گران ترین هتل های دنیا و امکانات خاص هر یک از آن ها

گران ترین هتل های دنیا و امکانات خاص هر یک از آن ها


منبع: آرگا

95

1401/8/16

10:10


گران ترین هتل های دنیا در بهترین کشورها و شهرها قرار دارند. هتل ویلسون رویال سوئیس که در ژنو واقع شده است، نمونه ای از زیباترین و لاکچری ترین هتل های دنیا می باشد.

گران ترین هتل های دنیا عموما دارای چشم انداز خوبی هستند. اغلب آن ها چشم انداز ساحلی یا رو به اقیانوس دارند. این هتل ها دارای فرودگاه اختصاصی، استخر، معماری لوکس، رستوران های لاکچری، تفریحات و دیگر امکانات می باشند.

اقامت در هتل های معروف دنیا

معرفی گران ترین هتل های دنیا

هند، امارات، فرانسه، لاس وگاس و بسیاری از مناطق دنیا دارای به روزترین و لاکچری ترین هتل ها هستند. هر ساله افراد ثروتمند زیادی در این هتل ها اقامت دارند و از آن رضایت کامل خواهند داشت.

گران ترین هتل های جهان

هتل های گران جهان

 هتل پلازا آتنی فرانسه:

یکی از لوکس ترین هتل ها در کشور فرانسه  هتل پلازا آنتی می باشد که در شهر پاریس قرار دارد. این هتل بزرگ یکی از بی نظیرترین ها در این شهر می باشد که می تواند، کیفیت سفر و اقامت را برای هر مسافری فراهم سازد. این هتل از مکان های دیدنی فرانسه است.

معروف ترین هتل های دنیا

این هتل دارای ۵ طبقه می باشد که از معماری خاص و منحصر به فردی برخوردار است و برای مردم پاریس به عنوان یک نماد تفریحی و توریستی بزرگ شناخته می شود. این هتل در قلب این شهر واقع شده است و گردشگران می توانند به راحتی از اماکن تفریحی و مراکز خرید اطراف استفاده نمایند. گردشگران برای اقامت در هتل پلازا باید حدود ۲۷ هزار دلار پرداخت نمایند.

گران قیمت ترین هتل های جهان

هتل برج العرب امارات متحده عربی:

این هتل بی نظیر که دارای طبقات بسیار زیادی است در شهر دبی واقع شده  و روزانه گردشگران زیادی را برای اقامت و تفریح در خود جای می دهد. این هتل دارای بخش های زیادی از جمله رستوران، باشگاه، زمین تنیس، استخر و … می باشد که مسافران می توانند اقامت خوبی را در آن داشته باشند. شما با این هتل می توانید دیدنی های امارات را بهتر بشناسید.

گران ترین هتل های دنیا

هزینه هر شب اقامت در این هتل حدود ۱۲ میلیون تومان می باشد. امکانات رفاهی این هتل در شهر دبی زبانزد مردم منطقه است و مردم بومی این شهر نیز از امکانات آن استفاده می کنند. اگر قصد سفر به شهر دبی و تفریح در آن را دارید این هتل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت هر مسافری باشد.

هتل های مهم دنیا

 هتل قصر راج هند:

یکی دیگر از گران ترین هتل های دنیا هتل قصر راج در کشور هند می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این هتل در شهر جیپور قرار دارد و دارای ۵۰ اتاق برای اقامت است که سالانه مسافران زیادی را در خود جای می دهد.

زیباترین هتل های دنیا

این هتل دارای بخش های زیادی از جمله سالن ماساژ، سالن های ورزشی، استخر، کافی شاپ، رستوران و … می باشد و هزینه اقامت در آن حدود ۱۵۰ هزار دلار است. این هتل برای شخصیت های مشهور و پولدار ساخته شده است و به همین علت هزینه اقامت های آن بالا است. این هتل برای مردم هند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و کمک زیادی به اقتصاد این کشور کرده به همین دلیل مردم هند این هتل را به عنوان یک نماد بزرگ می شناسند.

هتل های لوکس دنیا

هتل لاورز دیپ سنت لوسیا:

این هتل گران ترین هتل زیردریایی در جهان می باشد که می تواند تجربه یک اقامت بی نظیر در زیر دریا را برای هر مسافری فراهم سازد. هزینه اقامت در این هتل شبی ۱۵۰ دلار بوده و منظره زیبای آن رو به اقیانوس است. شما علاقه مندان در لینک امکان آشنایی با دیدنی های سنت لوسیا را خواهید داشت همچنین در ادامه با دیگر هتل های مهم دنیا آشنا می شوید.

مزایای گران ترین هتل های جهان

  • هتل پالم کازینو، لاس وگاس
  • هتل ساحلی لاگونیز، آتن
  • هتل گراند هیات کن، مارتینز
  • هیلتاپ، فیجی
  • هتل چهار فصل وارنر، نیویورک
  • هتل راج پلاس، جیپور
  • هتل ویلسون رویال، ژنو

در مطلب بالا تعدادی از هتل های بسیار گران قیمت دنیا معرفی شد که هریک از آن ها بر اساس موقعیت ویژه مکانی خود و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی که ارائه می دهند هزینه های بسیار بالایی را جهت اقامت دریافت می نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو