پیکه همچنان با شکیرا ارتباط دارد؟

منبع: ایران آرت

20

1401/8/14

19:02


ایران آرت: گویا مشکلات و جدایی که شکیرا و جرارد پیکه داشته اند، تنها یک موضوع دونفره میان این دو است زیرا خانواده ستاره کلمبیایی دنیای موسیقی هنوز هم فوتبالیست تیم بارسلونا را به عنوان عضوی از خانواده خود می‌دانند.

نیدیا دل کارمن ریپول، مادر شکیرا در مصاحبه ای که بیرون بیمارستانی در بارسلونا انجام داد خبر داد که ویلیام مبرک، پدر این خواننده کلمبیایی در بیمارستان بستری است و کل خانواده نگران و مراقب سلامتی او هستند.

به گزارش روزیاتو، مادر این هنرمند اهل آمریکای جنوبی فاش کرد که یکی از کسانی که مرتب تماس می‌ گیرد و نگران سلامت آقای مِبرک است، جرارد پیکه است که حتی برای عیادت از پدر شوهر سابقش به بیمارستان رفته است. فردی که این خانواده کلمبیایی بسیار از داشتن او در خانواده خوشحال هستند و اصرار دارند که این عضو تیم قهرمان جهان در آفریقای جنوبی ۲۰۱۰ جزئی از آنها باشد.

پس از آنکه از نیدیا دل کارمن ریپول در مورد عیادت پیکه از پدر شکیرا در بیمارستان و رابطه‌ آنها علی رغم مشکلات بین این بازیکن و ستاره موسیقی پرسیده شد، او پاسخ داد: «بله، البته، ما هنوز یک خانواده هستیم.»

بنابراین مشخص شده است که با وجود مشکلاتی که بین پیکه و خانم خواننده وجود دارد و اختلاف نظرها پیرامون حضانت فرزندانشان، علاقه مدافع تیم بارسلونا به پدرزن سابقش همچنان پابرجاست و او همچنان به اتفاقاتی که برای پدر شکیرا می‌افتد اهمیت می‌ دهد.

در این مصاحبه از خانم نیدیا دل کارمن پرسیده شد که آیا شکیرا این یکشنبه با پدرش در بیمارستان بود که پاسخ او مثبت بود و گفت این خواننده آمریکای جنوبی هر روز به ملاقات پدرش می‌رود تا  از وضعیت سلامت او که ۹۱ سال سن دارد باخبر شود. اگرچه دلیل بستری شدن او در بیمارستان مشخص نیست اما گفته می‌ شود وضعیت پایداری دارد.

شکیرا و پیکه در ماه ژوئن از هم جدا شدند. آنها که بیش از ۱۰ سال با هم بودند دو فرزند با هم دارند. این زوج در سال ۲۰۱۰ در حین ساخت موزیک ویدیوی رسمی شکیرا برای جام جهانی «واکا واکا» با یکدیگر آشنا شدند. گزارش‌ها در اسپانیا تایید می کنند که شکیرا پس از کشف خیانت پیکه، هفته‌ها در آپارتمان خودش تنها مانده بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو