بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان [آبان 1401]

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان [آبان 1401]


منبع: تکراتو

25

1401/8/14

17:49


به نظر شما بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان کدام‌اند؟ ما در این نوشتار از تکراتو، قرار است این گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه را معرفی کنیم.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان [آبان 1401]

به نظر شما بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان کدام‌اند؟ ما در این نوشتار از تکراتو، قرار است این گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه را معرفی کنیم.

همه به خوبی می‌دانیم که گوشی‌های پرچم‌دار و بالا رده قابلیت‌های بی‌شماری دارند؛ با این حال، برخی افراد به دلایلی همچون عدم نیاز به امکانات زیاد و یا قیمت گران آنها ترجیح می‌دهند یک گوشی اقتصادی و ارزان‌تر خریداری کنند.

به همین دلیل هم برندهایی مانند سامسونگ تصمیم گرفته‌اند که گوشی‌هایی را وارد بازار کنند که بتوانند همچنان مشتریان خود را حفظ کند. توجه داشته باشید که هر یک از این گوشی‌های پایین رده و میان‌رده ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و اگر می‌خواهیدبهترین انتخاب را داشته باشید، باید به تمام قابلیت‌های آن‌ها توجه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

تنوع گوشی‌های سامسونگ در رده‌های مختلف قیمت بسیار زیاد شده و این موجب شده انتخاب بهترین گزینه سخت باشد. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این نوشتار، گوشی‌هایی را به شما معرفی کنیم که بیشتر از سایر گوشی‌ها ارزش خرید دارند و با پرداخت هزینه منطقی می‌توانید از قابلیت‌های خوب آن‌ها بهره‌مند شوید.

توجه داشته باشید که این لیست ترتیب خاصی ندارد و اغلب گوشی‌های هوشمند با رنج قیمتی 5 میلیون تومان را معرفی می‌کند. برای آشنایی با این محصولات کره‌ای‌ها، در ادامه همراه ما باشید.

سامسونگ گلکسی A13

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچ (720 در 1600 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (50/2/2) ؛ سلفی 5 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: مدیاتک MT6833 دایمنسیتی 700 5G همراه با رم 4 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

گوشی سامسونگ گلکسی A13 یکی از بهترین گوشی‌هایی است که شما می‌توانید با قیمت تقریبی 4 تا 5 میلیون تومان خریداری کنید. سامسونگ در ساخت این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی اقتصادی PLS LCD استفاده کرده است. این نمایشگر با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل با نرخ نوسازی 90 هرتز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

گوشی سامسونگ گلکسی A13 از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 700 5G قدرت می‌گیرد. پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای آن هم شامل دو هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A76 و شش هسته 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A55 می‌شود. Mali-G57 MC2 مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی را برعهده دارد. پردازنده این گوشی چندان تعریفی ندارد و هنگام بازی کردن با اختلالات زیادی روبه‌رو خواهید شد. پس بهتر است از این گوشی برای بازی‌های ویدئویی استفاده نکنید.

شما می‌توانید این تلفن همراه را با رم 4 و حافظه 64 گیگابایت خریداری نمایید. همچنین اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری برای نگهداری فایل‌های خود نیاز دارید، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید. سامسونگ گوشی گلکسی A13 را با ماژول سه‌گانه در نظر گرفته است که لنزهای واید، ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر در این گوشی با کیفیت 50، 2 و 2 مگاپیکسل عرضه می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور واید 5 مگاپیکسلی است.

سامسونگ در ساخت گوشی گلکسی A13 از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که در استفاده معمولی تا یک روز دوام می‌آورد. به‌طورکلی، گوشی گلکسی A13 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان بوده که برای استفاده‌های عادی و روزمره گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

سامسونگ گلکسی A12

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.5 اینچ (720 در 1600 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (48/5/2/2) ؛ سلفی 8 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: مدیاتک MT6765 هلیو P35 همراه با رم 4/6 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

یکی دیگر از گوشی‌هایی که تا قیمت تقریبی 4 تا 5 میلیون می‌توانید آن را خریداری کنید، گوشی گلکسی A12 است. این گوشی هوشمند با ابعاد 164 × 75.8 × 8.9 میلی‌متر و وزن 205 گرم در اختیار شما قرار می‌گیرد. با وجود این‌که فریم و پنل این گوشی کاملاً پلاستیکی است، اما کیفیت نسبتاً خوبی دارد و هنگام در دست گرفتن آن احساس خوبی به شما منتقل می‌شود.

به لطف باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی، شما می‌توانید تا یک روز و نیم از آن استفاده کنید. برای شارژ کردن این تلفن همراه هم نیاز به زمانی نزدیک به یک ساعت و نیم دارید.

علاوه بر سایر قابلیت‌های ذکر شده، گوشی سامسونگ گلکسی A12 دارای دوربین ماژول چهارگانه است که کیفیت نسبتاً خوبی هم دارد. دوربین اصلی این گوشی با کیفیت 48 مگاپیکسل عرضه می‌شود و در این بازه قیمت، می‌تواند به شما کمک کند که عکس‌های خیلی خوبی بگیرید. البته توجه داشته باشید که اگر زوم کنید، کیفیت تصاویر پایین می‌آید. بااین‌حال، در شرایط نوری مناسب، کیفیت عکس‌ها قابل‌قبول هستند.

خوب است بدانید که گوشی گلکسی A12 از تراشه مدیاتک هلیو P35 قدرت می‌گیرد و عملکرد پردازشی چندان بالایی ندارد. هنگام کار با گوشی متوجه می‌شوید که سرعت زیادی ندارد و با اختلالات زیادی مواجه می‌شوید.

پس اگر به دنبال یک گوشی مقرون‌به‌صرفه هستید که از آن برای کارهای سنگین استفاده کنید، گلکسی A12 گزینه مناسبی به نظر نمی‌رسد. البته یکی از نقاط مثبت این گوشی این است که حتی با استفاده مداوم هم داغ نمی‌شود. به همین دلیل هم می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان به شمار آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی‌های 2022

بهترین دوربین گوشی 2022

سامسونگ گلکسی A12 ناچو

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.5 اینچ (720 در 1600 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (48/5/2/2) ؛ سلفی 8 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس 850 همراه با رم 4 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

یکی دیگر از گوشی‌هایی که در بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان می‌توانید خریداری کنید، گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو است. شاید برای شما جالب باشد که این تلفن همراه شباهت بسیار زیادی به نسخه معمولی دارد که در بخش قبل به بررسی آن پرداختیم.

مهم‌ترین تفاوتی که میان نسخه معمولی و گلکسی A12 ناچو وجود دارد، در پردازنده آن‌هاست. سامسونگ در ساخت این گوشی هوشمند از پردازنده اگزینوس 850 استفاده کرده است که عملکرد نسبتاً خوبی دارد. به همین دلیل هم ما آن را در لیست بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان آورده‌ایم.

اگر می‌خواهید از این گوشی برای کارهای ساده روزمره استفاده کنید، می‌توانید مطمئن باشید که با هیچ‌گونه اختلالی مواجه نخواهید شد. این در حالی است که اگر بازی‌های خیلی سنگین روی آن اجرا کنید، احتمال دارد با مشکلات کوچکی مواجه شوید. اما به‌طورکلی، گوشی مذکور برای بازی‌های ویدئویی مانند کالاف دیوتی عملکرد نسبتاً خوبی دارد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این گوشی این است که خیلی کم داغ می‌شود و این ویژگی باعث می‌شود که به‌راحتی از آن برای بازی ویدئویی استفاده کنید. سامسونگ در ساخت گوشی A12 ناچو از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر استفاده کرده است. به دلیل استفاده از نمایشگر 720 پیکسلی و پردازنده نسبتاً جدید، باتری آن می‌تواند دوام خوبی داشته باشد و تا یک روز به‌راحتی برای شما کار می‌کند.

این گوشی هم مانند نسخه قبلی با دوربین ماژول چهارگانه عرضه می‌شود که دوربین اصلی آن یک سنسور 48 مگاپیکسلی دارد. با استفاده از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی هم می‌توانید عکس‌های نسبتاً خوبی از خود بگیرید.

همان طور که تاکنون متوجه شدید، گوشی گلکسی A12 ناچو یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون تومان خریداری کنید. به همین دلیل هم ما آن را در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان آورده‌ایم.

سامسونگ گلکسی A22

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.6 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (48/5/2) ؛ سلفی 8 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: مدیاتک MT6833 دایمنسیتی 700 5G همراه با رم 4/6/8 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

اگر همچنان به دنبال یک گوشی خوب و باکیفیت هستید تا با پرداخت هزینه بین 4 تا 5 میلیون تومان بتوانید از آن بهره‌مند شوید، گلکسی A22 سامسونگ یکی از این موارد است. یکی از بهترین قابلیت‌های این گوشی این است که از اینترنت سریع 5G پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ در ساخت این گوشی از یک نمایشگر 6.6 اینچی از نوع TFT استفاده کرده است که عملکرد نسبتاً خوبی دارد. برخلاف سایر گوشی‌هایی که تاکنون ذکر کردیم، این تلفن همراه با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌تواند برای تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی باشد. همچنین به دلیل نرخ نوسازی 90 هرتزی، سرعت نسبتاً خوبی دارد.

هنگامی که به ظاهر پنل پشتی گلکسی A22 نگاه می‌کنیم، شاید به نظر شما برسد که چهار دوربین دارد. این در حالی است که گلکسی A22 دارای دوربین ماژول سه‌گانه است که در کنار آن‌ها یک فلاش LED تعبیه شده است. سنسور اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی است و کیفیت خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

سامسونگ در تولید گوشی گلکسی A22 از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 700 استفاده کرده است. این پردازنده 7 نانومتری عملکرد قابل‌قبولی در این بازه قیمتی دارد و پشتیبانی از اینترنت 5G هم می‌تواند یکی دیگر از مزایای آن در نظر گرفته شود.

هنگامی که گرافیک را روی حالت مدیوم قرار می‌دهید، می‌توانید به‌راحتی بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی را اجرا کنید و هیچ‌گونه مشکلی در این میان مشاهده نخواهید کرد. همچنین هنگام استفاده طولانی هم این گوشی داغ نمی‌شود.

شما می‌توانید این گوشی هوشمند را با نسخه‌های رم 4 و 6 گیگابایتی خریداری کنید که رم 6 گیگابایتی آن عملکرد بهتری دارد. این در حالی است که این گوشی با رم 4 گیگابایتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری به فروش می‌رسد.

به‌طورکلی، گلکسی A22 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان است که در این بازه قیمتی، قابلیت‌های بسیار مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حافظه داخلی گوشی گلکسی هم 64 و 128 گیگابایت است که اگر می‌خواهید حافظه داخلی آن را افزایش دهید، می‌توانید یکی از سیم‌کارت‌ها را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

سامسونگ گلکسی M12

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچ (720 در 1600پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (48/5/2/2) ؛ سلفی 8 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس 850 همراه با رم 4/6 گیگابایت
  • باتری: 6000 میلی آمپرساعت

یکی دیگر از گوشی‌های مناسبی که در بازار وجود دارد، گوشی سامسونگ گلکسی M12 است. این تلفن هوشمند با ابعاد 164×75.9×9.7 میلی‌متر در اختیار شما قرار می‌گیرد که به نظر می‌رسد ضخامت آن کمی زیاد باشد. علاوه‌براین، وزن این گوشی هم نسبتاً زیاد بوده و با وزن 221 گرم طراحی شده است. این ویژگی باعث می‌شود که هنگام در دست گرفتن گوشی مذکور، دست شما کمی اذیت شود.

سامسونگ در ساخت گوشی مذکور از یک پردازنده اگزینوس 850 استفاده کرده است که مسئولیت پردازش گرافیکی آن هم بر عهده Mali-G52 است. این گوشی را می‌توان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان به شمار آورد.

شما می‌توانید این محصول را با نسخه‌های رم 4 یا 6 گیگابایتی خریداری کنید. همان‌طور که می‌دانید، رم بالاتر این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های سنگین‌تر را به‌راحتی باز کنید. اما اگر می‌خواهید این گوشی را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید، نسخه 4 گیگابایتی آن گزینه مناسب‌تری است.

این تلفن همراه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار می‌شود که شما می‌توانید بسته به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر فکر می‌کنید به فضای داخلی بیشتری برای ذخیره فایل‌های خود نیاز دارید، می‌توانید از کارت حافظه هم استفاده کنید.

نسبت به سایر گوشی‌هایی که تاکنون ذکر کردیم، دوربین گوشی گلکسی ام 12 بهتر است و با ماژول چهارگانه روانه بازار می‌شود. لنزهای واید، اولترا واید، ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر در این گوشی به ترتیب با سنسورهای 48، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. دوربین این گوشی نسبت به هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، کاملاً خوب است و به شما این امکان را می‌دهد عکس‌های نسبتاً خوبی بگیرید. تنها چیزی که برای گرفتن عکس خوب با این گوشی نیاز دارید، شرایط نوری مناسب، زاویه، وقت و انرژی است.

باتری گوشی گلکسی M12 هم بهتر از سایر دستگاه‌هایی بوده که تاکنون آن‌ها را شرح دادیم. سامسونگ در ساخت این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر استفاده کرده است که می‌تواند به‌راحتی تا یک روز دوام بیاورد.

سامسونگ گلکسی F22

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.4 اینچ (720 در 1600پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (48/8/2/2) ؛ سلفی 13 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: مدیاتک هلیو G80 همراه با رم 4/6 گیگابایت
  • باتری: 6000 میلی آمپرساعت

گلکسی F22 سامسونگ نیز در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان قرار گرفته است. بدنه این گوشی کاملاً پلاستیکی است و با ابعاد 160 × 74 × 9.4 میلی‌متر و وزن 203 گرم در اختیار شما قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی که باعث شده توجه کاربران را به سمت خود جلب کند، نمایشگر فوق العاده Super AMOLED آن است.

نرخ نوسازی تصویر در نمایشگر این گوشی 90 و حداکثر روشنایی آن هم 600 نیت است. علی‌رغم تمام ویژگی‌های مذکور که باعث شده ما این گوشی را در میان بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان بیاوریم، رزولوشن این نمایشگر چندان بالا نیست. گلکسی F22 با وضوح 720 در 1600 پیکسل عرضه می‌شود که بهتر بود از وضوح 1080 پیکسلی استفاده کند. البته می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دلایل قیمت پایین این تلفن همراه، استفاده از نمایشگر 720 پیکسلی است.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما خرید گوشی گلکسی F22 را پیشنهاد می‌کنیم، باتری فوق‌العاده آن است که با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این باتری به شما کمک می‌کند که بتوانید تا ساعت‌های طولانی‌تری از گوشی گلکسی F22 استفاده کنید و نیاز به شارژ مجدد آن نداشته باشید.

گوشی گلکسی F22 با دوربین ماژول چهارگانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. لنزهای واید، اولترا واید، ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر در این گوشی با کیفیت 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل در دسترس عموم قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی، عکس‌های جذابی از خود بگیرید.

این تلفن همراه با نسخه‌های رم 4 و 6 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین حافظه داخلی این گوشی هم بین 64 و 128 گیگابایت متغیر است. اگر فکر می‌کنید به حافظه داخلی بیشتری برای ذخیره فایل‌های خود نیاز دارید، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

سامسونگ گلکسی M32

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.4 اینچ (1080 در 2400 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (64/8/2/2) ؛ سلفی 20 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: MediaTek MT6769V/CU Helio G80 همراه با رم 4/6/8 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

گوشی M32 به یک نمایشگر سوپر آمولد 6.4 اینچی مجهز است که رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 20:9، تراکم پیکسلی 411 پیکسل بر اینچ را ارائه می‌دهد. مشخصات M32 از نظر نمایشگر فوق‌العاده است.

از دیگر مشخصات گوشی M32 که قابل توجه هم هست می‌توان به نمایشگر با نرخ نوسازی 90 هرتز و روشنایی 800 نیت اشاره کرد. بعلاوه، 83.5 درصد مساحت پنل جلو نیز به نمایشگر اختصاص داده شده است. به طور کلی با توجه به قیمت گوشی سامسونگ M32 این گوشی را در بخش نمایشگر کاملاً تایید می‌کنیم.

پردازشی گوشی M32 توسط تراشه مدیاتک هلیو G80 تأمین خواهد شد که براساس معماری 12 نانومتری تولید می‌شود. این تراشه که در M32 استفاده شده است یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای متشکل از دو هسته‌ی A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی و شش هسته‌ی کم مصرف A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی دارد.

این تراشه به عنوان یک تراشه گیمینگ میانرده کاربرد دارد و از نظر عملکرد بین دو تراشه G90 و G70 قرار می‌گیرد. همین امر در تعیین قیمت گوشی سامسونگ M32 نیز موثر بوده است.

ماژول دوربین گوشی M32 به شکل مربع است و چهار لنز در آن تعبیه شده است. لنز اصلی گوشی ام سی و دو 64 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی به صورت جداگانه روی پنل پلی کربنات پشتی قرار گرفته‌اند. در بخش دوربین گوشی سامسونگ M32 مشخصات دیگری از جمله فلش ال ای  دی، حالت پاناروما و پشتیبانی از  HDR هم دارد.

ناگفته نماند که دوربین سلفی گوشیM32 نیز 20 مگاپیکسلیست. هم دوربین جلو و هم دوربین پشتی قابلیت فیلمبرداری 1080پیکسل را با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارند. در کل در رابطه با گوشی سامسونگM32 می‌توان گفت که قیمت گوشی M32 با این مشخصات دوربین ارزش خرید بالایی دارد.

سامسونگ گلکسی A23

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.6 اینچ (1080 در 2408 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (50/5/2/2) ؛ سلفی 8 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G همراه با رم 4/6/8 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان ، سامسونگ گلکسی A23 بوده مه دارای تراشه‌ی آمریکایی Snapdragon 680 کوالکام است.

گوشی A23 با ابعاد 8.4 × 76.9× 165.4 میلی‌متر و وزن حدودی 195 گرم، از جمله گوشی‌های خوش‌دست بازار محسوب می‌شود که دستانتان پس از استفاده‌ی طولانی مدت از آن نیز خسته نخواهند شد.

برای کاهش قیمت گوشی سامسونگ A23 و هزینه تمام شده آن، برای پنل پشت و فریم‌ از متریال پلاستیکی استفاده شده است؛ البته یکی از مزایای انتخاب این نوع متریال کمک به سبک‌تر شدن گوشیست که خود ویژگی بسیار مهمی برای آن محسوب می‌شود، بخصوص در دوره‌ای که ساعت‌های استفاده روزمره از گوشی طولانیست و ارگونومی بودن این دستگاه‌های الکترونیکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارست.

شخصات دوربین A23 در این رده بسیار رضایت‌بخش است. لنزهای بکار گرفته شده در گوشی a۲۳ به شما امکان ثبت تصاویر و فیلم‌هایی با وضوح بالا را می‌دهد. در قسمت پشتی، ماژول دوربین میزبان لنزهای واید 50 مگاپیکسلی، اولتراواید 5 مگاپیکسلی، همچنین سنسور عمق‌سنج و ماکرو 2 مگاپیکسلی و البته فلش ال ای دی است. از ویژگی‌های دوربین اصلی A23 سامسونگ می‌توان به زوم دیجیتال، فلاش خودکار و لمس برای فوکوس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی‌های نوکیا 2022

بهترین گوشی‌های سونی 2022

سامسونگ گلکسی A04s

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچ (720 در 1600 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه (50/2/2) ؛ سلفی 5 مگاپیکسل
  • تراشه و رم: Samsung Exynos 850 همراه با رم 3/4 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

گوشی گلکسی A04s سامسونگ طراحی معمولی دارد و همان طور که از یک گوشی نسبتاً پایین رده انتظار می‌رود، تماماً پلاستیکی است. تنها پنل جلویی این گوشی هوشمند شیشه‌ای است و نسبت نمایشگر به بدنه تقریباً 80.7 درصد در نظر گرفته می‌شود.

در بالا و وسط نمایشگر هم یک دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای تعبیه شده است. سه دوربین اصلی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده‌اند و یک فلش LED کوچک نیز در کنار آن‌ها دیده می‌شود.

سامسونگ در ساخت این گوشی همراه از نمایشگر اقتصادی نوع PLS LCD استفاده کرده است و همین موضوع هم یکی از دلایل مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت این گوشی به نظر می‌رسد. نرخ نوسازی در نمایشگر این گوشی هوشمند به‌اندازه 90 هرتز است که سرعت قابل‌قبولی دارد.

در این گوشی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی خبری از پردازنده اسنپدراگون نیست و سامسونگ در این گوشی هوشمند از پردازنده مخصوص به خود، یعنی اگزینوس استفاده کرده است

سؤالات متداول

بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان کدام‌اند؟

گوشی‌های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که با این بازه قیمتی می‌توانید خریداری کنید. بااین‌حال، گوشی‌هایی که کیفیت بهتری دارند و با قیمت 5 میلیون تومان می‌توانند عملکرد بهتری در اختیار شما قرار دهند، شامل مواردی مانند سامسونگ گلکسی A13، گلکسی A12، گلکسی A12 ناچو، گلکسی A22 و گلکسی F22 هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از گوشی‌های مذکور، این مقاله را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره‌ی فهرست بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو