با این ترفندها وسایل قدیمی منزل را نو کنید

با این ترفندها وسایل قدیمی منزل را نو کنید


منبع: دلتا پیام

50

1401/8/15

17:38


اگر دنبال راهی برای نو کردن وسایل قدیمی خانه و وسایل کهنه هستید با ما همراه باشید تا راه نو کردن آن‌ها را به شما آموزش دهیم.

اگر دنبال راهی برای نو کردن وسایل قدیمی خانه و وسایل کهنه هستید با ما همراه باشید تا راه نو کردن آن‌ها را به شما آموزش دهیم.

ترفندهای نوکردن وسایل قدیمی منزل

۸۵ / ۱۰۰

شاید برایتان پیش آمده باشد که برخی وسایل یا ظروف خانه‌تان را دوست دارید، اما از آنجا که بسیار کهنه شده‌اند، نمی‌توانید به درستی از آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ترفندهای نوکردن وسایل قدیمی منزل می‌پردازیم.

ترفندهای نوکردن وسایل قدیمی منزل

آیا تا به حال از نو کردن وسایل قدیمی یا دوست داشتنی خود ناامید شده‌اید و احساس می‌کنید نمی‌توانید آن‌ها را دوباره به خوبی قبل در آورید؟ در ادامه همراه ما باشید.

تغییر رنگ قاب عکس‌ها

اگر قاب‌ها از جنس چوب یا فلزی آبکاری نشده هستند، به راحتی با یک سمباده می‌توانید رنگ روی قاب‌ها را بردارید و با استفاده از اسپری یا قلم مو به رنگ‌آمیزی جدید اقدام کنید. به یاد داشته باشید که در هنگام سمباده زنی و رنگ‌آمیزی از دستکش استفاده کنید.

ترفندهای نوکردن وسایل قدیمی منزل

قاب عکس‌های قدیمی را به قاب آینه تبدیل کنید از ترفندهای نوکردن وسایل قدیمی منزل

یکی از ترفندهای نوکردن وسایل قدیمی منزل این است که اگر قاب عکس‌های قدیمی چوبی دارید می‌توانید با محکم کردن اتصالات آن‌ها به وسیله میخ و چسب چوب و رنگ‌آمیزی مجدد آن‌ها را به قاب آینه زیبایی تبدیل کنید. از این قاب‌های آینه در اتاق خواب، ورودی خانه و روی کنسول استفاده کنید.

از نخ گونی برای گلدان‌ها جلد درست کنید

یکی از راه‌های تغییر در گیاهان آپارتمانی، تغییر گلدان آن‌ها است. اگر ریشه‌زایی گل به حد زیادی نرسیده است به تغییر گلدان اقدام کنید. از نخ‌های گونی و هنر قلاب بافی خود استفاده کنید و یک غلاف برای گلدان‌ها ببافید. با این غلاف گونی زیبا حتی می‌توانید گلدان‌های کوچک و سبک را نیز بیاویزید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این مدل پرده‌ هر خانه‌ای را زیبا می‌کند! سر بزنید.

ترفندهای نوکردن وسایل قدیمی منزل

رنگ کردن گلدان‌های سفالی بدون لعاب

اگر گل‌ها و گیاهان آپارتمانی شما در گلدان‌های سفالی بدون لعاب هستند، می‌توانید برای تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه به رنگ‌آمیزی گلدان‌ها با هنر و خلاقیت خود بپردازید. پیش از رنگ‌آمیزی گلدان را سمباده بزنید تا سطحی صاف و بدون شوره داشته باشید. سپس گلدان را با آب بشویید یا با دستمال مرطوب از گرد سمباده پاک کنید.

استفاده تزیینی از ضبط صوت و کاست‌های قدیمی از ترفندهای نوکردن وسایل قدیمی منزل

اگر از گذشته علاقه به موسیقی داشتید پس حتما ادوات گوش دادن به موسیقی مانند ضبط صوت و کاست‌های قدیمی در خانه شما پیدا می‌شود با رنگ‌آمیزی و نو کردنشان، از آن‌ها برای تزیین استفاده کنید. برچسب کاست‌ها را عوض کنید. ضبط صوت را تمیز کنید و در جایی در روی میز قرار دهید. اگر این ادوات را ندارید می‌توانید سری به امانت فروشی‌ها بزنید و آن‌ها را بخرید.

استفاده تزیینی از ضبط صوت و کاست‌های قدیمی

پیشنهاد مطالعه: مطلب تنها با یک کار آشپزخانه را لوکس کنید را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو