دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۲ | قسمت 32 سی و دوم

منبع: شبونه

51

1401/8/15

16:37


دانلود کامل سریال بی همگان قسمت سی و دوم [ اینترنت رایگان ] قسمت 32 سریال بی همگان قسمت ۳۲ امشب  را در این صفحه ببینید. دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۲ این مجموعه تلویزیونی با محوریت خانواده و چالش‌ ها و چالش های گروه سنی جوان تولید شده است . و با توجه …

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت سی و دوم [ اینترنت رایگان ] قسمت 32 سریال بی همگان قسمت ۳۲ امشب  را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۲۹ | قسمت بیست و نهم 29

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۲

این مجموعه تلویزیونی با محوریت خانواده و چالش‌ ها و چالش های گروه سنی جوان تولید شده است . و با توجه به فضا و نوع قصه و ویژگی‌هایی که در روایت این سریال طراحی شده است پیش بینی می‌کنم بتواند نظر مخاطبانش را در گروه سنی مختلف جلب کند.

این شب ها سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی از شبکه سوم سیما پخش می شود و از آنجایی که معمولا مشخص نیست سریال های در حال پخش در چند قسمت تهیه و تولید شده اند، بر اساس تجربه، حالا که ۱۲ قسمتی از پخش این سریال گذشته، احتمالا نزدیک به نیمی از سریال برای مخاطبان به تصویر کشیده شده است.

بهرنگ توفیقی یک دهه پیش و با سریال کمدی «مسیر انحرافی» به مخاطبان تلویزیون معرفی شد و بعدتر جایگاه خودش را به عنوان یک کارگردان صاحب سبک با سریال هایی هم چون انقلاب زیبا، پشت بام تهران، زیر پای مادر، پدر و این اواخر با افرا تثبیت کرده است.

توفیقی در شبکه نمایش خانگی با سریال «آقازاده» حسابی سر و صدا به پا کرد و تا مدت ها بخش هایی از این سریال در فضای مجازی وایرال می شد و حالا توفیقی بر خلاف سریال های قبلی خود، «بی همگان» را با کارگردانی مشترک اصغر هاشمی جلوی دوربین برده است؛ هاشمی به عنوان فیلمنامه نویس، تدوینگر و کارگردان سال ۸۶ آخرین سریال خود «یک مشت پر عقاب» را با بازی حامد بهداد، رضا کیانیان، اشکان خطیبی و پرویز پورحسینی به آنتن رسانده بود و بعد از آن کار خاصی را کارگردانی نکرده بود و حالا در کنار توفیقی، «بی همگان» را در حال پخش دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو