اصلی ترین منابع آزمون وکالت کدامند؟

منبع: تالاب

30

1401/8/16

06:58


اصلی ترین منابع آزمون وکالت کدامند؟

اگر شما نیز داوطلب آزمون وکالت هستید و به دنبال مهمترین منابع آزمون وکالت هستید تا موفقیت خودتان را رقم بزنید، همراه ما باشید.

 

با توجه به تجربه چندین ساله‌ای که در فروش اصلی ترین و پرفروش ترین منابع آزمون وکالت داریم، برای شما دوستان گرامی، به طور خلاصه و مفید منابعی را آماده کرده‌ایم که کاربردی و موثر هستند و شما می‌توانید با مطالعه صحیح آن‌ها به تسلط کامل در هر درس برسید.

 

منابع آزمون وکالت: حقوق مدنی

کتاب تست حقوق مدنی قربانی

کتاب مجموعه پرسش‌‌های چهارگزینه ای (تست) حقوق مدنی قربانی یکی از بهترین کتاب‌‌های آزمون وکالت است. این کتاب مجموعه‌ ای ارزشمند از سؤالات تستی حقوق مدنی در آزمون‌‌های سال‌های قبل است. در نتیجه، بانک جامعی از سؤالات استاندارد برای آمادگی در آزمون وکالت در اختیار شماست. چینش سؤالات نیز براساس ابواب قانون مدنی تنظیم شده و بلافاصله پس از هر سؤال، پاسخ تشریحی ارائه شده است. (لیست کتاب های قانون)

 

منابع آزمون وکالت: حقوق تجارت

کتاب تست حقوق تجارت نیلوفر حسینی

کتاب تست حقوق تجارت نیلوفر حسینی یکی از بهترین منابع آزمون وکالت و یک بانک تست کامل و جامع است. سؤالات آزمون وکالت، کارشناسی ارشد و مرکز قوه قضاییه سال‌های گذشته در این کتاب جمع‌آوری شده ‌است. در نتیجه منبعی کامل و مهمتر از آن، استاندارد در اختیار شماست. سرفصل‌های این کتاب، با توجه به مجموعه چند جلدی دکتر ربیعا اسکینی تهیه و تنظیم شده ‌است.

 

منابع آزمون وکالت: آیین دادرسی کیفری

کتاب تست آیین‌ دادرسی کیفری احمد غفوری

کتاب تست آیین‌ دادرسی کیفری احمد غفوری از دیگر منابع مهم در این زمینه است که رویکرد آزمون محور در آن پررنگ‌ تر است. در واقع در کنار مباحث و مفاهیم قانونی، یک بانک سؤالات تستی نیز برای موفقیت در آزمون، در نظرگرفته ‌شده‌ است. با این وصف، این کتاب یکی از بهترین کتاب‌‌های آزمون وکالت در آیین‌ دادرسی کیفری است.

سؤالات آزمون‌های وکالت، ارشد و دکتری در کنار سؤالات تألیفی، این کتاب را به منبعی ارزشمند تبدیل نموده ‌است.

 

منابع آزمون وکالت: آیین دادرسی مدنی

کتاب تست آیین‌ دادرسی مدنی السان

کتاب تست آیین‌ دادرسی مدنی السان یکی از کاملترین مجموعه‌های بانک سؤالات تستی است. در این کتاب، بیش از 1500 تست از آزمون‌های حقوقی سال‌های گذشته جمع‌آوری شده که بانکی ارزشمند برای داوطلبین آزمون وکالت محسوب خواهد شد. پوشش کلیه سرفصل‌های موردنیاز، منطبق با آخرین مصوبات و اصلاحات قانونی و ذکر منابع در ابتدای پاسخ هر تست از جمله ویژگی‌های برجسته این کتاب است.

کامل بودن پاسخ‌ها در عین کوتاهی و همچنین فهرست‌ بندی به دو صورت موضوعی و براساس شماره تست از دیگر ویژگی‌های این کتاب است.

 

منابع آزمون وکالت: حقوق جزای عمومی و اختصاصی

کتاب شرح آزمونی قانون مجازات اسلامی احمد غفوری

کتاب شرح آزمونی قانون مجازات اسلامی احمد غفوری، یکی از منابع آزمون وکالت محسوب می‌شود. این کتاب ویژگی‌های متعددی دارد که آن را از سایر کتاب‌ها متمایز کرده‌ است. پس از هر ماده قانونی، نکات آزمونی مرتبط با آن ذکر شده‌ است. بخش‌های مهم‌تر نیز به‌ صورت پررنگ مشخص شده و همگی مطالب مرتبط مواد قانونی همگی یکجا بیان شده تا از سردرگمی داوطلبین کاسته و سبب انسجام هرچه بیشتر متن و موضوعات شود.

 

مثال‌های فراوان و بهره‌ گیری از شیوه‌هایی مانند جدول، یادگیری موضوعات را کاربردی‌تر از همیشه نموده‌ است. علاوه بر مباحث بیان شده، کتاب شرح آزمونی قانون مجازات اسلامی احمد غفوری شامل 200 ماده مهم از قوانین خاص هم می‌باشد که این کتاب را به یکی از بهترین کتاب‌‌های منابع آزمون وکالت در قانون مجازات اسلامی تبدیل کرده‌ است.

 

منابع آزمون وکالت: اصول فقه

کتاب اصول فقه به روش ساده سمیرا سید‌محمدی

کتاب اصول فقه به روش ساده سمیرا سید‌محمدی یکی از مهم ترین منابع آزمون وکالت است. همان‌ گونه که از نام کتاب نیز مشخص است، توضیح مباحث به زبان ساده مهمترین ویژگی این کتاب است. موضوعات کاملاً دسته‌ بندی شده و مثال‌های حقوقی مختلفی جهت تفهیم بهتر مطالب ارائه گردیده‌ است.

نکات مربوط به آزمون نیز به‌ صورت ویژه به آن توجه شده و برای یادگیری بهتر نیز از شیوه‌های مختلفی همچون نمودار استفاده شده‌ است. در پایان کتاب نیز دسترسی به سؤالات برجسته مربوط به آزمون وکالت و ارشد به همراه پاسخنامه فراهم شده‌ است.

 

منابع آزمون وکالت: کتاب‌های متون فقه و تحریرالوسیله امام خمینی

کتاب 1000 پرسش چهار گزینه‌‌ای برگزیده متون فقه محسن سینجلی

کتاب 1000 پرسش چهار ‌گزینه‌ای (تست) برگزیده متون فقه محسن سینجلی یکی از بهترین منابع تستی در درس متون فقه محسوب می‌شود. کتاب‌‌های آزمون وکالت آن هم در زمینه تست و حل سؤالات چهارگزینه‌ای از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. متنون فقه نیز از آن دسته دروسی است که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. لذا دسترسی به منبع سؤالات مناسب، ارزش ویژه‌ای دارد.

 

منابع آزمون وکالت: کتاب‌های مجموعه آزمون‌های وکالت

کتاب‌ مجموعه آزمون‌‌های طبقه‌ بندی شده وکالت چتردانش

کتاب‌ مجموعه آزمون‌‌های طبقه‌ بندی شده (تست) وکالت چتردانش یکی از بهترین کتاب‌‌های آزمون وکالت با رویکرد حل تست است. در واقع اگر به دنبال منبعی هستید تا از پرسش‌های چهارگزینه‌ای استاندارد برای آمادگی در آزمون‌های حقوقی استفاده کنید، این کتاب انتخاب مناسبی است. قطعاً حل سؤال به‌ منظور آشنایی با نحوه طرح سؤال و پاسخگویی به‌ آن‌ها، یکی از مهمترین اقدامات داوطلبین است.

 

کتاب آزمون وکالت دوراندیشان

کتاب آزمون وکالت دوراندیشان از دیگر کتاب‌هایی است که با محوریت آزمون تهیه و تنظیم شده‌ است. دسترسی به بانک سؤالات سال‌های گذشته، به عنوان مهمترین و بهترین منبع آزمون وکالت، امری مهم و حائز اهمیت است. کتاب آزمون وکالت دوراندیشان، به‌عنوان یکی از کتاب‌‌های آزمون وکالت که منبع جامعی برای شرکت در این آزمون است، از جمله منابع خوب و کاربردی است.

کتاب مجموعه آزمون کانون وکلای دادگستری دوراندیشان به ارائه سؤالات آزمون‌‌های سال‌های قبل پرداخته و با تشریح آن‌ها و بررسی نکات مختلف، داوطلبین را برای موفقیت در این آزمون یاری می‌رساند.

 

خرید منابع کنکور آزمون وکالت از کتابانه

کتابانه یکی از مراجع تخصصی فروش کتاب‌های دانشگاهی، کنکوری، کمک درسی، عمومی و زبان خارجی است. برای خرید منابع آزمون وکالت و یا سایر کتب مورد نیازتان، می‌توانید به کتابانه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو