فیلم کامل اعتراض در کنسرت ساسی در استرالیا با شعار بی شرف بی شرف

منبع: شبونه

61

1401/8/15

09:45


فیلم کامل / اعتراضات در کنسرت ساسی در استرالیا با شعار بی شرف بی شرف جنجال شد و کسرت ساسی به هم ریخت جزئیات را در این صفه بخوانید. اعتراض در کنسرت ساسی در استرالیا کنسرت ساسی خواننده ضدفرهنگی در استرالیا با اعترض ایرانیان ساکن این کشور مواجه شد و با شعاربی شرف بی شرف …

فیلم کامل / اعتراضات در کنسرت ساسی در استرالیا با شعار بی شرف بی شرف جنجال شد و کسرت ساسی به هم ریخت جزئیات را در این صفه بخوانید.

فیلم کامل / اعتراض در کنسرت ساسی در استرالیا با شعار بی شرف بی شرف

اعتراض در کنسرت ساسی در استرالیا

کنسرت ساسی خواننده ضدفرهنگی در استرالیا با اعترض ایرانیان ساکن این کشور مواجه شد و با شعاربی شرف بی شرف کنسرت او را به هم ریختند.

مردم حاضر در کنسرت معترض بودند در شرایط کنونی کشور نیاید کنسرت برگزار کند و به رقص و شادی بپردازد.

ساسی از خواننده های لس آنجلس نشین بوده که همیشه برای جلب توجه آهنگ های ضدفرهنگی منتشر کرده است آهنگ هایی که اشعارش بسیار سخیف و بدآموزنده بود و مخاطبان آهنگیش را کودکان و نوجوانان برگزیده بود.

او این روزها به شدت در بین هوادارانش نیز منفور شده است و دیگر کسی از او استقبال نمیکند انتشار آهنگ های ضدفرهنگی این خواننده سبب شد که حتی هوادارانش نیز به شدت از او انتقاد کنند.

بعد از اعتراضات مردم به کنسرت او در نهایت این خواننده در اینستاگرامش نوشت که تور کنسرتهای خود را لغو کرده است تا زمانی که مردم حالشان خوب شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو