جارو در فال قهوه

جارو در فال قهوه

دیدن جارویی که در فنجان فال قهوه شما نشان داده شده است نشان می دهد که زندگی خانگی شما به هم ریخته شده است و زمان آن فرا رسیده است که سعی کنید این آشفتگی را حل کنید. این نشان می دهد که گاهی برای ادامه مسیر در آینده باید بر موانع غلبه کنید. شاید از نظر عاطفی درگیر موقعیتی شده اید که در نهایت منجر به روابط دشوار شده است. معنی دیگر این است که این نماد به این معنی است که کسی از زمان و انرژی شما تقاضای اضافی می کند، شما در محل کار بیش از حد لازم در حال کار کردن هستید. شما احساسات منفی در وجود خود دارید که آن هار ازبین نبرده اید. در ادامه این مطلب از آلامتو  معنی جارو در فال قهوه را بخوانید.

 

فال سرنوشت


معنی جارو در فال قهوه در بالای فنجان

اگر جارو در بالای فنجان قهوه شما ظاهر شود، این نشان می دهد که تمیز کردن خانه شما مهم است. شما اجازه داده اید که اوضاع به هم بریزد زیرا خیلی مشغول بوده اید. وقت آن است که زباله ها را بیرون بیاورید و تمیز کنید. سعی کنید به خانه و منزل خود کمی سر و سامان دهید و اجازه ندهید که به دلیل مشغله های فکری و کاری شما کارهایتان عقب بیوفتد و زندگی شما از سامان خارج شود و هیچ گونه چهار چوبی نداشته باشد.

جارو چند معنی مختلف دارد که بسته به شرایط و اشکال اطراف آن می توانید معنای دقیق آن را پیدا کنید.

نگرانی ها از بین می روند ،‌ آغازی جدید در زندگی.
سوالاتی از خودتان می پرسید و خود را مورد آزمایش قرار می دهید.
به خانه ای جدید می روید. دوره ای جدید در زنگی شما شرع می شود
ممکن نشانه ی یک دوست دروغین و متقلب باشد.
برای مشکلات کوچک راه حلی پیدا می کنید.


معنی جارو در فال قهوه در پایین فنجان

تعجب آور نیست که دیدن جارو در پایین فنجان نشان می دهد که آشفتگی که در اطراف شما ایجاد می شود گاهی اوقات بر رفاه عاطفی شما تأثیر می گذارد. وقتی خانه تمیز شود، احساس بسیار بهتری خواهید داشت. جارو سعی می کند به شما بگوید که انرژی منفی  را از بین ببرید. بی نظمی هرگز برای کسی خوب نیست.

همچنین بخوانید: فال قهوه انلاين واقعي

معنی جارو در فال قهوه در پایین فنجان  


معنی جارو در فال قهوه در وسط فنجان

اگر جارو در وسط فنجان قهوه شما وجود داشته باشد، اعتقاد بر این است که به طور سنتی به انرژی منفی مرتبط است و زمان آن فرا رسیده است که خود را تغییر دهید تا خود را از شر این انرژی خلاص کنید. توجه به اندازه بزرگ جارو نشان می دهد که بهم ریختگی و آشفتگی بخش مهمی از زندگی شما شده است و باید سعی کنید همه چیز را تمیز و مرتب نگه دارید.