معرفی فیلم Prey for the Devil

منبع: فوت و فن

226

1401/8/14

00:46


داستان‌های بسیار زیادی در مورد اهریمن‌ها و تسخیر شدن وجود دارند اما چه می‌شود اگر اهریمنی چندین نفر را تسخیر کند و این تسخیرشدگی همانند یک همگیری پخش شود؟ این سوالی است که در فیلم طعمه شیطان (Prey for the Devil) به آن پرداخته می‌شود.

معرفی فیلم Prey for the Devil

داستان‌های بسیار زیادی در مورد اهریمن‌ها و تسخیر شدن وجود دارند اما چه می‌شود اگر اهریمنی چندین نفر را تسخیر کند و این تسخیرشدگی همانند یک همگیری پخش شود؟ این سوالی است که در فیلم طعمه شیطان (Prey for the Devil) به آن پرداخته می‌شود. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم ترسناک بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Prey for the Devil

دنیل استام (Daniel Stamm) سکان کارگردانی این فیلم فراطبیعی و ترسناک را برعهده دارد. این فیلمساز آلمانی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی همچون آخرین جنگیری (The Last Exorcism) و سیزده گناه (13 Sins) و همچنین قسمت‌هایی از سریال ترس از مردگان متحرک (Fear the Walking Dead) و سریال جیغ (Scream) شناخته می‌شود.

رابرت زاپیا (Robert Zappia) فیلم‌نامه فیلم «طعمه شیطان» را قلم زده است. داستان فیلم را خود او به همراه ارل ریچی جونز (Earl Richey Jones) و تاد آر جونز (Todd R. Jones) ارائه کرده‌اند.

داستان فیلم Prey for the Devil

همانطور که از نام این فیلم مشخص است، داستان فیلم «طعمه شیطان» عمدتا در مورد جنگیری است. علاوه بر این، این فیلم به داستان سفر راهبه جوانی به گذشته‌اش نیز می‌پردازد. ان از زمانی که کودک بوده، مورد اذیت و آزار روحی قرار می‌گرفته که حالا از بدنی به بدنی دیگر می‌رود و سعی دارد تا به ان برسد و او را به تسخیر خودش در بیاورد.

ان متوجه می‌شود که این روح همان روحی است که مادرش را تسخیر کرده بود. در حقیقت، ایمان ان تنها چیزی است که از او در برابر این روح خبیث محافظت کرده است اما حالا این روح شیطانی در حال انجام اعمال شنیعی در دنیا است و ان باید جلوی او را بگیرد. البته این در حالی است که او هیچ تجربه‌ای در زمینه جنگیری ندارد و از سوی دیگر، زنان‌ها به طور سنتی اجازه انجام جنگیری را به طول کامل ندارند.

با این حال، یک پروفسور استثناء قائل می‌شود و به ان آموزش می‌دهد و حالا او این فرصت را دارد که علاوه بر اینکه در گذشته خودش کاوش کند و اطلاعات بیشتری بدست بیاورد، به انسان‌های بیگناه کمک کند و آن‌ها را نجات بدهد. حالا او به همراه کشیش دیگری در نبردی بین مقدسات و نامقدسات قرار دارد.

بازیگران فیلم Prey for the Devil

ستاره سریال رستگاری (Salvation) یعنی ژاکلین بایرز (Jacqueline Byers) در فیلم «طعمه شیطان» نقش اصلی داستان یعنی راهبه‌ای به نام خواهر ان را بازی می‌کند. کالین سالمون (Colin Salmon)،‌کریستین ناوارو (Christian Navarro)، لیزا پالفری (Lisa Palfrey)، نیکلاس رالف (Nicholas Ralph) و ویرجینیا مدسن (Virginia Madsen) نیز از جمله دیگر بازیگران این فیلم به شمار می‌روند.

ستاره فیلم ارابه‌های آتش (Chariots of Fire) یعنی بن کراس (Ben Cross) نیز در فیلم «طعمه شیطان» نقش‌آفرینی کرده که آخرین نقش‌آفرینی او در دنیای سینما به شمار می‌رود. این بازیگر در سال ۲۰۲۰ میلادی از دنیا رفت و این فیلم نیز ادای احترام به او دارد.

در فیلم «طعمه شیطان»، کالین سالمون نقش پروفسوری به نام پدر کوئین را بازی می‌کند که مربی خواهر ان نیز است. کریستین ناوارا نقش پدر دانته را به تصویر می‌کشد که هم‌کلاسی خواهر ان است. دکتر پیترز با بازی ویرجینیا مدسن، کاردینال متیوز با بازی بن کراس، خواهر یوفمیا با بازی لیزا پالفری و پدر ریموند با بازی نیکلاس رالف نیز از جمله دیگر کاراکترهای حاضر در داستان این فیلم هستند. دبورا زچیوا (Debora Zhecheva) در نقش جوانی‌های خواهر ان و ولیزار بینف (Velizar Binev) در نقش پدر برنارد نیز از جمله دیگر بازیگران فیلم «طعمه شیطان» محسوب می‌شوند.

تاریخ اکران فیلم Prey for the Devil

فیلم «طعمه شیطان» قبلا با عنوان The Devil’s Light شناخته می‌شد و قرار بود در سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شود اما در نهایت، اکران آن به هالووین سال ۲۰۲۲ در تاریخ ۲۸ اکتبر (جمعه آبان ۱۴۰۱) موکول شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو