حالت Light Performance در گلکسی S23 برای بهینه‌سازی مصرف باتری ارائه می‌شود

منبع: تکراتو

40

1401/8/14

11:01


سامسونگ به درخواست کاربرانش حالت Light Performance در گلکسی S23 اجرا خواهد کرد. فعال کردن این عملکرد به مدیریت مصرف باتری کاربران کمک می‌کند.

حالت Light Performance در گلکسی S23 برای بهینه‌سازی مصرف باتری ارائه می‌شود

سامسونگ به درخواست کاربرانش حالت Light Performance در گلکسی S23 اجرا خواهد کرد. فعال کردن این عملکرد به مدیریت مصرف باتری کاربران کمک می‌کند.

مدیریت مصرف باتری همواره یکی از مشکلاتی بوده است که کاربران گوشی‌های هوشمند با آن روبرو بوده‌اند. کمپانی سامسونگ با ارائه حالت Light Performance در گلکسی S23 دغدغه کاربرانش را حل کرده است.

مطابق با خبرها و شایعات موجود، سامسونگ به دنبال افزایش ظرفیت باتری گوشی‌های S23 و S23 پلاس است که منجر به افزایش شارژدهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 در گیک‌بنچ ظاهر شد

حالت Light Performance در گلکسی S23

فعال کردن این حالت، میزان مصرف انرژی گوشی را در زمان استفاده کم می‌کند که در نهایت منجر به افزایش میزان شارژدهی تلفن همراه خواهد شد.

حالت Light Performance در گلکسی S23

حالت Light Performance

سامسونگ که در حال آماده‌سازی رویداد معرفی سری گلکسی S23 هست، شایعاتی از فناوری‌های جدیدش به گوش می‌رسد.

این گوشی‌های پرچمدار که اوخر 2022 یا اوایل 2023 راهی بازار می‌شوند از تکنولوژی جدیدی به نام حالت Light Performance در گلکسی S23 برخوردار می‌شوند که موجب افزایش شارژدهی این نسل پرچمدار است.

در نسخه S23، ظرفیت باتری مدل استاندارد آن به 3900 میلی آمپر ساعت و مدل پلاس به 4700 میلی آمپر ساعت افزایش می‌یابد در حالی که ظرفیت مدل اولترا همچنان 5000 میلی آمپر ساعت باقی خواهد ماند.

فعال کردن حالت Light Performance در اوایل سال 2022 بر روی گوشی‌های تاشو سامسونگ آزمایش شد و اکنون در گلکسی S23 در کنار حالت استاندارد به کاربران سامسونگ معرفی خواهد شد.

افزایش شارژدهی در نسخه S23 سامسونگ

حالت Light Performance در گلکسی S23 که جایگزینی برای حالت استاندارد است، کمک به افزایش عمر باتری و خنک شدن آن خواهد کرد. این حالت عملکرد تلفن را کاهش نخواهد داد.

حالت Light Performance در گلکسی S23

گلکسی S23

Ice Universe معتقد است که بکارگیری این حالت جدید، مصرف انرژی کاهش نداده و در کنار حالت معمول باتری که همان صرفه جویی است، قرار می‌گیرد.

یکی از نگرانی‌های کاربران تاثیر این حالت Light Performance بر روی عملکرد این گوشی‌ هوشمند سامسونگ است که باید گفت در زمان اجرای بازی کاربران می‌توانند از طریق تنظیمات Game Booster به بالاترین دسترسی از عملکرد S23 دست یابند.

علاوه بر این، سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی S23 از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند. بنچمارک‌ها، عملکرد بالایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند که موجب می‌شود، کاربران با فعال کردن حالت Light هم با افت عملکرد از سیستم گوشی هوشمند خود مواجه نشوند.

سامسونگ با استفاده از یک تراشه کم‌ مصرف همراه با افزایش ظرفیت باتری و حالت Light، به سمت افزایش شارژدهی سری گلکسی S23 رفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با حالت Light Performance در گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو