عطر لاکچری لامبورگینی با قیمت 200 یورو معرفی شد

عطر لاکچری لامبورگینی با قیمت 200 یورو معرفی شد


منبع: تکراتو

28

1401/8/14

17:24


عطر لاکچری لامبورگینی با قیمت 200 یورو (حدود 7 میلیون تومان) بعد از عسل این برند، دیگر محصول عجیب این خودروساز به شمار می‌آید.

عطر لاکچری لامبورگینی با قیمت 200 یورو معرفی شد

عطر لاکچری لامبورگینی با قیمت 200 یورو (حدود 7 میلیون تومان) بعد از عسل این برند، دیگر محصول عجیب این خودروساز به شمار می‌آید.

درست چند روز پیش لامبورگینی از عرضه عسل ویژه برای کارمندان خود خبر داده بود، حال این برند قصد دارد با معرفی یک محصول عجیب و غریب دیگر، حضور پررنگ‌تر و بیشتری در بازار لوازم جانبی داشته باشد. به همین منظور جدیدترین محصول غیرخودرویی خود را به عنوان یک خوشبوکننده لوکس برای خاص‌پسندان معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: ارزان ترین شاسی بلند برقی جهان معرفی شد

عطر لاکچری لامبورگینی با قیمتی حدود 200 یورو

عطر لاکچری لامبورگینی ، به عنوان محصول مشترک لامبورگینی و Culti Milano، جلوه‌ای از این خودروساز ایتالیایی را در قالب یک قاب زیبا به علاقه‌مندان ارائه می‌کند. سنت‌آگاتایی‌ها در این مورد می‌گویند این عطر شادابی و انرژی مخصوص محصولات لامبورگینی را در خود به همراه دارد. رایحه موجود در این عطر لوکس، در واقع ترکیبی از چند میوه و گیاه استخراج شده است. این میوه‌ها و گیاهان عبارتند از: گریپ فروت، پرتغال تلخ، خس خس (علف بومی هندوستان)، ترنج و چوب درخت سرو.

عطر لاکچری لامبورگینی

قاب عطر لاکچری لامبورگینی توسط فرانچسکو پورولی طراحی شده است. این قاب از فرم خاصی تشکیل شده و احتمال زیاد در نظر یک بیننده شبیه رینگ محصولات لامبورگینی به نظر برسد. از طرف دیگر اگر خریدار از مشتریان برند Culti Milano باشد، احتمالا طرح روی آن را مشابه یک گل بداند. بنابراین طراحی قاب آن ترکیبی از نمادهای دو برند لامبورگینی و Culti Milano است.

عطر لاکچری لامبورگینی

این عطر با همکاری لامبورگینی و برند Culti Milano تولید می‌شود. این برند در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی و عطر و ادکلن فعالیت دارد. نکته جالب این عطر یا خوشبو کننده هوا قیمت نه‌چندان گران آن است که در حدود 190 یورو قیمت دارد که با نرخ فعلی ارز، رقمی در حدود 7 میلیون تومان خواهد بود.

درست مثل خود خودروهای ساخت لامبورگینی، رنگ بیرونی قاب این عطر هم بسیار جذاب و شاخص خواهد بود. نکته مهم‌تر اینکه سازندگان ایتالیایی این عطر، آن را با توجه به مباحث زیست‌محیطی به تولید رسانده‌اند. برای نمونه رنگ‌های موجود از جوهر مبتنی بر آب بوده و بسته‌بندی آن جنسی از کاغذهای بازیافتی دارد.

عطر لاکچری لامبورگینی

فرانچسکو پورولی طراح محصول مشترک لامبورگینی و Culti Milano تاکید داشت که در این محصول توجه ویژه‌ای به جزئیات شده است. او اعلام داشت که به جزئیات در این عطر به قدری توجه شده است که می‌توان آن را با خودروهای لامبورگینی مقایسه کرد.

عطر لاکچری لامبورگینی

لازم به ذکر است که این عطر خاص از می‌توان از طریق فروشگاه‌های شرکت Culti Milano و نمایندگی‌های کمپانی لامبورگینی در سرتاسر جهان خریداری کرد. برای خرید این خوشبوکننده، علاقه‌مندان باید 190 یورو هزینه کنند. همچنین پس از اتمام اسانس موجود، با پرداخت 85 یورو می‌توان آن را مجددا پر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات عطر لاکچری لامبورگینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو