تست های جالب دیگر: 

دزد نادونی که گیر میفته رو شناسایی کن!

اگر تیزی حدس بزن کدام خانم ناقلا 4 بار ازدواج کرده است؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو