بهترین پاوربانک های شیائومی [آبان 1401]

بهترین پاوربانک های شیائومی [آبان 1401]


منبع: تکراتو

34

1401/8/16

00:00


بهترین پاوربانک های شیائومی موضوعی است که در این راهنمای خرید پاوربانک مورد بررسی قرار گرفته است. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

بهترین پاوربانک های شیائومی [آبان 1401]

بهترین پاوربانک های شیائومی موضوعی است که در این راهنمای خرید پاوربانک مورد بررسی قرار گرفته است. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

یکی از لوازم ضروری که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، پاوربانک است. در گذشته بسیاری از افراد که به صورت مرتب از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کردند با مشکل کمبود شارژ و خاموش شدن تلفن همراه خود رو به رو می‌شدند.

با وجود وسیله‌ای به اسم پاوربانک دیگر دغدغه و نگرانی بابت خاموش شدن گوشی ندارید و هر زمان و مکان می‌توانید از طریق پاور بانک دستگاه خود را شارژ کنید. در ادامه بهترین پاوربانک های شیائومی و همچنین پاوربانک های 30000 شیائومی و پاوربانک های 20000 شیائومی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی گیمینگ تا 10 میلیون تومان

بهترین پاوربانک های شیائومی

کمپانی شیائومی انواع مختلفی پاوربانک تولید و به بازار عرضه کرده است. بسیاری از کاربران از پاوربانک‌های این کمپانی استفاده می‌کنند و در مورد آنها رضایت کامل دارند. این راهنمای خرید پاوربانک شیائومی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین مدل را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

شیائومی مدل PLM18ZM

بهترین پاوربانک های شیائومی

این پاوربانک شیائومی دارای دو پورت خروجی یو اس بی است که هرکدام شدت جریان و ولتاژ معادل 2 آمپر / 5 ولت دارد. همچنین این پورت‌ها دارای قابلیت شارژ دستگاه‌های مختلف با توان 18 وات را دارند.

با این پاور بانک خیالتان از انتقال جریان بیش از حد به دستگاها راحت بوده زیرا این محصول دارای چیپست هوشمند در داخل است.

شیائومی از موج جدید راه افتاده در پورت‌ها، یعنی پورت Type-C عقب نمانده و علاوه بر پورت مرسوم Micro USBیک پورت تایپ سی نیز جهت شارژ پاوربانک روی آن تعبیه کرده است. علاوه بر شارژ اینکه پورت تایپ سی قرار گرفته روی پاوربانک قابلیت خروجی دارد توانایی شارژ خود پاوربانک با توان 18 وات را نیز دارد.

از دیگر قابلیت‌هایی که شیائومی برای مدل PLM18ZM قرار داده، استفاده از قابلیت QC3 یا همان شارژ سریع است که در هر سه پورت خروجی گنجانده شده و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. علاوه بر این با دوبار فشردن کلید پاوربانک، وارد مود ولتاژ پایین خواهید شد و می‌توانید ساعت هوشمند و هندزفری‌های خود را نیز با خیال راحت شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاوربانک در بازار ایران

شیائومی مدل PB200SZM

بهترین پاوربانک های شیائومی

به نقل از Techtrends.news ،با شارژر همراه شیائومی مدل PB200SZM می‌توانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌های از این قبیل را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. باتری به‌کار رفته در این پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعت است و برای افرادی که ظرفیت زیاد باتری برایشان اهمیت دارد، مناسب خواهد بود.

این پاوربانک مانند اکثر پاوربانک‌ها بدنه‌ای مکعب‌مستطیل دارد جنس بدنه‌ آن از پلاستیک سخت ضدخش ساخته شده و می‌تواند تا 90 درجه‌ سانتی‌گراد مقاومت دمایی داشته باشد. بیشترین سهم وزن پاوربانک را وزن باتری آن‌ها تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاور بانک های 2022 ؛ مشخصات فنی و راهنمای خرید جدیدترین پاوربانک های بازار

شیائومی مدل PB2050SZM

بهترین پاوربانک های شیائومی

یکی از بهترین پاوربانک های شیائومی این مدل است. ابعاد این پاوربانک معادل 153.5 × 73.5 × 27.5 میلی‌متر و وزن آن حدود 430 گرم است. کلید مربوط به خاموش یا روشن کردن پاوربانک در کنار بدنه طراحی شده و چراغ های LED نشانگر وضعیت شارژ کنار پورت ها قرار داده شده است.

پورت Type-C موجود روی بدنه این پاوربانک به صورت دو طرفه بوده که برای شارژ این پاوربانک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این پاوربانک از توانایی شارژ با شدت جریان کم برای شارژ دستگاه‌هایی مثل هندزفری بلوتوث و ساعت هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

پورت تایپ سی تعبیه شده در این مدل پاوربانک قابلیت جریان دوطرفه دارد. این به معنی این است که می‌توانید با کابل‌هایی که یک طرف آن تایپ سی باشد، دستگاه خود را ماکزیمم با توان 50 وات شارژ کنید. بوسیله این پورت می‌توانید تمام لوازم مثل گوشی موبایل، لپ تاپ و مک بوک، و دستگاه‌هایی که پورت شارژر تایپ سی دارند را به راحتی با بالاترین سرعت شارژ کنید.

مدت زمان مورد نیاز برای کامل شدن شارژ این پاوربانک نیز حدود 4.5 است. این پاوربانک به واسطه چیپ‌های هوشمند بکار رفته در آن دارای چندین سطوح محافظی بوده که باعث رفع نگرانی کاربران به جهت استفاده آن برای شارژ وسایلی مانند مک‌بوک و لپ‌تاپ می‌شود.

این سطوح محافظتی شامل حفاظت از دمای بیش ازحد، اتصال کوتاه، ولتاژ ورودی و خروجی بیش از حد، شدت جریان ورودی و خروجی بیش از حد، شارژ شدن و تخلیه شارژ بیش از حد، حفاظت از اتصال کوتاه در برابر جریان اضافه در سطح سخت افزار و ریست شدن ناگهانی پاوربانک هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

شیائومی مدل PB1050ZM

بهترین پاوربانک های شیائومی

شارژر همراه شیائومی مدل PB1050ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت با ابعاد 24.2 x 68.8 x 108 میلی متر و با وزن 225 گرم پاور بانکی خوش دست با ظاهری زیباست که به راحتی می‌توان آن را درون کیف و حتی جیب قرار داد.

این محصول دارای دو پورت خروجی USB-A/USB-C و همین طور یک پورت ورودی USB-C است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به قابلیت شارژ کردن دو دستگاه به طور همزمان اشاره کرد. شما می‌توانید با استفاده از این پاور بانک قدرتمند، نه تنها انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت و موزیک پلیر، که حتی لپ‌تاپ خود را هم شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین پاوربانک های 2021

شیائومی مدل PLM09ZM

بهترین پاوربانک های شیائومی

شارژر همراه شیائومی مدل PLM09ZM با ظرفیت 10000 میلی آمپر از بهترین پاوربانک های شیائومی است. این مدل یکی از پاورهای خوب شرکت شیائومی است. طراحی زیبا و خوش دست بودن این پاوربانک توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند.

از ویژگی های این محصول می‌توان به سرعت بالای آن در شارژ شدن خود پاوربانک و شارژ سریع و فست دستگاه‌های متصل شده اشاره کرد.

شیائومی مدل wpb16zm

بهترین پاوربانک های شیائومی

از پاوربانک های شیائومی ارزان قیمت می‌توان مدل wpb16zm را نام برد. این مدل بسیار پرطرفدار و حرفه‌ای بوده و بسیاری از کاربران از طرفداران آن هستند. ظرفیت این پاور بانک 20000 است و از پاوربانک‌های خوب این کمپانی محسوب می‌شود. این محصول سبک، کم جا و بسیار کاربردی و زیباست.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2021

بهترین مادربردهای 2021

شیائومی مدل PB200LZM

بهترین پاوربانک های شیائومی

از پاوربانک های شیائومی ارزان قیمت می‌توان مدل PB200LZM را نام برد. این دستگاه توانایی چندین مرتبه شارژ گوشی‌های هوشمند با ظرفیت باتری بالا را دارد. پاوربانک Redmi 20000 با داشتن دوپورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل‌های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار و یا هنگام سفر خواهد بود.

این محصول با استفاده از سیستم شارژ هوشمند به راحتی می‌تواند به طور همزمان دو دستگاه شما را شارژ کند، شارژ هوشمند ورودی مناسب را برای هر وسیله تنظیم خواهد کرد. این محصول با ابعاد 7 × 15 سانتی‌متر سبک، راحت و قابل‌حمل است و به راحتی می‌توانید انواع وسایل هوشمند مانند گوشی‌های هوشمند، دوربین، تبلت و غیره را در طول روز شارژ کنید.

پاور بانک همراه شیائومی دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، اضافه جریان در ورودی و خروجی و غیره است. این پاور بانک از پورت خروجی دوگانه USB_A و پورت ورودی دوگانه USB-C و MicroUSB برخوردار است. همچنین حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی 5V _2.1A و پورت خروجی آن 5.1V_3.6A است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

بهترین تلویزیون های 2021

شیائومی مدل PLM02ZM

بهترین پاوربانک های شیائومی

یکی دیگر از پاوربانک های شیائومی ارزان قیمت که بسیار سبک و کم وزن بوده شیائومی مدل PLM02ZM است. نحوه نمایش میزان شارژ باتری در این مدل از طریق نشانگر LED انجام می‌شود و ظرفیت آن 10000 است.

تعداد درگاه خروجی آن یک عدد بوده و از قابلیت‌های ویژه آن می‌توان امکان شارژ تبلت و موبایل را نام برد. خود پاوربانک نیز سریع شارژ می‌شود.

شیائومی مدل PLM13ZM

بهترین پاوربانک های شیائومی

این مدل نیز از بهترین پاوربانک های شیائومی است. این شارژر همراه مجهز به دو پورت خروجی یو اس بی بوده که هرکدام شدت ‌جریان و ولتاژ معادل 2.1 آمپر / 5 ولتاژ را دارند. همچنین این پورت‌ها می‌توانند دستگاه‌ها را به‌صورت جداگانه و با توان 18 وات شارژ کنند.

به علت داشتن چیپست هوشمند داخل این پاوربانک، خیالتان از انتقال جریان بیش‌ازحد به دستگاه راحت باشد زیرا این چیپست توان مورد نیاز دستگاه را تشخیص می‌دهد و می‌تواند حداکثر تا 2.6A/5V توان و جریان خروجی داشته باشد.

کلید مربوط به خاموش یا روشن کردن پاوربانک در کنار پورت‌ها طراحی‌شده و چراغ‌های LED نشانگر وضعیت شارژ نیز در همان قسمت قرار دارد. ابعاد این پاوربانک معادل 147.8 × 73.9 × 15.3 میلی‌متر و وزن آن حدود 450 گرم است. این مدل از پاوربانک های شیائومی ارزان قیمت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های ایرانی

بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

شیائومی مدل PB3018ZM

بهترین پاوربانک های شیائومی

پاوربانک های 30000 شیائومی بسیار محبوبند و از بهترین پاوربانک های شیائومی هستند. این محصول شیائومی دارای دو پورت خروجی یو اس بی است که هرکدام شدت جریان و ولتاژ معادل 2 آمپر / 5 ولت دارند. این پورت‌ها قابلیت شارژ دستگاه‌ها با توان 18 وات را دارند.

همچنین به علت داشتن چیپست هوشمند داخل این پاوربانک، با اتصال دستگاه های خود به آن، خیالتان از انتقال جریان بیش از حد به دستگاه راحت است زیرا این چیپست توان مورد نیاز دستگاه را تشخیص می‌دهد.

از دیگر قابلیت‌هایی که شیائومی برای مدل Xiaomi Mi Power Bank 3 PB3018ZM قرار داده، استفاده از قابلیت QC3 یا همان شارژ سریع است که در هر سه پورت خروجی گنجانده شده و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هارد اکسترنال 2021

بهترین دوربین های عکاسی 2021

شیائومی مدل ZMI

بهترین پاوربانک های شیائومی

یکی دیگر از بهترین پاوربانک های شیائومی شارژر همراه ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مدل ZMI بوده که با همکاری شرکت ZMI ساخته شده است. این پاوربانک دارای ۴ پورت مجزا است. پورت های خروجی این پاوربانک از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برند و در اتصال با انواع گوشی‌های هوشمند مختلف ولتاژهای متناسب و استانداردی را بر می‌گزیند.

این پاوربانک در۳ ساعت تا ۵۰ درصد و در ۷ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و قادر است ۳ تا ۵ بار انواع گوشی‌های هوشمند را شارژ کند. با دو بار فشار دادن کلید پاور، کاربر می‌تواند این شارژر همراه را در حالت شارژ دستگاه‌های کم مصرفی مثل ساعت‌های هوشمند یا مچ بندهای سلامتی قرار دهد.

در این مطلب که راهنمای خرید پاوربانک بود، بهترین پاوربانک های شیائومی مورد بررسی قرار گرفتند. اگر قصد خرید پاوربانک های 30000 شیائومی را دارید و یا مایل هستید پاوربانک های 20000 شیائومی تهیه کنید این مطلب را از دست ندهید زیرا به شما کمک می‌کند تا بهترین پاوربانک های شیائومی را بشناسید و خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک های شیائومی کدام‌ها هستند؟

انواع مختلفی از پاوربانک‌های شیائومی در این مطلب مورد بررسی قرار گرفتند. هر کدام از محصولات معرفی شده دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین مدل را برای خود انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. برای این منظور پاوربانک‌های 30000 گزینه مناسبی هستند زیرا می‌توانند برای چندین بار گوشی شما را شارژ کنند و شما مدت زمان بیشتری می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک شارژر همراه خوب چیست؟

ظرفیت باتری پاور بانک، شدت جریان هوشمند، فناوری شارژ سریع، ابعاد، وزن و جنس بدنه پاور بانک، جنس باتری آن، چراغ LED نشان دهنده وضعیت شارژ باتری از جمله موارد مهمی هستند که باید هنگام خرید پاور بانک به آنها توجه داشت. با در نظر گرفتن این موارد هنگام خرید می‌توانید انتخابی مناسب و هوشمندانه داشته باشید و بهترین مدل را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین پاوربانک های شیائومی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو