آموزش نحوه قفل گذاری روی گالری آیفون

آموزش نحوه قفل گذاری روی گالری آیفون


منبع: پلازا

60

1401/8/15

22:51


آموزش نحوه قفل گذاری روی گالری آیفون

رمز گذاری برنامه‌ها در iPhone یا iPad امکان پذیر است و ما به شما می‌گوییم که چگونه رمز گذاري روي گالري آيفون را انجام دهید. با آموزش قفل کردن گالری در آیفون که در ادامه به آن میپردازیم که در بسیاری از مواقع ممکن است آیفون یا آیپد برای استفاده مشترک باشد، ما به شما کمک می‌کنیم تا رمز گذاشتن روی گالری گوشی اپل را یاد بگیرید و توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید دسترسی به برنامه‌ها و ویژگی‌ها را در iOS و iPadOS محدود کنید.

اگر نمی‌خواهید هر بار که آی‌پد یا آیفون خود را که به دست بچه‌هایتان می‌گذارید، اطلاعات خود را از دست بدهید، می‌خواهید برنامه‌ها را قفل کنید یا حتی مرورگر وب گوشی را قفل کنید، آن‌ها نمی توانند وارد سیستم شوند. در هر صورت، ما در پلازا به شما آموزش می دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

فهرست مطالب

آموزش قفل گالری موبایل آیفون

به خاطر داشته باشید که همه آیفون‌ها و آیپدها نمی‌توانند به این عملکردهای محدودیتی یعنی رمز گذاري روي گالري آيفون دسترسی داشته باشند. در این مورد، برخی از الزامات واقعاً مهم باید برآورده شوند، مانند نسخه نرم افزاری که نصب شده است. به طور خاص، عملکردی که در دسترس است کنترل والدین است و در iOS 13 یکپارچه شده است. به همین دلیل است که این الزام برای دسترسی به این کنترل والدین یا ویژگی‌های حریم خصوصی اعمال می‌شود.

در مورد سخت افزار، نیازی به برجسته کردن هیچ نکته ای نیست که در نظر گرفته شود. فرقی نمی‌کند کدام آیفون یا آی‌پد دارید، زیرا این نرم‌افزارها برای همه اعمال می‌شود. بدیهی است که می‌تواند در یک آی‌پد قابل توصیه‌تر شود، زیرا در این موارد دستگاهی است که به دلیل تطبیق‌پذیری که در حال حاضر دارد، برای اشتراک‌گذاری با افراد دیگر کاربرد بیشتری دارد.

آموزش قفل کردن گالری در آیفون

با این محدودیت‌ها چه چیزی بدست خواهید آورد

محدودیت‌هایی که اعمال می‌شوند مزایای زیادی در مورد کنترل والدین دارند. در ابتدا آنچه ارائه می‌شود محدودیت دسترسی به برخی اپلیکیشن ها است. در صورتی که شما برنامه بانکی یا برنامه‌ای را دارید که به خطر افتاده باشد، ایده آل است.

وقتی صحبت از حریم خصوصی به میان می‌آید، می‌توان تغییرات را مجاز دانست یا برنامه‌هایی را که از آن در آن زمان خاص استفاده می‌کنند محدود کرد. چیزی که همیشه برجسته است این است که شما همیشه می‌توانید به کنترل مطلق کل دستگاه دسترسی داشته باشید تا با شرایطی که پیش می‌آید سازگار شوید.

علاوه بر این، این چیزی است که همیشه می‌تواند به حالت‌های تمرکز فعال مرتبط شود. به این ترتیب، بسته به این‌که چه کسی از دستگاه استفاده می‌کند، اعم از آیفون یا آیپد، به سرعت می‌توانید به همه این قابلیت‌ها دسترسی داشته باشید.

چگونه روی گالری ایفون رمز بگذاریم

هنگامی که با آموزش قفل کردن گالری در آیفون همه این کارها را انجام دادید، زمان آن فرا می‌رسد که فرآیند فعال سازی تمام محدودیت‌هایی که سیستم در رابطه با برنامه‌ها یا عملکردهای خاص اجازه می‌دهد، انجام شود. به طور کلی برای رمز گذاري روي گالري آيفون، کاری که باید انجام دهید این است که همیشه مسیر Settings > Time of use را دنبال کنید و انتخاب کنید.

پس از اتمام کار، باید به Content Restrictions رفته و گزینه Content and privacy را فعال کنید. مطمئن شوید کدی متفاوت از کدی که برای باز کردن قفل دستگاه خود استفاده می‌کنید انتخاب کرده‌اید. این بدان معناست که همه به این گزینه‌ها دسترسی نخواهند داشت تا بتوانند آن‌ها را به دلخواه ویرایش کنند. این برای زمانی که بچه دارید ایده آل است تا از زیر پا گذاشتن قوانینی که خودتان برای کنترل والدین اعمال کرده‌اید جلوگیری کنید. در زیر رمز گذاشتن روی گالری گوشی اپل، را مرور می‌کنیم.

 

رمز گذاشتن روی گالری گوشی اپل

آموزش قفل کردن گالری در آیفون

رمز گذاري روي گالري آيفون

قفل کردن گالری آیفون بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

بعد از آموزش قفل کردن گالری در آیفون در اپ یا فروشگاه گزینه‌های مختلفی را می‌یابید که کاملا پولی هستند و گزینه رایگان ندارند. به همین دلیل است که می توانید این رمزگذاری‌ها را به روش زیر انجام دهید:

به تنظیمات بروید و روی Screen Time ضربه بزنید.
روی Content & Privacy Restrictions ضربه بزنید. در صورت درخواست، کد دسترسی را وارد کنید.
روی iTunes & App Store Purchases ضربه بزنید.
یک تنظیم را انتخاب کنید و آن را روی Don’t allow قرار دهید.

رمز گذاشتن روی گالری گوشی اپل

محدودیت در اپلیکیشن ها

همانطور که قبلا ذکر کردیم، استفاده از رمز گذاري روي گالري آيفون را می‌توان به برخی از برنامه‌ها یا عملکردهایی که در سیستم یکپارچه شده‌اند محدود کرد. اگر یک برنامه یا ویژگی را غیرفعال کنید، حذف نمی‌شود، اما به طور موقت از صفحه اصلی پنهان می‌شود. این امر حتی وسوسه دسترسی به آن را غیرممکن می‌کند. برای انجام این کار، شما به سادگی باید تغییرات زیر را اعمال کنید: به تنظیمات بروید و روی Screen Time ضربه بزنید. روی Content & Privacy Restrictions ضربه بزنید. کد Screen Time را وارد کنید. روی Allowed Apps ضربه بزنید. برنامه‌هایی را که می‌خواهید اجازه دهید انتخاب کنید.

آموزش قفل کردن گالری در آیفون / رمز گذاري روي گالري آيفون

 

رمز گذاري روي گالري آيفون در تنظیمات حریم خصوصی

تنظیمات حریم خصوصی دستگاه به شما امکان می‌دهد کنترل کنید کدام برنامه‌ها به اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شما یا ویژگی‌های سخت افزاری دسترسی دارند. به عنوان مثال، می‌توانید به یک برنامه شبکه اجتماعی اجازه دهید به دوربین دسترسی پیدا کند، بنابراین می‌توانید عکس بگیرید و آپلود کنید. برای این‌که بتوانید آنها را ویرایش کنید، فقط باید مراحل زیر را انجام دهید:

به تنظیمات بروید و روی Screen Time ضربه بزنید.
روی Content & Privacy Restrictions ضربه بزنید. در صورت درخواست، کد دسترسی را وارد کنید.
روی Privacy ضربه بزنید و تنظیماتی را که می‌خواهید محدود کنید انتخاب کنید.
در این مورد، لیست تغییراتی که در آن تنظیمات حریم خصوصی را می‌توان در این مورد اعمال کرد، می‌توانید در سرویس‌های زیر که در سیستم یکپارچه شده اند پیدا کنید:

محل Location.
مخاطب Audience.
تقویم‌ها Calendars.
یادآوری‌ها Reminders.
عکس‌ها pictures.
مکان من را به اشتراک بگذارید Share my location.
بلوتوث را به اشتراک بگذارید Share bluetooth.
میکروفون Microphone.
تشخیص گفتار speech recognition.
تبلیغات Advertising.
رسانه و اپل موزیک Media and Apple Music.

چگونه روی گالری ایفون رمز بگذاریم

سخن پایانی

گاهی اوقات، شما باید با رمز گذاشتن روی گالری گوشی اپل از عکس‌های آیفون یا آی پد خود در برابر چشمان کنجکاو که ممکن است به دستگاه شما نیز دسترسی داشته باشند، محافظت کنید. با آموزش چگونه روی گالری ایفون رمز بگذاریم که در قسمت بالا آورده شده است از داده‌ها و اطلاعات خود محافظت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو