به نظرت کدوم یکی یه سارق خفن هست؟

منبع: گفتنی

75

1401/8/15

22:01


آزمون شناخت سارق الماس به تازگی در شبکه های اجتماعی ترند شده است. هوش تصویری امروز از شما می خواهد که با دقت به تصویر نگاه کرده و حدس بزنید که کدام فرد در تصویر یک دزد است؟ به نظر شما چه کسی می تواند سارق الماس باشد؟ آزمون شناخت سارق الماس سطح تمرکز و …

آزمون شناخت سارق الماس به تازگی در شبکه های اجتماعی ترند شده است. هوش تصویری امروز از شما می خواهد که با دقت به تصویر نگاه کرده و حدس بزنید که کدام فرد در تصویر یک دزد است؟ به نظر شما چه کسی می تواند سارق الماس باشد؟

آزمون شناخت سارق الماس سطح تمرکز و چابکی ذهنی شما را آزمایش می کند، آیا فکر می کنید بتوانید این تست سرگرمی را حل کنید؟ مجله اینترنتی گفتنی با جدیدترین چاش های سرگرمی هر روز شما را به چالش می کشد. با ما همراه باشید

 

تا می توانید در این لحظه تمرکز کنید. دقت و توجه خود را متوجه آزمون شناخت سارق الماس کنید. سعی کنید زمان را مدیریت کنید زیرا شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ مناسب را بیابید. قدرت دید و دقت شما می تواند در حل این معمای تصویری به شما کمک زیادی بکند. برای حل این معما تنها 6 ثانیه وقت دارید!

 

تصویر آزمون شناخت سارق الماس

 توصیه می کنیم به جزئیات توجه ویژه ای داشته باشید. اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون شناخت سارق الماس

شما می توانید پاسخ آزمون شناخت سارق الماس را در پایین صفحه ببینید:

جالب است: تیزبین ها بشتابند و بگویند تفاوتها در کجاست؟

.

.

قبل از دیدن پاسخ بهتر است دقت بیشتری به تصویر داشته باشید. می توانید 5 ثانیه دیگه بیشتر بررسی کنید.

.

حتما ببین: اگه آدم شناسی بگو کدوم یکی راست میگه؟

.

.

پاسخ آزمون شناخت سارق الماس

راه حل پاسخ به آزمون شناخت سارق الماس فقط دقت و توجه کافی بود. اگر خوب نگاه می کنید می بینید که پیرزن الماس را روی دسته عصای خود قرار داده و به قول معروف ناامن ترین جا همان امن ترین جا است را انتخاب کرده!

آیا معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

لینک های بیشتر: 

کدوم بچه دختره؟ اگه باهوشی سیم ثانیه بگو!

اگر خبره هستید تشخیص دهید کدام زندانی به زودی آزاد خواهد شد؟!

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو