بهترین مراکز خرید استانبول را میشناسید؟

منبع: نیک شو

18

1401/8/14

17:21


استانبول، پنجمین شهر بزرگ دنیا که به حضور در قاره آسیا و اروپا به‌صورت همزمان شهرت دارد. شهری که سنت‌های آسیایی را در کنار مدرنیته اروپایی تجربه می‌کند. استانبول یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه، همسایه ایران است. به همین خاطر همه ساله گردشگران ایرانی بسیاری برای سفرهای تفریحی عازم استانبول می‌شوند. در این شهر بسیاری […]

بهترین مراکز خرید استانبول را میشناسید؟

استانبول، پنجمین شهر بزرگ دنیا که به حضور در قاره آسیا و اروپا به‌صورت همزمان شهرت دارد. شهری که سنت‌های آسیایی را در کنار مدرنیته اروپایی تجربه می‌کند. استانبول یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه، همسایه ایران است. به همین خاطر همه ساله گردشگران ایرانی بسیاری برای سفرهای تفریحی عازم استانبول می‌شوند. در این شهر بسیاری از برندهای تجاری مهم نمایندگی دارند. همه ساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به استانبول سفر می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا مراکز خرید متعددی در استانبول حضور داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مراکز خرید استانبول را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب می‌توانید برای خرید در این شهر زیبا به‌خوبی برنامه‌ریزی داشته باشید.

 

مرکز خرید آکمرکز

خب بدون معطلی به سراغ معرفی بهترین مراکز خرید استانبول می‌رویم. اولین مرکز خریدی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، مرکز خرید آکمرکز است. این پاساژ یکی از قدیمی‌ترین و البته پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول به حساب می‌آید. جالب است بدانید که در سال 1995 و 1996 میلادی، این مرکز خرید برنده دو جایزه بین‌المللی شد. مرکز خرید آکمرکز در نزدیکی محله بشیکتاش قرار دارد که یکی از مناطق معروف و البته شلوغ استانبول است. در این مرکز خرید مغازه‌های متعددی حضور دارند. گردشگران خارجی و حتی مردم محلی این مرکز خرید را برای خرید خود انتخاب می‌کنند. بسیاری از برندهای معروف جهان در این مرکز خرید دارای شعبه مستقل و رسمی هستند. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و … تهیه کنید. در مرکز خرید آکمرکز تنوع اجناس بسیار است و به همین خاطر می‌توانید بر اساس بودجه خود، بهترین خرید را داشته باشید.

 

آدرس: منطقه بشیکتاش، خیابان نیسپتیه، مرکز خرید آکمرکز

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول یکی دیگر از بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید استانبول به حساب می‌آید. از قضا این مرکز خرید نیز در منطقه بشیکتاش قرار دارد. مرکز خرید مال آف استانبول در سال 2011 افتتاح شده است و سه سال بعد آغاز به کار رسمی کرد. در این مرکز خرید می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. بسیاری از برندهای روز دنیا در این مرکز خرید شیک و مدرن شعبه دارند. از انواع پوشاک تا لوازم آرایشی بهداشتی از عطر تا عینک آفتابی و جواهرآلات گران قیمت را می‌توانید در این مرکز خرید بزرگ و زیبا پیدا کنید. لازم به ذکر است که مرکز خرید مال آف استانبول یک مرکز خرید چندمنظوره به حساب می‌آید. 16 سالن سینما مجهز در این پاساژ وجود دارند که برای تماشای فیلم‌های روز دنیا جان می‌دهند. همچنین می‌توانید به بزرگترین شهربازی سرپوشیده استانبول در هین مرکز خرید سر بزنید. این مرکز خرید هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

 

آدرس: منطقه باشک شهیر، ایکیتلی، محله ضیا گوکالپ، خیابان سلیمان دمیرل، مرکز خرید مال آف استانبول

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید وادی استانبول

وقتی که به مرکز خرید وادی استانبول نگاه می‌کنید، با خودتان می‌گویید که عجب مرکز خرید بزرگ و شیکی است، اینجا باید حسابی پول خرج کنم! البته که همینطور هم هست! این مرکز خرید یکی از جدیدترین و شیک‌ترین مراکز خرید استانبول به حساب می‌آید. این مرکز خرید در شمال شهر و منطقه ساریر قرار دارد. مرکز خرید وادی استانبول درست در کنار جنگل معروف بلگراد جا خوش کرده و به همین خاطر طرفداران بسیاری دارد. در این مرکز خرید می‌توانید شاهد حضور برندهای متعدد باشید. مرکز خرید وادی استانبول آنقدر زیبا طراحی شده که بسیاری در آن عکس‌های یادگاری می‌گیرند. اگر به‌دنبال یک مرکز خرید هستید که اکثر برندهای معروف دنیا و گران‌قیمت در آن حضور داشته باشند، مرکز خرید وادی استانبول برای شما بهترین گزینه خواهد بود. مرکز خرید وادی استانبول دارای بخش‌های متنوعی است و این شامل بخش تجاری و مسکونی نیز می‌شود. همچنین امکان استفاده از امکاناتی همانند سالن ورزشی، استخر، زمین بازی، سوپرمارکت، مهد‌کودک و امثال آن نیز در این مجموعه وجود دارد.

 

آدرس: ساریر، محله ماسلاک، محله‌ی آیازآقا، خیابان کمربورگاز، پاساژ وادی استانبول

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید کاپیتول استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول را میشناسید؟

مرکز خرید کاپیتول استانبول یکی از مراکز خرید قدیمی استانبول است. این مرکز خرید در سال 1993  افتتاح شد و می‌توان گفت که اولین مرکز خرید مدرن در شهر استانبول بود. این مرکز خرید در بخش اسیایی قرار دارد. پس اگر در بخش آسیایی حضور دارید و دلتان نمی‌خواهد هزینه‌های هنگفتی را بابت تاکسی بپردازید، می‌توانید به مرکز خرید کاپیتول استانبول بروید. این مرکز خردی در ساختمانی 6 طبقه قرار دارد. اینکه تصور کنید مرکز خرید کاپیتول استانبول یک مرکز خرید قدیمی با ظاهر کهنه در بخش آسیایی است، پس برندهای معروف در آن حضور ندارند، یک اشتباه بزرگ است. هنوز هم بسیاری از نمایندگی‌های قدیمی برندهای معروف دنیا در این مرکز خرید حضور دارند.

در این مرکز خرید بخش‌های تفریحی همانند زمین بازی کودکان، بولینگ و همچنین امکانات رفاهی از جمله پارکینگ، اتاق نگهداری از کودک و هایپرهای زنجیره‌ای نیز حضور دارند. قیمت اجناس در این مرکز خرید مناسب است و می‌توانید خرید منصفانه‌ و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. بسیاری از مسافران، مرکز خرید کاپیتول استانبول را برای خرید سوغات استانبول انتخاب می‌کنند. دسترسی به مرکز خرید کاپیتول استانبول نیز بسیار ساده است و می‌توانید از انواع وسایل نقلیه عمومی کمک بگیرید.

 

آدرس: منطقه اسکودار، محله آلتونی زاده، مرکز خرید کاپیتول

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک از جمله گران‌ترین مراکز خرید استانبول است. این مرکز خرید پاتوق بسیاری از افراد ثروتمند، هنرمند، فوتبالیست، بازیگر و … محسوب می‌شود. اصلاً بسیاری از مسافران به عشق اینکه شاید چند بازیگر و خواننده معروف ترک را در این مرکز خرید ببینند، عازم مرکز خرید ایستینیه پارک می‌شوند. همان طور که می‌توانید تصور کنید، بسیاری از برندهای معروف و لوکس دنیا در این مرکز خرید بزرگ شعبه دارند. قیمت اجناس در این مرکز خرید بسیار گران است. به همین خاطر بسیاری از مسافران خرید در این مرکز خرید را انتخاب نمی‌کنند؛ اما حضور در مرکز خرید ایستینیه پارک محدود به خرید نیست! یکی از بزرگترین آکواریوم‌های استانبول نیز در همین مرکز خرید قرار دارد. همچنین می‌توانید شاهد طولانی‌ترین تونل آبی جهان در مرکز خرید ایستینیه پارک باشید.

در ضمن نخستین سالن تئاتر مدرن استانبول نیز در همین مرکز خرید قرار دارد. اگر دلتان می‌خواهد تا اجناس این پاساژ را بخرید اما قیمت‌ها خیلی گران هستند، باید بدانید جشنواره‌های فروش متعددی در این پاساژ برگزار می‌شوند. یعنی همان طور که می‌توانید با تهیه کردن بلیط چارتر استانبول هزینه کمتری بابت سفر بپردازید، در این جشنواره‌ها نیز می‌توانید با تخفیف بسیاری خرید کنید.

 

آدرس: ساریر، خیابان کادسی، محله پینار، مرکز خرید ایستینیه پارک

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید توریوم

اگر از مردم محلی شهر درباره بهترین مراکز خرید استانبول بپرسید، قطعاً چند نفری مرکز خرید توریوم را به شما معرفی خواهند کرد. این مرکز خرید یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید در شهر به حساب می‌آید که در سال 2010 افتتاح شده است. ساخت این پروژه حدود 2 سال به طول انجامید و عظمت آن شما را مات و مبهوت می‌کند. در این مرکز خرید می‌توانید شامل فروشگاه‌های فوق لوکس و البته گران قیمت باشید. اکثر برندهای معروف و گران‌قیمت دنیا در این مرکز خرید حضور دارند. با خرید در مرکز خرید توریوم می‌توانید از بابت اصالت اجناس آسوده‌خاطر باشید. جالب اینجاست که مدیریت مرکز خرید توریوم، 4500 مترمربع از فضای مجموعه را به بخش تفریحی اختصاص داده است. اسنو پارک یا همان پارک برفی که یکی از معروف‌ترین مراکز تفریحی استانبول محسوب می‌شود نیز در همین مرکز خرید قرار دارد. در اسنوپارک می‌توانید اسکی روی برف را با امکانات بسیار عالی در فضای سرپوشیده تجربه کنید. فودکورت مجموعه بسیار عالی و مجهز است و تنوع بسیاری دارد. در این فودکورت انواع غذاهای سنتی ترکی تا پیتزا و فست‌فود را می‌توانید سفارش دهید.

 

آدرس: منطقه اسن پورت، محله تورگوت اوزال، پاساژ توریم

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

 

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی

بهترین مراکز خرید استانبول را میشناسید؟

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی در منطقه نیشان تاشی استانبول قرار دارد. مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی یکی از لوکس‌ترین پاساژهای شهر به حساب می‌آید. شاید برندهای معروف و گران‌قیمتی همانند کارتیه یا لویی ویتون در بسیاری از مراکز خرید استانبول حضور نداشته باشند؛ اما مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی بورس برندهای لوکس و گران‌قیمت محسوب می‌شود. از مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی نباید انتظار خرید اقتصادی و منصفانه داشته باشید! مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی فاصله چندان تا میدان تکسیم ندارد. به همین خاطر می‌توانید با 10 دقیقه پیاده‌روی از میدان تکسیم، خودتان را به مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی برسانید. همیشه که آدم نباید خرید کند! گاهی حتی گشت‌و‌گذار و پاساژگردی در چنین مراکز خرید لوکسی مزه می‌دهد. اگر به‌دنبال لباس‌های شب لوکس، خاص و گران‌قیمت هستید، مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

آدرس: میدان تقسیم، عثمان بی، نیشان تاشی، مرکز خرید سیتیز

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید پالادیوم

اول از همه باید بدانید که مرکز خرید پالادیوم استانبول با مرکز خرید پالادیوم تهران فقط شباهت اسمی دارند و بدون هر گونه ارتباط هستند! مرکز خرید پالادیوم همانند تهران، یکی از مجلل‌ترین مراکز خرید شهر به حساب می‌آید. فقط وقتی که به تصاویر هوایی این مرکز خرید نگاه کنید، متوجه اوج عظمت آن خواهید شد. مرکز خرید پالادیوم جزو لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول به حساب می‌آید و اجناس داخل آن بسیار گران قیمت هستند. این مرکز خرید با معماری خاص و منحصر‌به‌فردی که دارد، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. یعنی مسافری نیست که از کنار مرکز خرید پالادیوم رد شود و دلش نخواهد تا چرخی در مرکز خرید پالادیوم بزند! این مرکز خرید یک فودکورت بسیار مجهز شامل 20 رستوران مختلف دارد.

این رستوران‌ها انواع غذاهای سنتی تا فست‌فود و غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند. کیفیت غذاهای فودکورت مرکز خرید پالادیوم بسیار عالیست و می‌توانید با خیال راحت از بابت کیفیت، یک وعده غذای خوشمزه نوش جان کنید. یکی از نکات مهم در خصوص پالادیوم این است که در بخش آسیایی قرار دارد. پس اگر در بخش آسیایی اقامت دارید و به‌دنبال یک مرکز خرید لوکس و گران هستید، می‌توانید به پالادیوم بروید.

 

آدرس: بارباروس، آتاشهیر، مرکز خرید پالادیوم

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید زورلوسنتر

تگ: مرکز خرید زورلوسنتر استانبول

مرکز خرید زورلوسنتر از دیگر مراکز خرید گران‌قیمت و لوکس استانبول است که در بخش اروپایی قرار دارد. این مرکز خرید را می‌توان از جمله نوسازترین و جدیدترین مراکز خرید استانبول دانست. در این پاساژ بیش از 180 واحد تجاری فعالیت می‌کنند. معماری این بنا کاملاً خاص و منحصر‌به‌فرد است و می‌توان گفت که با تمامی مراکز خرید دیگر استانبول تفاوت می‌کند. همین موضوع آن را به یکی از خاص‌ترین و معروف‌تریم مراکز خرید شهر تبدیل کرده است. در این مرکز خرید، یک هتل 5 ستاره وجود دارد. این یکی از برجسته‌ترین تفاوت‌های مرکز خرید زورلوسنتر با سایر مراکز خرید به حساب می‌آید. اگر عاشق خرید هستید، می‌توانید در این هتل لوکس و گران اقامت کنید و هر روز مشغول خرید و پاساژگردی در مرکز خرید زورلوسنتر باشید!

 

خب دوستان و همراهان عزیز، با بهترین، جدیدتری، زیباترین، بزرگترین و معروف‌ترین مراکز خرید استانبول  آشنا شدید. به نظرتان بهترین مرکز خرید استانبول کدام است؟ آیا تجربه حضور در هیچ کدام از این مراکز خرید را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، تجربه خود را با سایر دوستان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند خرید عالی از استانبول داشته باشند. در ضمن اگر بهترین مرکز خرید برای خرید سوغات استانبول را می‌شناسید نیز به ما و سایر دوستان زیر همین مقاله و همینجا معرفی کنید.

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو