کدام چهره های معروف ایرانی متولد 14 ابان هستند؟

کدام چهره های معروف ایرانی متولد 14 ابان هستند؟


منبع: آکا

31

1401/8/14

10:12


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 14 آبان بدنيا آمده يا

آکاایران: امروز 14 آبان ماه 1401 مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون شیلا خداداد،چکامه چمن‌ماه و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

شرمندگی شیلا خداداد از ازدواج مجدد + عکس جدید اینستاگرامی شیلا خداداد

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 14 آبان ماه متولد شده اند

شیلا خداداد

شیلا خداداد (زادهٔ ۱۴ آبان ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است.

سوال نامتعارف مجری از شیلا خداداد | خانم بازیگر هنگ کرد!

او فعالیتش را با حضور در درام اعتراض (۱۳۷۸) آغاز کرد و برای بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند (۱۳۸۲) به شهرت رسید. او در فیلم پرفروش اخراجی‌ها ۲ (۱۳۸۸) و مجموعه‌های گلشیفته (۱۳۹۶–۱۳۹۷) و هیولا (۱۳۹۸) ایفای نقش کرده‌است. او برای هیولا نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان (زادهٔ ۱۴ آبان ۱۳۶۱) بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده اهل ایران است.

عکس ممنوعه امیرحسین آرمان در باشگاه بدنسازی!/لو رفتن خالکوبی خجالت آور آقای  بازیگر در

اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌هایی همچون در امتداد شهر، یه حبه قند، نازنین، شیفت شب و … ادامه یافت و سرانجام با حضور در سریال‌های تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده بیش از پیش شناخته شد.

 

چکامه چمن‌ماه

چکامه چمن‌ماه (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹، شیراز) بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر است.

کارتن خوابی چکامه چمن ماه +عکس

چکامه دختر هنگامه فرازمند منشی صحنه و بازیگر سینما است. وی که با دیپلم مجسمه‌سازی از هنرستان علامه طباطبایی فارغ‌التحصیل شده‌است، بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.چکامه چمن‌ماه از ایران مهاجرت کرده و در شبکهٔ فارسی‌زبان جم تی‌وی، مشغول فعالیت است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو