زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی

زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی


منبع: مدیسه

28

1401/8/14

18:01


این روزها بسیاری از خانم‌ها در فروشگاه‌های آنلاین و فروشگا‌ه‌های معمولی به دنبال پیدا کردن زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی

زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی

این روزها بسیاری از خانم‌ها در فروشگاه‌های آنلاین و فروشگا‌ه‌های معمولی به دنبال پیدا کردن زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی برای خود هستند. این مدل یکی از زیباترین و خلاقانه‌ترین لباس‌هایی است که می‌توانید نه تنها در موقعیت‌های متفاوت به تن کنید، بلکه می‌تواند موقعیت بسیار خوبی برای شما باشد که به جای مانتو از آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم تا نمایشی منحصربه‌فرد از زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی به شما ارائه دهیم.

مدل سارافون مانتویی سنتی

طرح‌های سنتی در مانتو سارافونی بسیار زیبا هستند.

یکی از زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی که در میان خانم‌ها همیشه طرفدار داشته است، انواع سنتی به شمار می‌‌آيد. جالب اینجا است که این مدل به خاطر طرح‌های استفاده شده در آن‌ها هرگز از مد نمی‌افتد و همیشه زیبایی و شادابی خود را حفظ خواهد کرد.

دلیل دیگری که شما را به خاطر آن تشویق به خرید چنین سارافونی می‌کنیم، این است که آن را در شرایط بسیار متفاوتی می‌توانید بر تن کنید، از دانشگاه گرفته تا مراسم‌های مهمانی. طرح‌های سنتی همانطور که همه می‌دانید، شادابی مخصوص به خود را دارند و از این نظر برای کسانی که آن را بر تن می‌کنند و همینطور برای کسانی که آن را می‌بینند، شادی‌بخش خواهد بود.

همانطور که در این تصاویر می‌بیند، اغلب سنتی بودن این سارافون‌ها نه تنها در طرح، بلکه در کنار هم قرار گرفتن رنگ‌ها نیز خود را نشان می‌دهد.همان گونه که در تصاویر مشخص است، طرح‌ها اغلب در آستین‌ها و اطراف یقه خود را نشان می‌دهند.

مانتو سارافونی با ترکیب زرد

همراه این مانتو سارافونی می‌توان لباس‌هایی به رنگ زرد پوشید.

مانتو سارافونی را می‌توانید در مدل‌های ساده‌تر، ولی بسیار شیک نیز پیدا کنید. این مدل بسیار ساده و در عین حال یکی از زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی به شمار می‌‌آید. قسمت سارافون از یک پارچه یکسره درست شده است که دوخته شدن آن اصلا کار سختی نیست. چنین طرح‌هایی برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند.

انواع سارافون و مانتو سارافونی با پارچه‌های ضخیم

این نوع از مانتو سارافونی‌ها حالت ضخیم دارند.

می‌توانید انواع مانتو سارافونی را با پارچه‌های ضخیم بدوزید یا خریداری کنید. این نوع از پارچه‌ها به دلیل استحکامی که دارند، معمولا ظاهر شیکی را به شما می‌بخشد، از این رو یک مدل سارافون مانتویی شیک به شمار می‌آید که ظاهر کلاسیک دارد. پیراهنی که از زیر پوشیده می‌شوند نیز از همین قاعده تبعیت می‌کنند که جلوه زیباتری را به وجود بیاورند.

لیست قیمت انواع مانتو سارافونی

مدل مانتو سارافون پاییزی زنانه

این مدل از مانتو سارافونی را می‌توان در پاییز پوشید.

همانطور که کاملا از نامش مشخص است، می‌توانید این مدل‌ از مانتو سارافون را در فصل پاییز بر تن کنید، چراکه هم پارچه استفاده شده در آن و هم رنگ به کار رفته آن را کاملا مناسب برای این فصل ساخته است. این گزینه یک مدل سارافون مانتویی جلوباز است که می‌توانید با سگک دو سمت آن را به هم وصل کنید.

مانتو سارافون با رنگ‌های فانتزی

انواع مانتو سارافونی در رنگ‌های فانتزی نیز دوخته می‌شوند.

یکی از بهترین و زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی که طرفداران زیادی نیز دارد، انواع فانتزی هستند که خانم‌های جوان استقبال بیشتری از آن‌ها نشان داده‌اند. این نوع از مانتو سارافون‌ها را می‌توانید هم به شکل جلوباز تهیه کنید و هم به صورت جلوبسته.

سارافون با شلوار گشاد

یکی از جدیدترین مدل‌ مانتو‌های سارافونی که در سال‌های اخیر مد شده، مانتو سارافونی‌های ساده است که قد کوتاهی دارند و همراه شلوار گشاد پوشیده می‌شوند. معمولا شلوار با مانتو ست است. این مانتو برای خانم‌های جوان انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

مطالب کاربردی:  25 مدل مانتو پاییزی مد امسال

مانتو سارافونی با جنس جین

یکی از زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی از جین است.

یکی از محبوب‌ترین و زیباترین مدل‌های سارافون مانتویی، انواعی هستند که با جین دوخته می‌شوند. به نظر بسیاری از مردم محال است که لباسی از جنس جین دوخته شود و زیبایی نداشته باشد، مخصوصا لباسی که حالت غیررسمی داشته باشد. این مدل‌ سارافون مانتویی جلوبسته است، اما در انواع جلوباز نیز به کار می‌روند و دوخته می‌شوند.

مدل سارافونی جدید سال ۱۴۰۱

یک مدل سارافون مانتویی جدید که اخیرا در ایران مورد استقبال خانم‌های زیادی قرار گرفته، انواعی است که در سایزی بزرگ‌تر از سایز معمولی طراحی می‌شوند و با دامن جلوه زیباتری پیدا می‌کنند. معمولا این مدل از سارافون از پارچه‌های خنک و نازک دوخته می‌شود و می‌توانید آن‌ها را در فصول گرما بپوشید.

مانتو سارافونی با حالت کلوش

مانتو سارافونی‌ها با حالت کلوش نیز دوخته می‌شوند.

انواع دیگری از مانتو سارافونی‌ها هستند که در انتهای خود حالت کلوش دارند. این نوع از سارافون‌ها به دلیل مدل کلوش خود حالت جلوبسته دارند، چراکه اگر جلوباز باشند، نمی‌توانند آن حالت را به خوبی نشان دهند.

مطالب کاربردی:  عکس بهترین های مدل مانتو محبوب امسال

مدل سارافون ابرو بادی جدید

مانتو سارافونی‌ها با پارچه سبک و خنک نیز دوخته می‌شوند.

ابروبادی مدل خاصی از مانتو نیست، اما نوعی پارچه است که با آن انواع لباس‌ها دوخته می‌شود. یکی از انواع لباس‌ها هم مانتوهای سارافونی هستند.

زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی که با این پارچه دوخته می‌شوند، جلوه خیلی زیبایی پیدا می‌کنند. علاوه بر آن پارچه ابروبادی بسیار نازک بوده و در فصل گرما انتخاب خوبی است که مانتو یا سارافونی را انتخاب کنید که با این پارچه دوخته شده باشد.

 

آیا مانتو انتخاب بهتری است یا سارافون؟

حال بسیاری این سوال را از خود می‌پرسند که پول خود را صرف کدام یک کنند: مانتو یا مانتو سارافونی؟ در جواب باید بگوییم که موقعیت و مناسبت آن را در نظر بگیرید، همینطور طرح و دوخت آن‌ها را.

همانطور که قبلا هم گفتیم، زیباترین انواع مدل سارافون مانتویی به ظاهر شما تنوع زیادی خواهد بخشید. اما اگر شاغل هستید، معمولا مانتو رایج‌تر از مانتو سارافونی است. از لحاظ ظاهری مانتو سارافونی ظاهر بهتر و زیباتری نسبت به مانتو دارد. در نهایت انتخاب بین این دو به سلیقه و اولویت‌های شما بازمی‌گردد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو