از سرگیری جلسات طرح صیانت در مجلس ؛ دقیقا با چه هدفی؟!

منبع: تکراتو

15

1401/8/14

18:02


حسین نوش آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی خبر از سرگیری جلسات طرح صیانت در مجلس با هدف ارتقای پیامرسان های داخلی از هفته آینده داده است.

از سرگیری جلسات طرح صیانت در مجلس ؛ دقیقا با چه هدفی؟!

حسین نوش آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی خبر از سرگیری جلسات طرح صیانت در مجلس با هدف ارتقای پیامرسان های داخلی از هفته آینده داده است.

از سرگیری جلسات طرح صیانت در مجلس در حالی در دستور کار قرار گفته که با مشکلات عدیده‌ای در پی قطعی و کندی اینترنت مواجه هستیم. یک سال از خارج شدن این طرح برای بررسی در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد و حالا پس از اتفاقات اخیر در کشور و فیلترینگ و محدودیت گسترده‌ای اینترنتی که بر روی بسیاری از پلتفرم‌های بین‌المللی مانند واتساپ، اینستاگرام، گوگل پلی و برخی از بازی‌ها صورت گرفته، نمایندگان مجلس تصمیم گرفته‌اند این طرح را مجددا به دایره بررسی‌هایشان برگردانند!

بیشتر بخوانید: اینترنت فیلتر نیست ، ادعای جدید سخنگوی دولت بحث برانگیز است

از سرگیری جلسات طرح صیانت در مجلس

حسین نوش‌آبادی نماینده شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک و همچنین عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هدف آغاز مجدد  جلسات طرح صیانت در مجلس را ارتقای فضای مجازی و توسعه پیامرسان‌های داخلی اعلام کرد و گفت:

«هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام‌رسان‌های داخلی است که هم‌اکنون بعضی از نشانه‌های پیشرفت آن مشاهده می‌شود و از هفته آینده جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد.»

از سرگیری جلسات طرح صیانت در مجلس

وی درباره فیلترینگ اجباری پلتفرم‌های خارجی اظهار داشت: «ما از فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی استقبال نمی‌کنیم اما امروز به اجبار با توجه به بهره‌برداری دشمن از این فضا آن را محدود کرده‌ایم و باید این پیام‌‌رسان‌ها طبق ضوابط و قوانین کشور ما فعالیت کنند، دشمنی‌های انجام‌گرفته در این فضا و پیام‌رسان‌ها برای براندازی است و این آشوب‌هایی که در کف خیابان می‌بینیم متأسفانه به‌عنوان سوژه براندازان مطرح شده است.»

او که در ادامه صحبت‌هایش روند فیلترینگ برخی رسانه‌های اجتماعی را خواسته ملی دانست و در توضیح عملکرد آنها در فضای مجازی گفت:

«دشمنان خدمات مسئولان و کارهای مهمی را که انجام گرفته است با سیاه‌نمایی در فضای مجازی و حقیقی وارونه جلوه می‌دهند.»

نوش‌آبادی که تولید محتواهای مناسب در خصوص عملکرد کارهای بزرگ انجام گرفته را یک وظیفه می‌داند، بر ضرورت برنامه‌ریزی برای جنگ ترکیبی که توسط دشمن صورت گرفته تاکید دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره از سرگیری جلسات طرح صیانت در مجلس چیست؟ لطفا نظرات خود در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو