عکس های جدید مائده طهماسبی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جدید مائده طهماسبی و همسرش + بیوگرافی


منبع: نمکستان

48

1401/8/14

00:36


مائده طهماسبی متولد ۱۳۶۶ در بابل است. او بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او فارغ التحصیل رشته ی خبرنگاری است که گرایشش علوم سیاسی و تئاتر می باشد.

نمکستان : مائده طهماسبی متولد ۱۳۶۶ در بابل است. او بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او فارغ التحصیل رشته ی خبرنگاری است که گرایشش علوم سیاسی و تئاتر می باشد. او به جز بازیگری کارگردانی تئاتر نیز انجام می‌دهد و مترجم زبان آلمانی نیز می باشد.

مائده طهماسبی

خانواده ی مائده طهماسبی :

پدر مائده پزشک و رئیس بیمارستان بود. پدربزرگ او مرد بسیار روشن فکر و باسوادی بود. مائده یک خواهر و دو برادر دیگر هم دارد. او در دوران دانشجویی در یکی از برنامه های تئاتر با فرهاد آییش آشنا می‌شود و بعد از ۳ سال ارتباط با او با هم ازدواج می کنند و برای تحصیل فرهاد به آمریکا می روند. آنها هیچ فرزندی ندارند.

مائده طهماسبی

سابقه فعالیت مائده طهماسبی :

مائده بعد از پایان راهنمایی در سن چهارده سالگی به همراه خانواده به تهران رفتند. او در کنکور شرکت کرد اما قبول نشد. مائده علاقه داشت که در رشته معماری در ایتالیا تحصیل کند اما خانواده‌اش او را پیش دایی اش در آلمان فرستادند و در آنجا به تحصیل در رشته ی معماری پرداخت. مائده و فرهاد در سال ۱۳۷۶ به ایران برگشتند. مائده با حمایت همسرش در آمریکا به طور مبتدی بازیگری را آغاز کرد و برای اولین بار در سن ۴۲ سالگی یعنی در سال ۱۳۷۸ در فیلم دایره ایفای نقش کرد. بعد از اولین تجربه خود کم کم در تئاتر و تلویزیون فعالیت کرد‌. او بازیگر توانمندی است.

مائده طهماسبی

نکته قابل توجه درباره این زوج هنری این است که ۲۲ سال است گوشت نخورده اند آنها بر این اعتقادند که نباید حیوانات را نگه داریم و بعد برای این که از آن ها تغذیه کنیم سرشان را ببریم.

آثار مائده طهماسبی :

مائده هم در سینما و هم در تلویزیون فعالیت کرده است. از فیلم‌های سینمایی او می‌توان به هیس دخترها فریاد نمی زنند، پارک وی، سنتوری، مارمولک و خرس اشاره کرد. او در فیلم‌های تلویزیونی خداحافظ بچه، عشق تعطیل نیست، نون و ریحون، شمس العماره و قرارگاه مسکونی ایفای نقش کرده است. او در سریال قرارگاه مسکونی با قاسم زارع همبازی بوده است. او در تئاتر نیز فعالیت های زیادی کرده است و در این عرصه بسیار موفق بوده است.

مائده طهماسبی و همسرش فرهاد آئیش

هانیه توسلی و مائده طهماسبی

هانیه توسلی و مائده طهماسبی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو