حراج ماشین قهرمانی مایکل شوماخر ؛ مزایده میلیون دلاری فراری!

منبع: تکراتو

20

1401/8/15

22:45


حراج ماشین قهرمانی مایکل شوماخر در مسابقات فرمول یک سال 2003، به مبلغ 9.6 میلیون دلار توسط فراری آغاز شد.

حراج ماشین قهرمانی مایکل شوماخر ؛ مزایده میلیون دلاری فراری!

حراج ماشین قهرمانی مایکل شوماخر در مسابقات فرمول یک سال 2003، به مبلغ 9.6 میلیون دلار توسط فراری آغاز شد.

حراج ماشین قهرمانی مایکل شوماخر که در سال 2003 و برای ششمین باز متوالی به این عنوان دست پیدا کرد، به مبلغ 9.6 میلیون دلار توسط شرکت فراری آغاز شد. شوماخر به دلیل حادثه‌ای که در سال 2013 در کوه‌های آلپ برایش اتفاق افتاد، تاکنون در وضعیت کما به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: مزایده ماشین فرمول یک مایکل شوماخر افسانه ای ؛ رکورد جدیدی ثبت می‌شود؟

حراج ماشین قهرمانی مایکل شوماخر به مبلغ 9.6 میلیون دلار

ماشین تیم فراری ایتالیا که در سال 2003 ششمین قهرمانی را برای میشائیل شوماخر در فرمول یک رقم زده بود در یک حراجی فروخته خواهد شد. قیمت این ماشین 7.6 تا 9.6 میلیون دلار برای خریدار برآورد شده است.

حراج ماشین قهرمانی مایکل شوماخر

میشائیل شوماخر، اسطور آلمانی فرمول یک که از سال 2013 به دلیل حادثه در کوه‌های آلپ در کما به سر می‌برد در سال 2003 با ماشین به حراج گذشته در 9 گرندپری شرکت کرد. او در پنج گرندپری به پیروزی رسید و در نهایت قهرمان شد.

اگر بخواهیم صحبتی کوتاه در مورد کوله بار افتخارات میشائیل شوماخر داشته باشیم، در این خصوص می‌توان گفت که:

وی تنها 7 قهرمانی در مسابقات فرمول 1 دارد، 91 بار در مسابقات پیروز شده، 155 بار جایگاه ویژه در مسابقات داشته و همچنین در مجموع موفق به کسب 1566 امتیاز در طول مسابقات فرمول 1 جهان شده است تا در سال 2012 میلادی با کوله باری سنگین از افتخارات، مسابقات فرمول 1 را کنار بگذارد.

یکی از آن 7 قهرمانی، در سال 2001 میلادی با خودروی Scuderia Ferrari Marlboro F2001 بوده است که به دستان شرکت معروف حراجی یعنی “RM ساتبی” سپرده شد که در تاریخ 16 نوامبر 2017 به حراج گذاشته شد.

همانطور که گفتیم، این خودرو یکی از 7 قهرمانی میشائیل شوماخر را در سری مسابقات فرمول 1 بدست آورده است که با شماره شاسی 211، یکی از مشهورترین اتومبیل‌های فرمول 1 در تمام دوران بویژه دو فصل مسابقات گرند پریکس 2001 به شمار می‌رود که برای کلکسیونرهای بزرگ می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای اضافه کردن یک خودروی فرمول 1 معروف به جمع کلکسیونشان باشد.

مالک جدید این اتومبیل پس از فروش حراجی، به امکانات کامل فراری مارانلو و همچنین وسایل حمل و نقل این خودرو دسترسی خواهد داشت. علاوه بر این‌ها، خودروی فرمول 1 فراری F2001 قبل از فروش در حراجی، به مناسبت سالگرد 70 سالگی فراری در “مرکز راکفلر” واقع در نیوروک از تاریخ 8 الی 9 اکتبر سال جاری به نمایش در خواهد آمد.

مایکل شوماخر در سال 2003 توسط مونتویا تحت فشار قرار گرفت. بعد از شروع ضعیف در آغاز فصل توانست به مسابقات برگردد و ششمین عنوان قهرمانی خود را کسب کند!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حراج ماشین قهرمانی مایکل شوماخر چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو