دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۱ | قسمت 31 سی و یکم

منبع: شبونه

41

1401/8/14

18:52


دانلود کامل سریال بی همگان قسمت سی و یکم [ اینترنت رایگان ] قسمت 31 سریال بی همگان قسمت ۳۱ امشب  را در این صفحه ببینید. دانلود کامل سریال بی همگان قسمت 31 با تمام این تفاصیل و تلاش‌های شبانه‌روزی سریال‌سازان، این نکته را باید بیشتر مورد توجه قرار دهند که مخاطب امروز با دقت …

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت سی و یکم [ اینترنت رایگان ] قسمت 31 سریال بی همگان قسمت ۳۱ امشب  را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۱ | قسمت 31 سی و یکم

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت 31

با تمام این تفاصیل و تلاش‌های شبانه‌روزی سریال‌سازان، این نکته را باید بیشتر مورد توجه قرار دهند که مخاطب امروز با دقت و آگاهی بیشتری نسبت به گذشته، سریال‌ها و آثار تلویزیونی و سینمایی را دنبال می‌کند. هر اشتباهی باعثِ ایجاد شائبه و موجی از حاشیه‌ها و انتقادها، می‌شود. به همین دلیل استفاده از نظارت کیفی و نظارت مستمر در طولِ تولید نیازِ مبرم سریال‌های تلویزیونی و نمایش‌خانگی است. گاف‌های تصویری و محتوایی بارها برای سازندگان آثار، معضل‌ساز بوده است.

فارغ از این اتفاقات، یکی دو قسمتی است که کمند امیرسلیمانی جانشین مرحوم زهره فکورصبور شده است و باید دید او می‌تواند کار نیمه تمامِ این بازیگر فقید را باورپذیر به سرانجام برساند؛ طوری که مخاطب حداقل در مسیرِ داستان فقط شاهدِ تغییر چهره بازیگر شود نه تغییر راهبرد بازیگری! چرا که بعضاً در برخی از بازیگران دیگر که جانشین بازیگران فقید دیگری شده‌اند، این تغییر خودش را به عنوان یک ضعف نشان داده است.

همان‌طور که کمند امیرسلیمانی در پیامی تصویری هم ابراز امیدواری کرده که بتواند کار ناتمامِ زهره فکورصبور را به سرانجامِ درستی برساند.

مهدی سلطانی، کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، کاوه خداشناس، سمیرا حسن‌پور، محمد حیدری، بهنام مؤمنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی‌اصغر رضائی، مجید اکبری و بازیگران خردسال رستا رحیمیان، دانیال جعفری و تیارا عسگری در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو