فال روزانه 14 آبان ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

67

1401/8/15

18:48


ویدئویی از شهاب حسینی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است و حواشی زیادی بدنبال داشته است

فال روزانه 14 آبان ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۴ آبان:

فال روز تولد: کمربندهای ایمنی خود را محکم ببندید، زیرا با فرا رسیدن تولدتان دوره ای با سرعتی جنون آمیز در زندگیتان آغاز خواهد شد. اگر بتوانید خودتان را با جریان زندگی هماهنگ کرده و با سرعت زیاد آن چه در اطرافتان دارد اتفاق می افتد همگام شوید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. تا اواخر آبان همه چیز آنقدر پیچیده خواهد شد که احساس سرگیجه به شما دست خواهد داد. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر خودتان را با تغییرات دنیای اطرافتان هماهنگ کنید خواهی توانست منافع بسیاری را به دست بیاورید. تا پیش از فرا رسیدن تابستان جنبه های مثبت این دوران پرتلاش و هیجان را به چشم خودتان خواهید دید و از این که توانسته اید این دوران را با موفقیت پشت سر بگذارید به خودتان افتخار خواهید کرد. اگر هنوز مجرد هستید برای رسیدن به عشقتان خیلی عجله نکنید، ولی حساب شده و با برنامه ریزی و قدم های مطمئن به سوی کسی که دوست دارید پیش بروید.

فال روزانه متولدین فروردین

شاید با خودتان فکر کنید که لیاقت رسیدن به این همه موفقیت را ندارید، اما این تفکر خود ویرانگرانه هیچ نتیجه مثبتی برای شما به همراه نخواهد داشت. امروز در بیان آن چه می خواهید نباید زیاد در پرده سخن بگویید و با صراحت و صداقت نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. حتی اگر امروز به خواسته هایتان نرسید هم به آنها خیلی نزدیک تر خواهید شد. در حال حاضر ممکن است نکات مهمی را که در تکمیل نقشه هایتان اهمیت اساسی دارند نادیده گرفته باشید. پی بردن به این نکات بلافاصله ممکن نخواهد بود و تبدیل کردن شک و تردیدهایتان به اطمینان به اندکی زمان احتیاج دارد. با کسانی که دوست دارید صادقانه رفتار کنید تا مورد تحسین و تایید آنها قرار بگیرید. برای شرکت در یک پروژه اقتصادی از شما دعوت به عمل می آید، لازم است بی گدار به آب نزنید و تحقیقات بیشتری پیرامون پروژه و احتمالات نفع و ضرر آن انجام دهید، در مورد رابطه احساسی تان بعد از مدت ها تلاش احساس می کنید که زحمات تان بیهوده بوده و راه به جای نبرده اید، بهتر است این همه خودتان را سرزنش نکنید .

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

حقیقتی تلخ را در دل نگه داشته‌اید و در افشای این حقیقت مردد هستید، امروز زمان خوبی است که دل به دریا بزنید و این حقیقت را برملا کنید. در افشا کردن این حقیقت از چیزی چشم‌پوشی نکنید و تمام مطالبی که مدت‌ها است در دل نگه داشته‌اید را بدون هیچ کم‌و‌کاستی بگویید. مطمئن باشید برملا کردن این حقیقت به ضرر هیچ‌کس نیست و آسیبی به شما یا اطرافیان وارد نمی‌شود. اهل نظم و برنامه‌ریزی هستید و دوست دارید همه‌چیز طبق برنامه انجام شود، اما چند روزی است که احساس می‌کنید ریسمان کارها از دست شما در رفته و کنترلی بر امور اطراف‌تان ندارید. در این شرایط هیچ‌چیز به‌غیر از یک استراحت کوتاه به شما کمک نمی‌کند، با استراحت می‌توانید افکارتان را سروسامان دهید و دوباره با‌نظم بیشتر زندگی را در پیش بگیرید. اتفاقی افتاده، حتی اگر مسیر را اشتباه رفته باشید تجربه با ارزشی نصیبتان شده از زیبایی های زندگی لذت ببرید و از توجه به دیگران غافل نشوید. بهتر است مکث کنید و اندکی صبورانه تر با موضوع پیش آمده مواجه شوید، لازم است موانعی که بر سر راهتان قرار دارد یکی یکی از میان بردارید. بیش از اندازه از خودتان توقع نداشته باشید.

فال امروز متولدین خرداد

به‌رغم اینکه سن و سالی از شما گذشته است، اما اطرافیان‌ آن‌گونه که باید و شاید روی شما حساب‌باز نمی‌کنند و نظرهای شما را جدی نمی‌گیرند. امروز زمان خوبی است که ثابت کنید اهل فکر و منطق هستید و حتی از سن‌و‌سال‌تان هم بیشتر می‌فهمید. آتش عشق، جگر شما را سوزانده و به‌رغم تلاش‌های زیاد نتوانسته‌اید دلِ دلدار را بدست آورید. در نتیجه چند روزی است که اصلاً حال و روز خوبی ندارید و به فکر چاره‌ هستید. لازم است بدانید که چاره کار در دست خودتان نهفته است و یک‌بار دیگر برای بدست آوردن دل محبوب خود آستین بالا بزنید، مطمئن باشید این بار شرایط به گونه دیگری رقم خواهد خورد. به دلیل مشغله فراوان این روزها روابط اجتماعی تان کم و کمتر شده، بهتر است به آن سر و سامان بدهید، شما اساسا فردی اجتماعی و پر سر و صدا هستید و این وضعیت در روحیه تان تاثیر خوبی ندارد، سعی کنید روزانه حداقل نیم ساعت از وقت خود را صرف پیاده روی کنید، هم به سلامت جسم تان کمک می کند و هم روحیه تان بهتر می شود.

فال روزانه متولدین تیر

در چند روز گذشته به هر کاری دست زده‌اید گره‌ای در آن افتاده و احساس می‌کنید کسی چوب لای چرخ شما گذاشته است، اما جالب است بدانید گیر کار در نگرش شما به زندگی نهفته است و با تغییر رویکردی که به حل مشکلات دارید، بدون شک این مشکلات راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل می‌شوند. امروز قرار ملاقات یا مهمانی مهمی را در پیش‌رو دارید اما اوضاع بر وفق مراد شما نخواهد بود و کسی که با او مدتی است مشکل دارید در این مهمانی یا جلسه کاری حضور دارد. در نتیجه بهتر است این مهمانی را غنیمت بدانید و در فرصتی مناسب این فرد را به کناری بکشید و سنگ‌هایتان را با هم وا بکنید. با شخصی که برایتان مهم است همین امروز تماس بگیرید، جهت بهبود و پیشرفت در کار جرقه ای در ذهن شما زده شده بهتر است آن را جدی بگیرید و بی تفاوت از کنارش نگذرید، این ایده می تواند مسیر زندگی تان را عوض کند. این روزها نسبت به اطرافیانتان مهربان تر رفتار می کنید این رویه ی شما تاثیر مثبتی بر روابطتان خواهد گذاشت.

فال فردا متولدین مرداد

به جای مبارزه با موج تغییراتی که در زندگیتان دارد به وجود می آید با جریان زندگی پیش بروید؛ زندگیتان دارد تغییر می کند و شما نیز باید همراه با آن تغییر کنید. شاید در ابتدای مسیر دیگران به شما بخندند و حتی مورد تمسخر آنها قرار بگیرید، اما در پایان راه این شما هستید که به آنها خواهید خندید. آیا اصلا به این که چقدر از دوستان و عزیزانتان انتظار دارید فکر می کنید؟ شاید از آنها بیشتر از خودتان انتظار دارید و این اصلا عادلانه به نظر نمی رسد، به نظر شما اینطور نیست؟ امروز با کمی تأمل در مورد این موضوع خواهید توانست این وضعیت را تصحیح کنید. فکر بیماری آدم را بیمارتر می کند. اگر علائم بیماری شما را کمی نگران کرده، آزمایش دهید تا مطمئن شوید همه چیز روبه راه است. این اواخر شما نسبت به خودتان بسیار بی توجه بوده اید به خواسته هایتان بیشتر توجه کنید و عادات منفی ای که دارید ترک کنید. به مراسمی دعوت خواهید شد سعی کنید باب آشنایی و دوستی را با شخصی لایق بگشایید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید اصلاً سردماغ نیستید و حسابی اعصاب‌تان خورد است. مواظب گفته‌ها و کردار خود باشید تا خدای ناکرده اعصاب خوردی شما به ناراحتی کسی منجر نشود. به‌ لحاظ مالی در مضیقه هستید و به احتمال زیاد به‌همین دلیل هم هست که بی‌حوصله شده‌اید و اعصاب تحمل کسی را ندارید. در چنین شرایطی هیچ‌چیزی بهتر از گفت‌و‌گو با یک دوست یا یار قدیمی شما را آرام نمی‌کند، به دیدن دوستی که می‌دانید می‌شود روی راهنمایی‌هایش حساب‌باز کرد بروید و برای حل مشکلات با او مشورت کنید. دوستی با شخصی که فکرش را نمی کنید به دردتان خواهد خورد، کاری جدید و غیرمعمول انجام دهید تا تغییری مثبت در روال یکنواخت زندگی تان ایجاد شود، اگر منتظر فرصتی مناسب برای شروع پروژه ای جدید بوده اید حالا بهترین فرصت است، برای پیش بردن حرفتان بهتر است کمی جدی تر با دیگران رفتار کنید تا شما را دست کم نگیرند.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

روز عجیبی است و احساس می‌کنید زمان اصلاً نمی‌گذرد، از این شرایط استفاده کنید و با خیال راحت بدون اینکه نگران گذشت زمان باشید به انجام کارهای روزانه بپردازید. تصمیم مهمی باید بگیرد و این تصمیم سرنوشت یکی از اطرافیان شما را تغییر می‌دهد. در نتیجه نمی‌دانید دقیقاً چه تصمیمی را باید اتخاذ کنید. در چنین شرایطی بهتر است با خود این فرد که باید برای او تصمیم بگیرید مشورت کنید و پس از سبک‌و‌سنگین کردن تمامی جوانب، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. سفری کاری را در پیش‌رو دارید و اعضای خانواده از اینکه شما آنها را همراه خود نمی‌برید حسابی دلخور شده‌اند. با اعضای خانواده صحبت کنید و به آنها بگویید که جایی برای دلخوری وجود ندارد و اگر در آینده موقعیت سفر دیگری مهیا شد، حتماً با اعضای خانواده به مسافرت می‌روید و حسابی خوش می‌گذارنید. تا بحال بخاطر نه نگفتن گرفتاری های زیادی گریبانگیرتان شده، اینک زمان آن فرارسیده که به خودتان بیایید و درخواست مطرح شده را اگر به صلاح خود نمی بینید با قاطعیت رد کنید. از هیچ چیز نترسید. یک نورسیده یا ورود مسافری به جمع خانوادگی تان موجب افزایش خیر و برکت در روزی تان می شود.

فال روزانه متولدین آبان

از شرایط زندگی فعلی خود اصلاً دل خوشی ندارید، اما اهل تغییر هم نیستید و می‌ترسید اگر برای تغییر و پیشرفت در زندگی اقدام کنید، همین شرایطی که در آن هستید را هم از دست بدهید. حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند پشت هر سختی، آسانی نهفته است و مطمئن باشید اگر دشواری‌های تغییرات امروز را بپذیرید، بدون شک زندگی شما در آینده رنگ و روی جدید و تازه‌ای خواهد داشت. در چند روز آینده خبر خوشی به دست شما می‌رسد، این خبر برای دیگر اعضای خانواده هم مهم است و دست اعضای خانواده را بگیرید و برای شام بیرون از منزل بروید و در موقعیت مناسب این خبر خوش را با آنها در میان بگذارید تا به همگی حسابی خوش بگذرد. لازم نیست برای سفر و تجدید قوا فرسنگ ها دور بروید اگر چشمهایتان را درست باز کنید می بینید که شادی در نزدیکی تان است. اگر به کسی قول یا وعده ای داده اید به آن جامه عمل بپوشانید تا همچنان نزد دیگران محترم باقی بمانید. هرچه احساساتتان را به دیگران نشان دهید آنها بیشتر از شما و ایده هایتان حمایت خواهند کرد.

فال روزانه متولدین آذر

از مشکلی روحی یا فیزیکی رنج می‌برید و به‌رغم اینکه تلاش زیادی برای حل این مشکل کرده‌اید، هیچ‌چاره‌ای پیش‌روی شما قرار ندارد. بد نیست بدانید گاهی اوقات رویکرد انسان‌ها به زندگی باعث می‌شود تا مشکلات طور دیگری جلوه‌ کنند و پر اهمیت‌تر شوند. در نتیجه بهتر است همه‌چیز را به تقدیر بسپارید و مطمئن باشید هر مشکلی در زمان مناسب خود حل خواهد شد. مشکلات شما را حسابی سرخورده کرده و وقت کافی برای رسیدگی به اعضای خانواده و دوستان ندارید، امروز بهترین زمان است که بی‌خیال مشکلات شوید و بعدازظهر را با اعضای خانواده یا دوستان عزیز خود بگذارنید. خودتان را باور داشته باشید. شما به حد کافی عزیز هستید. برای شرکت در مراسم جشنی از شما دعوت می شود، حضور در آن را مغتنم شمرده و با ملاقات آشنایان و دوستان فشار و استرس این اواخر را از خود دور کنید. یک جابجایی مکانی پیشرو دارید، که باید آن را به فال نیک بگیرید، خیری در آن است که با گذشت زمان متوجه آن خواهید شد.

فال روز متولدین دی

انسان مردم‌داری نیستید و افراد زیادی را در زندگی رنجانده‌اید. امروز زمان آن است که نگاهی به گذشته بیاندازید و از اکنون به بعد خلق‌‌وخوی خوش و روی گشاده‌ای داشته باشید. سعی کنید برای دوستان و اعضای فامیل گوش شنوا باشید و دست آنها را در مشکلات بگیرید. مطمئن باشید کمک شما بی‌نتیجه نخواهد بود و روزی فرا می‌رسد که دوستان و آشنایان دست شما را در زندگی بگیرند. خبر یا حادثه‌ ناگواری برای یکی از اعضای فامیل یا دوستان شما اتفاق افتاده و هیچ کاری از دست‌تان بر نمی‌آید. در چنین شرایطی بهتر است این دوست را برای صرف شام به منزل‌ یا رستوران دعوت کنید و به او بفهمانید به‌رغم اینکه کاری نمی‌توانید برای او انجام دهید، اما باز هم با او همدل هستید و آرزو می‌کنید هرچه سریع‌تر مشکل‌اش حل شود. غصه خوردن بابت اتفاقی که افتاده هیچ حاصل و فایده ای ندارد و کار بیهوده ای است. هیچ کس نمی تواند زمان را به عقب برگرداند. زندگی خود را بیهوده در طلب آرزو های ناممکن و محال به مخاطره نیندازید. فکر و یا شکی که مثل خوره روحتان را می خورد با فردی قابل اعتماد در میان بگذارید تا دچار دردسر و حسادت نشوید.

فال متولدین بهمن

اطرافیان، شما را به‌عنوان حلال مشکلات می‌شناسند و توانسته‌اید تاکنون یکه‌و‌تنها زندگی را به پیش ببرید، اما به‌رغم اینکه تاکنون گره‌های زیادی را از مشکلات دیگران باز کرده‌اید، اوضاع مالی خوبی ندارید و فشار قسط‌ها و قرض‌ها امان شما را بریده است. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در چند هفته آینده فرصتی استثنایی انتظار شما را می‌کشد و با بهره‌گیری از این فرصت، سود و ثروت کلانی به جیب‌ خواهید زد، به شرط اینکه موقعیت‌شناس باشید و فرصت‌های تجاری را زیر نظر بگیرید. کاری ناتمام دارید که زمان زیادی از شروع آن گذشته اما هنوز به سرانجام نرسیده است، بهتر است این کار را به اتمام برسانید تا مقدمات کار بعدی برایتان فراهم شود. دل عزیزی را ناخواسته شکسته اید اما غرورتان مانع از عذرخواهی شماست بهتر است تا دیر نشده، هرچه سریعتر برای دلجویی اقدام کنید. مدتی است که انجام کاری فکرتان را به شدت مشغول کرده.

فال روزانه متولدین اسفند

شما امیدوار هستید که امروز فرصت وقت گذراندن با کسی که به شدت مورد تحسین و علاقه شما قرار دارد را داشته باشید؛ اما ممکن است که شخص مورد نظرتان درگیری های خودش را داشته باشد و نتواند وقتی برای شما در برنامه امروز خود خالی کند. اصلا خودتان را ناراحت نکنید، کسی که برای شما اهمیت و ارزش قائل باشد هرطور که شده وقتی برای شما در برنامه خود خالی خواهد کرد. امروز تمام وقت و انرژی و عشق خود را روی یک نفر که برای شما از همه مهمتر است متمرکز کنید. برای او هدیه بخرید، به بهترین رستوران ها دعوتش کنید. کاری کنید که او احساس کند بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد. از تجربیاتتان استفاده کنید و اجازه ندهید که کسی شما را به بازی بگیرد، خوشبختانه تمامی امکانات لازم برای پیشرفت و ترقی شما محیاست، شما می توانید آینده درخشانی برای خودتان رقم بزنید و احتیاجی به حضور کسی ندارید. ملاقاتی خواهید داشت که می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد از مشاجره حد الامکان دوری کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو