طرز نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی، بدون تلخی

منبع: مینویسم

27

1401/8/14

09:01


اکنون که در فصل برداشت میوه لیمو ترش هستیم، لیمو ترش را تهیه کرده و با طرز نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی که در این پست با شما به اشتراک می گذاریم، لیمو ترش را برای همه روزهای سال در خانه داشته باشید.

طرز نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی، بدون تلخی

درست است که لیمو ترش را می توان در همه فصول تهیه کرد، اما گاهی به ندرت یافت می شود و در اصل فصل پاییز زمان برداشت لیمو ترش است. از این رو لازم است طرز نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی را بیاموزیم تا اگر لیمو ترش تازه در دسترس نداشتیم، بتوانیم از لیمو ترش استفاده کنیم. همراه ما باشید با یادگیری طرز نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی.

روش نگهداری لیمو ترش به مدت طولانی

اینکه طرز نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی را بلد باشید و بتوانید هر زمان که اراده کردید، به لیمو ترش دسترسی داشته باشید، یکی از ملزومات برای هر خانم خانه داری است. در ادامه روش نگهداری لیمو ترش تازه به مدت طولانی را آموزش می دهیم.

راههای گرفتن تلخی آبلیمو

روش های موثر برای تازه نگه داشتن آبلیمو

نگهداری لیمو ترش در فریزر

لیمو ترش ها را شسته و اجازه می دهیم کاملا خشک شود. سپس در کیسه فریزر یا زیپ کیپ می ریزیم و در فریزر می گذاریم. این روش بهترین طرز نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی می باشد.

نگهداری لیمو ترش برش داده در فریزر

  1. لیمو ترش را به قطعات کوچکتر قسیم می کنیم.
  2. حال این لیمو ها را به همان شکل در ظرفی چیده و این ظرف را در فریزر می گذاریم.
  3. بعد از 4 ساعت لیمو ترش برش داده را در ظرف یا پلاستیک مخصوص فریزر می ریزیم و در فریزر می گذاریم.
  4. این یک روش مناسب برای نگهداری لیمو ترش به مدت طولانی است.

نگهداری لیمو ترش در یخچال

روش نگهداری لیمو ترش به مدت طولانی

روش نگهداری لیمو ترش به مدت طولانی

یکی دیگر از روش های نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی این روش است که لیمو ها را شسته و بعد از اینکه در کیسه فریزر قرار دادیم، در یخچال بگذاریم. در این روش نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی، لیمو ترش تقریبا 4 هفته ماندگاری دارد.

توجه به این نکته ضروری است که باید از لیمو های سنگین و پوست نازک و همچنین پر آب استفاده کنید. تا با استفاده از روش نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی که در بالا ارائه کردیم، لیمو ها خوب و تازه بماند.

همچنین دقت کنید که پوست لیمو ترشی که می خرید، کاملا شفاف و سالم باشد.

دلیل تیره شدن رنگ آبلیمو

لیمو عمانی را چگونه خشک کنیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو