«زلنسکی» و رئیس کمیسیون اروپا رایزنی کردند

«زلنسکی» و رئیس کمیسیون اروپا رایزنی کردند


منبع: ساعد نیوز

29

1401/8/16

10:18


ساعدنیوز: رئیس جمهور اوکراین از رایزنی امروز خود با رئیس کمیسیون اروپا خبر داد.

«زلنسکی» و رئیس کمیسیون اروپا رایزنی کردند

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین امروز یکشنبه در پیامی توییتری از رایزنی خود با «اورزلا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا در خصوص درگیری ها در این کشور خبر داد.

در پیام توییتری رئیس جمهور اوکراین در این باره نوشته شده است که وی در تماس با «اورزلا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا ضمن درخواست افزایش کمک ها به کشورش در سال ۲۰۲۳ و «اهمیت تداوم طرح ابتکاری غلات برای امنیت جهانی مواد غذایی» را متذکر شده است.

در ادامه این پیام آمده است: درباره افزایش تحریم ها و مخالفت با اقدامات ایران که از تهاجم حمایت می کند، گفتگو کردیم!

تصویر

از سوی دیگر، «اورزلا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا هم در پیامی توییتری در این ارتباط نوشت: خوشحالم که همچنان در ارتباط نزدیک با زلنسکی هستم. تحولات مثبت: این هفته بسته حمایت مالی اوکراین برای سال ۲۰۲۳ را پیشنهاد خواهیم کرد. اتحادیه اروپا تا هر زمان که لازم باشد، طرف اوکراین خواهد بود.

تصویر

وی ساعاتی پیش اعلام کرده بود که هفته آینده طرحی را برای کمک به اوکراین برای سال ۲۰۲۳ به مبلغ ۱۸ میلیارد یورو ارائه خواهد کرد. رئیس کمیسیون اروپا در این باره اعلام کرد که این پیشنهاد را برای نشست روز چهارشنبه هفته آینده ارائه خواهد کرد. این نشست در روز ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو