دیدنی های باربادوس کشوری جزیره ای با سواحل زیبا

دیدنی های باربادوس کشوری جزیره ای با سواحل زیبا


منبع: آرگا

158

1401/8/14

21:10


یکی از زیباترین کشورهای کوچک دنیا، کشور باربادوس بوده که علاوه بر کوچک بودنش دارای ویژگی های متنوعی است. شما علاقمندان در این با دیدنی های این جزیره اسرارآمیز آشنا می شوید.

باربادوس یک کشور جزیره ای با دیدنی های بی شمار است. این کشور در دریای کارائیب و اقیانوس اطلس قرار دارد. این منطقه دارای سواحل بسیار زیبا و سرسبز است. شما علاقمندان در این بخش با این کشور آشنا می شوید.

امکانات تفریحی باربادوس

معرفی دیدنی های باربادوس

غار گل حیوانات، یکی از جاذبه های بی نظیر در این کشور غار گل حیوانات می باشد که دارای چشم انداز بسیار زیبایی است و سالانه هزاران نفر از آن دیدن می کنند و به تفریح می پردازند. این جاذبه در شمال این کشور واقع شده است. بازدید از این غار به تنهایی امکان پذیر نمی باشد و باید گردشگران با استفاده از تورهایی که روزانه به این غار سفر می کنند، استفاده نمایند.

سواحل باربادوس

بازدید از این غار توسط تورها انجام می شود و از زمان آن حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این جاذبه زیبا دیدن کنید.

جاذبه های خاص باربادوس

کلیسای مقدس نیکلاس:

یکی دیگر از دیدنی های باربادوس این کلیسا بی نظیر می باشد که در سال ۱۶۵۸ میلادی ساخته شده است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این کلیسا در سال ۲۰۰۶ توسط  لری و آنا وارن خریداری شده است و گردشگران می توانند با تهیه بلیط از بخش های مختلف آن بازدید کنند.

جاذبه های مهم باربادوس

در این کلیسا اشیا عتیقه زیادی وجود دارد که می تواند هر مسافری را مجذوب خود نماید. سالانه هزاران نفر برای بازدید از این کلیسا به کشور باربادوس سفر می کنند تا بتوانند از این جاذبه مهم دیدن نمایند و یک روز عالی را سپری کنند. این کلیسا برای مردم این کشور به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود.

کشور توریستی باربادوس

جنگل گل:

اگر می خواهید یک روز تفریحی عالی را سپری نمایید جنگل گل یکی از بهترین گزینه های می باشد که مساحت آن حدود ۵۳ هکتار است و یکی از مناطق بی نظیر این کشور می باشد. این جنگل دارای گونه های زیادی از گیاهان و درختان است که در تابستان هوای مطلوبی را به منطقه بخشیده است.

معرفی باربادوس

این جنگل مسیرهای پیاده و دیدنی زیادی دارد که می تواند هر گردشگری را حداقل یک روز کامل مشغول خود نماید. همچنین در این جنگل تپه های زیادی وجود دارد که مسافران می توانند از بلندای آن چشم انداز بی نظیر منطقه را تماشا کنند و در آن به ثبت عکس و خاطرات بپردازند. این جنگل برای مردم باربادوس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

منطقه باربادوس

باغ های هانت:

یکی از باغ های گیاه شناسی مهم در این کشور باغ های هانت می باشند که گونه های زیادی از گیاهان در آن وجود دارد. این باغ توسط مهاجران انگلیسی ساخته شده است و برای مردم منطقه به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود.

دیدنی های باربادوس

این شبه جزیره دیدنی جاذبه های بسیار زیبایی دارد. سفر به این جزیره یک تجربه بکر و دیدنی برای علاقمندان است و شما گردشگران نیز در این بخش جاذبه های زیادی از این جزیره دیدنی را می شناسید.

در پایان چنانچه تمایل به آشنایی با دیدنی های ونزوئلا و دیدنی های انگلیس دارید می توانید از این مطالب دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو