آپدیت جدید تلگرام با چند ویژگی جذاب و کاربری منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام با چند ویژگی جذاب و کاربری منتشر شد


منبع: تکراتو

52

1401/8/15

17:32


در آپدیت جدید تلگرام چندین قابلیت جدید اضافه شده که قطعا از آن لذت خواهید برد. در بروزرسانی اخیر تلگرام قابلیت‌هایی همچون استفاده همزمان چندین نام کاربری فراهم شده که می‌تواند جذاب باشد.

آپدیت جدید تلگرام با چند ویژگی جذاب و کاربری منتشر شد

در آپدیت جدید تلگرام چندین قابلیت جدید اضافه شده که قطعا از آن لذت خواهید برد. در بروزرسانی اخیر تلگرام قابلیت‌هایی همچون استفاده همزمان چندین نام کاربری فراهم شده که می‌تواند جذاب باشد.

تا پیش از فیلترینگ سال 1397 در کشور، تلگرم یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی ایرانیان محسوب می‌شد. تلگرام در حالی فیلتر شد که 40 میلیون کاربر داشت و 60 درصد از پهنای باند کشور صرف استفاده از این برنامه می‌شد. پس از ظهور واتساپ و ادامه دار شدن فیلترینگ، کاربران زیادی به اجبار به دیگر برنامه‌های اجتماعی مهاجرت کردند اما این موضوع باعث نشد از محبوبیت آن در میان کاربران ایرانی کم شود.

یکی از دلایل مهمی که کاربران به فضای تلگرام علاقمند هستند، محیط غیر تکراری و جذاب آن است که تقریبا با هر بار بروزرسانی قابلیت‌های جذاب تری به آن اضافه شده و در آپدیت جدید تلگرام نیز دیده می‌شود. چیزی که سالهاست در واتساپ خبری از آن نیست!

بیشتر بخوانید: قابلیت Communities واتساپ رسما منتشر شد

ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام

از ویژگی‌هایی که در آپدیت جدید تلگرام وجود دارد می‌توان به امکان ایجاد موضوع یا تایپک در گروه‌ها، استفاده همزمان از چند نام کاربری و همچنین تبدیل پیام‌های ویدویی به متن اشاره کرد.

آپدیت جدید تلگرام

یکی از جذابیت‌هایی که تلگرام را از دیگر رسانه‌های  اجتماعی متمایز می‌کند، ایجاد گروه آن هم با تعداد بالای کاربر است. در آپدیت جدید تلگرام قابلیتی اضافه شده که به کاربران اجازه می‌دهد در گروه‌ها موضوعات جدیدی با بیش از 200 عضو ایجاد کنند.

این قابلیت در واقع امکان چت‌های جداگنه در گروه‌ها را فراهم کرده و در عین‌حال از مدیا اشتراکی و تنظیمات نوتیفیکیشن خود پشتیبانی می‌کند و اعضای گروه می‌توانند درباره موضوعات مختلف بدون هیچ محدودیتی با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

همچنین این قابلیت به ادمین اجازه می‌دهد افرادی که موضوع جدیدی را باز می‌کنند نیز کنترل و مدیریت کند. پیش‌تر اشاره کردیم که در آپدیت جدید تلگرام، قابلیت استفاده همزمان چندین نام کاربری به وجود آمده است. به این معنی که کاربر در کنار نام اصلی که برای خود انتخاب کرده می‌تواند از چندین یوزرنیم دیگر استفاده کنند.

آپدیت جدید تلگرام

این قابلیت که در بروزرسانی  اخیر این برنامه اضافه شده Collectible Usernames نام دارد که از شبکه بلاکچین TON استفاده می‌کند. البته باید به این نکته توجه داشت که ایجاد نام‌های کاربری جدید رایگان نیست و باید آنها را از پلتفرم Fragment خریداری کنید. علاوه بر این ایجاد نام‌های کاربری جدید محدودیت‌هایی دارد و بر خلاف یوزرنیم‌های عادی بیشتر از 5 کاراکتر را نمی‌پذیرد.

به قسمت جذاب آپدیت جدید تلگرام می‌رسیم. قابیت تبدیل پیام ویدئویی به متن! این ویژگی که مخصوص کاربران سرویس پولی پریمیوم است به آنها این اجازه را می‌دهد که پیام‌های ویدویی‌شان را به متن تبدیل کنند.

آپدیت جدید تلگرام

همچنین در این بروزرسانی برای کابران پریمیوم 12 پک ایموجی وجود دارند که می‌توانند در هر پیام و کپشنی از آنها استفاده کنند. علاوه بر این حالت شب برای کابران iOS مجددا طراحی شده تا در هنگام اسکرول بین چت‌ها تعادل بیشتر با عملکرد بهتری داشته باشند.

آپدیت جدید تلگرام

در بروزرسانی آخر تلگرام می‌بینیم که امکان افزایش متن چت‌ها از هر ریپلای تا پیش نمایش لینک‌ها نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین کاربران هنگامی که قصد پاسخ به پیامی را از طریق سوایپ کردن دارند با انیمیشن جدید مواجه می‌شوند و می‌توانند با ایموجی تعاملی‌های بیشتری ری‌اکشن نشان بدهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت جدید تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو