امکان ارسال متون طولانی در توییتر فعال می‌شود

منبع: تکراتو

13

1401/8/16

10:02


امکان ارسال متون طولانی در توییتر قرار است فعال شود، ایلان ماسک همچنین قول ابزارهای درآمدزایی برای خالقان آثار هنری و عملکرد جستجوی بهتر را داده است.

امکان ارسال متون طولانی در توییتر فعال می‌شود

امکان ارسال متون طولانی در توییتر قرار است فعال شود، ایلان ماسک همچنین قول ابزارهای درآمدزایی برای خالقان آثار هنری و عملکرد جستجوی بهتر را داده است.

ایلان ماسک، مالک و مدیر عامل شرکت، روز شنبه اعلام کرد که امکان ارسال متون طولانی در توییتر را ارائه می‌کند. این ویژگی به کاربران امکان اضافه کردن متن طولانی به توییت‌های خود را می‌دهد. ماسک در مورد زمان ارائه این قابلیت اظهار نظری نداشت، همچنین او قول داد که به «بی‌محتوایی اسکرین شات‌های دفترچه یادداشت» پایان دهد.

وی افزود که این شرکت قصد دارد بر روی ابزارهای کمکی برای کسب درآمد سازندگان آثار هنری و بهبود عملکرد جستجوی این پلتفرم کار کند. او نوشت: «جستجو در توییتر مرا به یاد Infoseek در سال 98 (میلادی) می‌اندازد!»

بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید توییتر برای iOS منتشر شد ؛ توییتر حالا رسما پولی است!

قابلیت ارسال متون طولانی در توییتر

پس از اعلام ماسک، بن کالینز، خبرنگار NBC News به سرعت اشاره کرد که توییتر قبل از مالکیت ماسک بر آن نیز در حال آزمایش برخی ویژگی‌های اشتراک‌گذاری متن بوده است. او در ادامه گفت: «ماسک در حال کسب اعتبار از یک‌سری کارهایی است که برخی از کارمندان قبل از اخراجشان به دست خود ایلان ماسک انجام دادند».

ارسال متون طولانی در توییتر

در واقع، در آغاز سال، جین مانچون ونگ، که به‌خاطر افشای ویژگی‌های آزمایشی در اپلیکیشن‌ها شهرت دارد، شواهدی را کشف کرد که توییتر روی یک ویژگی به نام «مقالات» (Articles) برای ارسال پیام‌های طولانی‌تر کار می‌کرده است.

روز شنبه، توییتر همچنین شروع به ایجاد برخی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای پشتیبانی از اشتراک اصلاح‌شده Twitter Blue کرد. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد که ماهانه 8 دلار برای تأیید حساب خود و دریافت تیک آبی بپردازند.

علاوه بر این به چندین ویژگی دیگر از جمله امکان ارسال ویدیوهای طولانی‌تر و دیدن تبلیغات کمتر دسترسی پیدا کنند. ماسک قبلاً قول داده بود که توییتر روی حمایت از تولیدکنندگان محتوا کار کند، اما هنوز جزئیاتی در مورد نحوه برنامه‌ریزی توییتر برای انجام این کار به اشتراک نگذاشته است. از زمان خریداری توییتر توسط ایلان ماسک، تعدادی از کاربران برجسته توییتر را ترک کردند، از جمله آن‌ها می‌توان به Nibellion، صاحب یکی از محبوب‌ترین حساب‌های خبری در حوزه بازی در این پلتفرم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت ارسال متون طولانی در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: engadget

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو