بالش طبی اصل چه مزایایی دارد؟

منبع: تالاب

23

1401/8/14

21:19


بالش طبی اصل چه مزایایی دارد؟

حتما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که استفاده از بالش‌های طبی، تا چه اندازه می‌تواند تاثیر مثبتی در خواب شما داشته باشد. در حال حاضر، شرکت‌های تولیدکنندۀ کالای خواب علاوه‌بر تولید تشک‌های طبی، انواع بالش طبی را نیز تولید و به بازار عرضه کرده‌اند که با داشتن آن‌ها، خوابی آرام و راحت برای شما مهیا خواهد شد. ما در این مطلب سعی داریم ضمن بررسی ساختار بالش طبی، یک نمونه بالش طبی ترک اصل را به شما معرفی کنیم.

 

بر اساس پژوهش‌های پزشکی، نحوۀ خواب انسان‌ها تاثیر بسزایی در ابتلا و یا پیشگیری آن‌ها از بیماری‌های مفاصل و آرتروز و سایر معضلات فیزیکی خواهد داشت، پس از آن جهت که خرید بالش‌های طبی یکی از ملزومات برای ایجاد آرامش در هنگام خواب و ایجاد یک تکیه‌گاه مطلوب برای سر و گردن است، بهتر است بهترین آن را تهیه نمایید.

 

بالش طبی چیست و چه ساختاری دارد؟

پیش‌تر گفتیم که نحوۀ قرار گرفتن درست سر هنگام خواب روی بالش می‌تواند در آرامش شما و جلوگیری از دردهای گردن و ستون فقرات جلوگیری نماید، زیرا بالش طبی با ویژگی‌های استانداردی طراحی شده که هنگام قرار دادن سر بر روی آن، می‌توانید شاهد نرمی و راحتی باشید.

 

برای خرید بالش‌های طبی باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین نوع آن، بالش ترک اصل و ارتوپدیک است که در مدل‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه شده‌است.

 

به‌عنوان مثال، بهترین بالش‌‌های طبی ترک اصل از مموری فوم‌هایی تولید شده‌اند که از پلیمری با نام پلی‌اورتان تولید شده‌اند، به‌طوری‌که از نرمی و انعطاف‌پذیری خاصی برخوردارند و می‌توانند به خوبی شکل آناتومی سر و گردن انسان را به خود گرفته و رضایت فرد را جلب نمایند.

 

هر شرکتی که در سال‌های اخیر بر روی این موضوع کار کرده‌است و انواع کالای خواب طبی و ارتوپدیک را تولید کرده، توانسته تغییرات خاصی را روی آن‌ها اعمال نماید و بر کیفیتشان بیفزاید. بالش‌های طبی می‌تواند در درمان دردهای آرتروزی مفید واقع‌شده و از خروپف کردن به جهت بد قرار گرفتن سر روی بالش جلوگیری نماید.

 

استفاده از بالش‌های طبی چه مزایایی دارد؟

بالش‌‌های طبی به دلیل ساختار بسیار استانداردی که دارند، بر روی جریان گردش خون، اثر مثبتی گذاشته و سبب می‌شوند سیستم تنفسی شما در طول شب به خوبی تنظیم شود. همچنین استفاده از بالش‌ طبی، به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی که دارند سبب می‌شود از ایجاد آلرژی و بیماری‌های تنفسی جلوگیری شود.

 

متریالی که درون این بالش‌ها را پر کرده از جنس پر و پشم شیشه نیست، بلکه بافتی ضد حساسیت در آن‌ها به‌کار رفته‌است، به همین دلیل چنانچه از این نوع بالش‌های طبی استفاده کنید، از سرفه در شب به هنگام خواب یا التهاب در ناحیۀ چشم و همچنین حساسیت‌های پوستی جلوگیری خواهد شد.

 

برای بالش طبی ترک، بافتی خلاقانه در نظر گرفته‌ شده که به لحاظ امکان تهویه هوا، موجب جلوگیری از تعریق شده‌است و آرامش بیشتری را در هنگام خواب فراهم می‌کند.

 

علاوه‌بر این، بالش طبی برای کسانی که دچار سانحه‌ای شده‌ و نیاز به تکیه‌گاهی ایمن و راحت برای بدن خود دارند، انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌آید. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که بالش طبی تنها برای افرادی که دچار حادثه شده‌اند تهیه نشده، بلکه این بالش‌ها برای تمامی افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند و برای جلوگیری از معضلات فیزیکی تلاش می‌کنند نیز کاربرد داشته و به‌شدت توصیه می‌شود.

بالش طبی اصل چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که اشاره کردیم، به‌لحاظ آن‌که بالش‌های طبی ترک از ممموری فوم‌ها تهیه شده‌اند، دارای ویژگی‌های بسیار زیادی هستند. تا اینجا به چند نمونه از ویژگی‌های آن‌ها اشاره کردیم. در ادامه به بیان مزایای بیشتر آن‌ها خواهیم پرداخت:

 

بالش‌های طبی آنتی باکتریال هستند و باکتری‌های موجود در محیط را به خود جذب نمی‌کنند.

از تعریق بسیار زیاد به هنگام خواب جلوگیری می‌کنند.

پس از بیدار شدن احساس خستگی نخواهید داشت.

درد در ناحیۀ گردن و ستون فقرات را برای شما به وجود نخواهد آورد.

گردوغبار و آلودگی را به خود جذب نمی‌کند.

انعطاف‌پذیری بالایی دارد و با ساختار بدنی شما هماهنگ خواهد شد.

بالش‌های طبی ترک اصل سبب کاهش فشار در قسمت‌هایی مانند بین زانوها، کمر و گردن شده و سبب می‌شوند گردش خون به‌راحتی انجام شود و درد در ناحیۀ عضلات کاهش یابد.

هنگامی که سر شما به هنگام خواب در حالت بدی قرار می‌گیرد، ممکن است اسید معده به سمت بالا و مری حرکت نماید، اما بالش‌های طبی به لحاظ ویژگی و ساختاری که دارند، از بروز چنین مشکلی جلوگیری خواهند کرد.

اگر مجاری تنفسی شما دچار گرفتگی شده و خروپف می‌کنید، این بالش کمک می‌کند این مشکل تا حد زیادی برطرف گردد.

خرید بالش طبی و استفاده از آن کمک می‌کند تا از تجمع مایعات بدن در اطراف چشم‌ها که سبب پف کردن اطراف چشم می‌شود جلوگیری نماید.

این نوع بالش از بروز چین‌وچروک روی صورت و اطراف چشم‌ها جلوگیری خواهد کرد، زیرا از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است.

 

چه نکاتی را هنگام خرید بالش‌های طبی باید در نظر گرفت؟

نوع و مدل بالش‌های طبی

هنام خرید بالش‌های طبی ترک به این موضوع توجه کنید که سر شما به هنگام خواب در چه حالت و سمتی احساس آرامش خواهد کرد، بنابراین دست شما برای انتخاب این محصول باز است.

 

سایز

بالش‌های طبی عموماً در سایزهای متنوعی از قبیل کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تولید می‌شوند، بنابراین می‌توانید نسبت به سن و سال و نوع استفاده، اقدام به خرید این محصول نمایید.

 

جنس روکش

روکشی که برای کالای خواب در نظر گرفته می‌شود، نکتۀ مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت. برای کالای خواب غیرطبی، بیشتر از روکش‌هایی با الیاف طبیعی، مصنوعی، پلی‌استر، پنبه، پارچه، مخمل و کتان استفاده می‌شود. اما برای روکش کالای خواب طبی، از پارچه‌های بسیار باکیفیت و قابل شست‌وشو و ضد حساسیت استفاده می‌شود تا هوا در آن‌ها به‌راحتی به گردش درآمده و از ایجاد اختلال و تعرق به هنگام خواب جلوگیری نماید.

 

نوع فوم

چنانچه نرمی و یا سفتی بالش برایتان اهمیت دارد، حتما این موضوع را با فروشنده در میان بگذارید، زیرا نوع فوم به‌کار رفته در بالش، می‌تواند از مموری فوم، پر پرندگانی مانند اردک و غاز، الیاف ژل‌ه‎ایی که تلفیقی از الاستیک، پشم و شیشه هستند و همچنین پنبۀ طبیعی و بامبو تولید شده باشند، بنابراین حتما دربارۀ این موضوع اطلاعات کافی را به‌دست آوردید و سپس اقدام به خرید بالش طبی کنید.

 

قیمت بالش طبی

نوع فوم و الیاف به‌کاررفته درون بالش همگی بر قیمت بالش‌ طبی موثرند، بنابراین معتبرترین فروشگاه‌های فعال در این زمینه را برای خرید بالش طبی انتخاب نمایید.

 

بالش طبی اصل چه مزایایی دارد؟

خرید بالش طبی از فروشگاه اینترنتی کالای خواب و حوله اواریا

پر واضح است که خرید محصولاتی که ارتباط مستقیم با سلامت بدن دارند باید از طریق مراکز معتبر انجام شود خصوصاً تهیه بالش نوع طبی که دارای انواع برند و مدل است و احتمالاً انتخاب مورد مناسب را برایتان سخت کند. حال برای این‌که بتوانید راحت‌تر اقدام به خرید بالش طبی ترک کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه اینترتی اواریا استفاده کنید.

 

در این فروشگاه کالای خواب و حوله به انواع بالش ترک طبی دسترسی خواهید داشت که با مشورت مشاوران این مجموعه به راحتی نوع مناسب بالش مدنظرتان را خریداری خواهید کرد. از مزیت‌های خرید از این مجموعه می‌توان به کیفیت مناسب و ایده‌آل محصولات به خصوص بالش نوع طبی و قیمت جذاب آنها اشاره کرد. حال برای هر گونه ارتباط با مجموعه اواریا کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده، استفاده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو