با شلوار مام استایل چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار

با شلوار مام استایل چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار


منبع: تیپ زا

68

1401/8/14

23:54


با شلوار مام استایل چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار با شلوار مام استایل چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار : مهم نیست در دهه گذشته، ترند مد ثابت کرده است که شلوار مام استایل هرگز از مد نمی افتد. این شلوار جین فاق بلند ابتدا در اواخر دهه 80 و 90 مد بود و […]

با شلوار مام استایل چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار

با شلوار مام استایل چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار

با شلوار مام استایل چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار : مهم نیست در دهه گذشته، ترند مد ثابت کرده است که شلوار مام استایل هرگز از مد نمی افتد. این شلوار جین فاق بلند ابتدا در اواخر دهه 80 و 90 مد بود و اکنون در حال بازگشت است. شلوار مام استایل شیک و جذاب یکی از لوازم اصلی کمد لباس زنانه است که می توانید آن را با چندین ظاهر مختلف ست کنید تا به یک استایل عالی برسید.

با شلوار مام جین چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار

می‌توانید شلوار مام استایل را با یک تی‌شرت ساده، یک ژاکت بافتنی زیبا یا دکمه‌دار در بالا با کفش‌های کتانی سفید، بوت های بلند کفش یا کفش راحتی و یک کت چرمی مشکی یا کت شیک مدل دهید.

برای الهام بخشیدن به ایده‌های لباسی که می‌توانید در خانه دوباره بسازید راهنمای نحوه پوشیدن شلوار مام استایل را گردآوری کرده‌ایم.

از جین مشکی تا آبی و گشاد گرفته تا شلوار جین زخمی در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید که با شلوار مام استایل چه بپوشید تا یک لباس شیک داشته باشید.

با شلوار مام جین چه بپوشید؟

با شلوار مام جین چه بپوشید؟

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل شلواری است که دارای فاق بلند، زیپ کشیده، جیب‌های بلند پشتی، و معمولاً تا مچ پا است. شلوار مام استایل به دلیل شکل ظاهری نازکی که دارد، شما را قد بلندتر نشان می‌دهد، حتی برای کوچک‌ترین خانم‌ها.

شلوار مام استایل زنانه شلوار بوی فرند کلاسیک است و در تضاد با شلوار جین تنگ است که فرم بیشتری دارد و به منحنی های شما می چسبد.

با شلوار مام جین چه بپوشید؟

شلوار مام استایل در خوش استایلی 

زیبایی شلوار مام استایل آرام و غیررسمی و در عین حال شیک و زیبا است. مدل مام جین می‌تواند برای لباس‌های روزمره یا با لباس‌های غیررسمی مناسب باشد.

آنها گشاد و راحت هستند اما همچنان شیک و زنانه هستند و استایلی بی دردسر را برای شما فراهم می کنند. از ست کردن شلوار مام استایل به چرخش روزانه خود پشیمان نخواهید شد.

اگر مطمئن نیستید که با شلوار مام استایل چه بپوشید، ما لیستی مفید از ایده های لباس همیشگی را برای شما ارائه کرده ایم.

با شلوار مام جین چه بپوشید؟

مام استایل مشکی

با شلوار مام استایل مشکی، یک لباس آرام که شیک به نظر می رسد بپوشید یک شلوار مام استایل مشکی به‌عنوان استایلی شاد بین باکلاس و سرکش، می‌تواند برای یک مجموعه بی عیب و نقص جذاب، براق و لاغرکننده باشد.

این ظاهر را با یک کت چرمی مشکی و لوازم جانبی ست کنید تا ظاهری جسور داشته باشید برای پوشاندن آنها، شلوار جین راحت خود را با یک تی شرت سفید ساده و کفش های کتانی مناسب مدل دهید.

با شلوار مام جین چه بپوشید؟

شلوار جین آبی

برای داشتن یک آرایش و شیک به دنبال مام استایل آبی نباشید. شلوار جین آبی چه برای دفتر، چه برای خوردن یک فنجان قهوه، چه برای استراحت در خانه، پایه و اساس یک لباس کلاسیک و احساس آرامش را فراهم می کند.

سعی کنید لباس خود را با یک سه راهی گرافیکی یا تاپ کراپ بپوشید تا ظاهری ساده  داشته باشید.

شلوار مام استایل با چی ست کنیم‬‎

لباس جین مامان آبی روشن

شلوار مام استایل آبی روشن بهترین ستی برای هر کمد است. در حالی که برای تمام فصول قابل قبول است سعی کنید شلوار جین آبی روشن خود را با یک تاپ نخی یا بلوز ست کنید تا ظاهری مطبوع در هوای گرم ایجاد کنید که هرگز از مد نمی افتد.

لباس جین مامان آبی روشن

شلوار جین مام مدل زخمی 

هر خانمی می‌تواند یک شلوار مام استایل زخمی را بپوشد تا لباسی شیک داشته باشد. این استایل ظاهری بدون دردسر در طول روز ارائه می دهد، هم راحت و هم خنک. لباس خود را با پوشیدن یک تاپ به همان اندازه مضطرب، مانند تی شرت باند قدیمی مورد علاقه خود، کامل کنید.

برای ظاهری چند لایه، زیر شلوار جین پاره خود از تور یا جوراب شلواری توری استفاده کنید و روی یک تاپ مشکی همرنگ بپوشید.

ایده‌آل برای یک قرار یا گردش غیررسمی با دوستان، شما می‌خواهید شلوار جین خود را برای رویدادهای رسمی‌تر، مانند قرار شام یا دفتر کار، در خانه بگذارید.

شلوار جین مام مدل زخمی 

شلوار جین مام مدل زخمی 

لباس مام استایل گشاد

شلوار مام استایل گشاد راحتی را به سطح جدیدی می رساند این استایل دارای یک کمر مخروطی و پاهای بلندتر از برش های معمولی است، اما همچنان ظاهری زنانه ارائه می دهد.

شاید یکی از همه کاره ترین شلوارهای جین برای خانم ها، شلوار جین گشاد باشد که بتوان آن را با هر چیزی ست کرد. بدون توجه به طول یا سایه، شلوار مام استایل گشاد ظاهر روزمره ایده آلی را ارائه می دهد.

برای اینکه نهایت راحتی را داشته باشید آنها را با یک ژاکت یا هودی بزرگ و یک جفت کفش ، نیم بوت ، یا کفش راحتی بپوشید.

با ست کردن شلوار جین خود با سه راهی سفید و کفش های ورزشی سفید، ظاهری آسان ایجاد کنید که هرگز شکست نخورد.

ترکیب کفش‌های پاشنه بلند و یک تاپ کوتاه، ظاهری ساده‌تر را ایجاد می‌کند و در عین حال زیبایی‌شناسی راحت‌تری را به همراه دارد.

لباس مام جین گشاد

لباس های زیبا با شلوار مام جین

شلوار مام استایل یکی از لوازم اصلی کمد است و لباس‌های زیبای زیادی وجود دارد که می‌توانید با این استایل شلوار جین  صرف نظر از زمان سال، همیشه می توانید راه های جدیدی برای مدل دادن به شلوار مام استایل پیدا کنید.

آنها را می توان با یک تی شرت ساده، یک ژاکت کش باف پشمی ، یک جفت کفش مورد علاقه شما و یک کمربند لاغر بپوشید.

برای داشتن ظاهری شیک و مد روز، همیشه می‌توانید یک بلوز ابریشمی، یک کت شلوار مخملی، کفش‌های پاشنه بلند و یک کیف دستی چرمی یکدست بپوشید.

لباس زیبای خود را با اضافه کردن جواهرات، مانند گردنبندهای چند لایه، حلقه های روی هم، یا دستبندهای زیبا تکمیل کنید.

لباس های زیبا با شلوار مام جین

شلوار جین خود را با یک پیراهن فلانل ست کنید تا ظاهر عالی داشته باشید. یک چوکر، بوت های رزمی و یک کیف کراس بادی بپوشید و همه چیز آماده است! اما لازم نیست برای تحقق رویاهای نوستالژی دهه 90 خود مشکی یا گل میخ بپوشید.

سعی کنید تاپ‌هایی بپوشید که دارای چاپ‌های رنگی، الگوی هندسی یا رنگ‌های متضاد باشد. برای تکمیل این ظاهر جالب، یک جفت کفش پاشنه بچه گربه جسور یا کفش ورزشی بزرگ با کلاچ نئون اضافه کنید.

لباس های زیبا با شلوار مام جین

لباس های جین الهام گرفته از مادران دهه 80

دهه‌ای که همه چیز را آغاز کرد، وقتی پای شلوار مام استایل به میان می‌آید، نمی‌توانید از دهه 80 الهام بگیرید. این یک فرصت فوق العاده برای پوشیدن یک ژاکت یا بلوز با چاپ جدید دیوانه کننده است. برای ظاهر نهایی دهه 80، یک کت بلیزر ست کنید.

آن‌ها را با نیم بوت، کفش‌های کتانی بلند یا کفش‌های تخت طرح‌دار بپوشید. برای تکمیل استایل، یک جفت گوشواره، یک گردنبند !

برای یک لباس مدرن تر یک یقه اسکی بافتنی به رنگ خنثی، مانند کرم یا برنزه در نظر بگیرید و یک کیف سطلی مشکی با یک کمربند هماهنگ به آن ست کنید.

لباس های جین الهام گرفته از مادران دهه 80

لباس مام استایل سایز بزرگ

شلوار مام استایل برای همه خانم‌های سایز بزرگ جذاب است و می‌تواند منحنی‌های زیبای شما را برجسته کند! تناسب آرام همراه با کمر بلند، پاهای شما را دراز می کند و یک شکل ساعت شنی ایجاد می کند.

با پوشیدن یک تاپ راه راه از لباس خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین می توانید یک تی شرت یا بلوز ساده بپوشید تا ظاهری جذاب داشته باشید.

برای متمایز شدن، با ست کردن یک کیف دستی یا یک جفت بوت ، شلوار مام استایل سایز بزرگ خود را رنگ‌بندی کنید و در عین حال بقیه لباس‌هایتان را با رنگ‌های خنثی و خنک نگه دارید.

برای ساده‌تر کردن ظاهرتان، یک تاپ یا کت و شلوار تنگ انتخاب کنید که اندام شما را در آغوش می‌گیرد و سپس برای قد بیشتر کفش‌های پاشنه بلند بپوشید.

لباس مام جین سایز بزرگ

با مام استایل چه بپوشیم

مهم نیست چه لباسی را انتخاب می کنید با شلوار مام استایل اشتباه نمی کنید. اکسسوری ها به برجسته کردن استایل شما کمک می کنند و تضمین می کنند که هر بار بی عیب و نقص به نظر برسید. در زیر توصیه های ما برای اینکه با شلوار مام استایل چه بپوشید آورده شده است.

لباس مام جین سایز بزرگ

پیراهن برای پوشیدن با مام جین

چه بخواهید تی شرت سفید مورد علاقه خود را ست کنید  برای داشتن ظاهری ورزشی، شلوار جین خود را با یک پیراهن سایز بزرگ ست کنید که تیم مورد نظرتان را اسپرت کند. برای داشتن یک استایل باکلاس، پوشیدن یقه اسکی مشکی، قهوه ای یا قرمز تیره شلوار مام استایل را به خوبی تکمیل می کند.

در ماه‌های تابستان، شلوار جین آبی روشن با پیراهن‌های سفید و رنگ روشن که قابلیت تنفس دارند. یک ژاکت شیک و پاشنه های جذاب می تواند مد شما را به سطح بالاتری برساند.

پیراهن برای پوشیدن با مام جین

کفش برای پوشیدن شلوار مام جین

بهترین کفش برای تکمیل شلوار مام استایل کفش های تخت، بوت ، کفش کتانی یا پاشنه بلند است.

برای ظاهری غیررسمی، کفش‌های کتانی یا کتانی سفید بپوشید در حالی که بوت و کفش‌های مشکی می‌توانند یک مجموعه شیک جذاب ایجاد کنند.

کفش برای پوشیدن شلوار مام جین

کمربند برای پوشیدن با شلوار مام جین

شلوار مام استایل به شما این امکان را می‌دهد که کمر بسته‌ای داشته باشید بنابراین کمربند بپوشید که با یک، لباس شما را شیک کند.

کمربندهای مد روز با استایل متضاد مطمئناً توجه شما را به خود جلب می کنند، کمربندهای لاغر به راحتی ست می شوند.

کمربند برای پوشیدن با شلوار مام جین

جواهرات برای پوشیدن با مام جین

بسته به اینکه چگونه مدل شلوار مام استایل خود را انتخاب می کنید بهتر است جواهرات خود را با دقت انتخاب کنید. ترکیب گردنبندها، گوشواره ها، انگشترها و دستبندهای درشت برای ظاهرعالی هستند.

اکسسوری‌ها می‌توانند به یک لباس را جان بدهد، بنابراین نترسید که همه چیز را انتخاب کنید و قطعات شیک ست کنید. شما می توانید با انتخاب های خود رنگارنگ، جسور یا ظریف باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو