تیزبین ها بشتابند و بگویند تفاوتها در کجاست؟

منبع: گفتنی

10

1401/8/15

13:03


آزمون شناسایی تفاوتهای تصاویر زرافه: آیا قادر هستید تا تفاوت های موجود در دو تصویر زرافه را پیدا کنید؟ این تست بینایی نیاز به تمرکز و توجه زیاد دارد. شما بایستی در این لحظه ذهن خود را متوجه این تست سرگرمی کنید. چالش تصویری امروز را از دست ندهید. اگر امروز بتوانید همه تفاوت ها …

آزمون شناسایی تفاوتهای تصاویر زرافه: آیا قادر هستید تا تفاوت های موجود در دو تصویر زرافه را پیدا کنید؟ این تست بینایی نیاز به تمرکز و توجه زیاد دارد. شما بایستی در این لحظه ذهن خود را متوجه این تست سرگرمی کنید. چالش تصویری امروز را از دست ندهید.

اگر امروز بتوانید همه تفاوت ها را پیدا کنید یعنی توانایی دید بالایی دارید و به عبارتی چشمانی تیزبین دارید! فقط یادتان نرود که بایستی تفاوت ها را در عرض 10 ثانیه پیدا کنید. بنابراین فرصت را از دست ندهید!

 

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند. علاوه بر این، مواجهه با چالش های بزرگ انگیزه ای است که بسیاری از مردم می خواهند با آن روبرو شوند.

 

مجله اینترنتی گفتنی با جدیدترین و بهترین چالش های سرگرمی در خدمت شماست. بخش سرگرمی گفتنی را هرگز از دست ندهید.

آزمون شناسایی تفاوتهای تصاویر زرافه

شما در آزمون شناسایی تفاوتهای تصاویر زرافه باید تفاوت های موجود میان دو تصویر زرافه را شناسایی کنید. یادتان باشد که تنها 10 ثانیه فرصت دارید.

جالب است ببینید: اگه آدم شناسی بگو کدوم یکی راست میگه؟

آزمون شناسایی تفاوتهای تصاویر زرافه

چشمان خود را کاملا باز کنید و به سرعت به تصویر نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که تنها 25 درصد از مردم موفق به انجام این آزمون در زمان مشخص شده شدند. برای دیدن پاسخ آزمون شناسایی تفاوتهای تصاویر زرافه می توانید به پایین صفحه بروید:

.
.
.
.
.
.

پاسخ آزمون شناسایی تفاوتهای تصاویر زرافه

پاسخ آزمون شناسایی تفاوتهای تصاویر زرافه

اگر پاسخ صحیح را پیدا نکردید، مشکلی نیست، به یاد داشته باشید که باید به حل چالش‌هایی که هر روز برای شما به ارمغان می‌آوریم ادامه دهید تا متخصص شوید.

 

تست های بیشتر:

اگر خبره هستید تشخیص دهید کدام زندانی به زودی آزاد خواهد شد؟!

کدوم بچه دختره؟ اگه باهوشی سیم ثانیه بگو!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو