معرفی فیلم خوش شانس ترین دختر زنده 2022 (Luckiest Girl Alive) ؛ تریلری راز آلود با بازی میلا کونیس

معرفی فیلم خوش شانس ترین دختر زنده 2022 (Luckiest Girl Alive) ؛ تریلری راز آلود با بازی میلا کونیس


منبع: پلازا

64

1401/8/16

11:25


معرفی فیلم خوش شانس ترین دختر زنده 2022 (Luckiest Girl Alive) ؛ تریلری راز آلود با بازی میلا کونیس

فیلم خوش شانس ترین دختر زنده یکی از جدیدترین فیلم‌های سال 2022 محسوب می‌شود که اکران شد و هم اکنون نیز در نتفلیکس در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. در این مقاله به معرفی و بررسی فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022 خواهیم پرداخت.

تریلرها یا فیلم‌های حادثه‌ای و هیجان‌انگیز در دنیا طرفداران زیادی دارند. ساخت یک تریلر دشوار است، زیرا ایجاد تعلیق و هیجان‌زده کردن مخاطبان با سلایق و دیدگاه‌های مختلف قطعا نیاز به مهارت بالایی دارد. اما اگر فیلم هیجانی بتواند استاندارد عمل کند،‌‌ می‌تواند پرفروش شود.

فیلم خوش شانس ترین دختر زنده به کارگردانی مایک بارکر (Mike Barker) ساخته شد و جسیکا نول (Jessica Knoll) نیز فیلمنامه آن را از روی رمانی به قلم‌ خودش با همین نام نوشته است. بازیگرانی همچون میلا کونیس (Mila Kunis)، فین ویتراک (Finn Wittrock)، اسکوت مک‌نری (Scoot McNairy) و جاستین لوپ (Justine Lupe) در این فیلم حضور دارند. در ادامه این مقاله پلازا به معرفی و بررسی فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022 می‌پردازیم.

فهرست مطالب

داستان فیلم خوش شانس ترین دختر زنده

داستان فیلم خوش شانس ترین دختر زنده / خلاصه فیلم Luckiest Girl Alive 2022

در این قسمت به خلاصه فیلم Luckiest Girl Alive 2022 می‌پردازیم. در سال 2015 تیفانی (معروف به آنی) فانلی سردبیر مجله زنان نیویورک که در شغلش عملکرد موفقی دارد و به زودی قرار است با نامزد خود لوک هریسون ازدواج کند، با مردی به نام آرون ویکرشام ملاقات می‌کند. آرون که قصد دارد درباره دبیرستانی که آنی در آن حضور داشته و حادثه تیراندازی که در آن اتفاق افتاده مستندی بسازد به او درخواست همکاری در پروژه را می‌دهد. آنی نمی‌پذیرد اما آیا گذشته تاریک او رهایش خواهد کرد؟

ژانر فیلم Luckiest Girl Alive 2022 درام، رازآلود و هیجان‌انگیز است و در تاریخ 30 سپتامبر 2022 (8 مهر 1401) در سینماها اکران شد. سپس در 7 اکتبر 2022 (15 مهر 1401) در نتفلیکس قرار گرفت. مدت زمان فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022 حدودا 113 دقیقه است.

معرفی عوامل فیلم خوش شانس ترین دختر زنده

در ادامه ابتدا به معرفی کارگردان فیلم پرداخته و مروری بر کارنامه کاری او خواهیم داشت و سپس اسامی سایر عوامل فیلم را برای شما خواهیم آورد.

مایک بارکر کارگردان فیلم خوش شانس ترین دختر زنده

تریلر فیلم خوش شانس ترین دختر زنده / مایک بارکر کارگردان

  • سن: 56 سال
  • محل تولد: انگلیس
  • آثار معروف: فصل سوم سریال فارگو (Fargo) و فیلم سندمن (The Sandman)

مایک بارکر کارگردان اهل انگلیس در 29 نوامبر 1965 (8 آذر 1344) به دنیا آمد. این کارگردان تجربه کارگردانی آثار درخشانی را دارد و فیلم برای کشتن یک پادشاه (To Kill a King) او وارد جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو شد. او تجربه کارگردانی قسمت‌هایی از سریال‌های شاخصی همچون فارگو (Fargo) و سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale) را دارد و فیلم سندمن (The Sandman) او نیز که در آن نقش مدیرتولید را داشت به تازگی اکران شد.

سایر عوامل فیلم خوش شانس ترین دختر زنده

  • تهیه‌کنندگان: برونا پاپاندرای (Bruna Papandrea)، ژان اسنو (Jeanne Snow)، اریک فیگ (Erik Feig)، لوسی کیتادا (Lucy Kitada)، میلا کونیس
  • فیلم‌برداری: کالین واتکینسون (Colin Watkinson)
  • تدوین: نانسی ریچاردسون (Nancy Richardson)
  • موسیقی: لیندا پری (Linda Perry)

بازیگران فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022

در سال 2021 اعلام شد که میلا کونیس به عنوان ستاره اصلی این فیلم فعالیت خواهد کرد و سپس سایر تیم کم‌کم انتخاب شدند. در ادامه به بیان بیوگرافی کوتاهی از این بازیگران خواهیم پرداخت.

میلا کونیس در نقش تیفانی یا آنی

بازیگران فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022 /میلا کونیس در نقش تیفانی یا آنی

  • سن: 39 سال
  • محل تولد: چرنیوتسی، اوکراین
  • آثار معروف: فیلم جیا (Gia) و سریال انیمیشنی فمیلی گای (Family Guy)

میلنا مارکونا کونیس (Milena Markovna Kunis) بازیگر آمریکایی در 14 اوت 1983 (23 مرداد 1362) در زمان اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی به دنیا آمد. خانواده او در سال 1991 وطن را ترک کرده و به آمریکا آمدند. میلا نیز با نقش جگی بارکهارت در سریال نمایش دهه 70 (That ’70s Show) شناخته شد. در سال 2008 بازی در فیلم فراموش کردن سارا مارشال (Forgetting Sarah Marshall) توانست کونیس را بیشتر از همیشه مورد توجه قرار دهد تا اینکه نوبت به بازی او در فیلم قوی سیاه (Black Swan) رسید که برای بازی در آن صاحب جایزه نیز شد.

از آثار دیگر میلا کونیس باید به فیلم‌های مکس پاین (Max Payne)، کتاب ایلای (The Book of Eli)، دوستان با مزایا (Friends with Benefits) و مادران بد (Bad Moms) اشاره کنیم. او در فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022 نقش اصلی را دارد.

فین ویتراک در نقش لوک هریسون

ژانر فیلم Luckiest Girl Alive 2022 / فین ویتراک در نقش لوک هریسون

  • سن: 38 سال
  • محل تولد: ماساچوست، آمریکا
  • آثار معروف: فیلم‌های شکست‌ناپذیر (Unbroken) و سریال رچد (Ratched)

پیتر ال. ویتراک جونیور (Peter L. Wittrock Jr) که با نام فین ویتراک شناخته می‌شود، در 28 اکتبر سال 1984 (28 اکتبر 1363) به دنیا آمد. او پس از حضور در سریال‌های متعددی به عنوان بازیگر مهمان، نخستین بار در فیلم Halloweentown High بازی کرد. ویتراک در تئاترهای متعددی بازی کرده و برای بازی در فیلم شکست ناپذیر نامزد جایزه امی شد. او در سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) در چندین فصل‌‌ با نقش‌های متفاوت ظاهر شد. او در فیلم خوش شانس ترین دختر زنده نقش نامزد آنی را دارد.

اسکوت مک‌ نری در نقش اندرو لارسون

نقد فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022 / اسکوت مک‌ نری در نقش اندرو لارسون

  • سن: 44 سال
  • محل تولد: تگزاس، آمریکا
  • آثار معروف: فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و سریال کارآگاه حقیقی (True Detective)

جان مارکس مک‌نری (John Marcus McNairy) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی در 11 نوامبر 1977 (20 آبان 1356) به دنیا آمد. او تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش داشته است که می‌توان به فیلم‌های هیولاها (Monsters)، آرگو (Argo) و سریال‌های نارکوها: مکزیک (Narcos: Mexico)، بی‌خدا (Godless) اشاره کنیم. او در فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022 نقش معلم سابق آنی را دارد.

جاستین لوپ در نقش نل روثرفورد

داستان فیلم خوش شانس ترین دختر زنده / جاستین لوپ در نقش نل روثرفورد

  • سن: 33 سال
  • محل تولد: کلورادو، آمریکا
  • آثار معروف: سریال جانشینی (Succession) و خانم میزل شگفت‌انگیز (The Marvelous Mrs. Maisel)

جاستین لوپ بازیگر زن آمریکایی متولد 31 مه 1989 (10 خرداد 1368) است. او برای بازی در آثاری همچون سریال آقای مرسدس (Mr. Mercedes)، سریال جانشینی، کریستلا (Cristela) و خانم میزل شگفت‌انگیز معروف است. لوپ از سال 2011 در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند.

سایر بازیگران فیلم خوش شانس ترین دختر زنده عبارتند از:

  • کیرا اوریلیا (Chiara Aurelia) در نقش آنی جوان
  • توماس باربوسکا (Thomas Barbusca) در نقش آرتور فاینمن
  • جنیفر بیلز (Jennifer Beals) در نقش لولو وینسنت
  • کانی بریتون (Connie Britton) در نقش دینا فانلی
  • و…

بررسی فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022

نوبت به نقد فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022 رسیده است. ابتدا نگاهی بر امتیازات این فیلم می‌اندازیم و سپس نظر منتقدان را برای شما قرار خواهیم داد.

در جدول پایین نمرات فیلم Luckiest Girl Alive 2022 را از سایت معتبر دنیا مشاهده می‌کنید.

سایتامتیاز
آی‌ام‌دی‌بی (IMDb)6.4/10
راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes)43/100
متاکریتیک (Metacritic)54/100

بررسی فیلم خوش شانس ترین دختر دنیا 2022 / نمرات فیلم Luckiest Girl Alive 2022

از مجموع 15 رای داده شده به این فیلم 5 منتقد به فیلم نظر مثبت، 9 نفر متوسط و 1 نفر رای منفی داد. در ادامه چند نظر را برای شما قرار خواهیم داد.

میک لاساله (Mick LaSalle)  / San Francisco Chronicle

  • نمره: 75/100

این فیلم در تمام مدت جذابیت خود را حفظ می‌کند و در نهایت رضایت بخش است. اگرچه فیلم با یک ویژگی دقایق پایانی داستان را طوری تلقی می‌کند که انگار تمام هدفش نشان دادن یک موضوع اجتماعی و سیاسی است. در واقع، در 98 درصد از زمان اجرای خود، داستان یک شخص است که این رویه درست‌تری به نظر می‌رسد.

لوک وای. تامپسون (Luke Y. Thompson) / AV Club

  • نمره: 58/100

فیلم خوش شانس ترین دختر زنده بدون شک با نیت خوب و آشکارا عمیقاً ساخته شده است اما باید از راهنمایی‌های بهتر و پخته‌تری بهره می‌برد.

نوئل موری (Noel Murray) / Los Angles Times

  • نمره: 50/100

مایک بارکر که فیلم را بر اساس رمان معمایی پرفروش جسیکا نول ساخت، در دام تلاش بیش از حد برای به تصویر کشیدن نه تنها داستان سنگین کتاب، بلکه بیان متمایز آن نیز می‌افتد.

مایکل فیلیپس (Michael Phillips) / Chicago Tribune

  • نمره: 50/100

برداشت شیک اما گنگ مایک بارکر، کارگردان فیلم، از این رمان ترکیبی از درد و رنج تکراری است اما دلایل حس خوبی برای اثبات آن دارد. در حالی که بسیاری فیلم را برای نتیجه‌گیری‌های آن مؤثر می‌دانند، دیگران صرفا برای بازی‌های حدس‌زنی و غرایز ناخواسته آن را کمی خسته‌کننده می‌بینند.

ماریا ای. گیتس (Marya E. Gates) / RogerEbert.com

  • نمره: 25/100

کل داستان بیشتر از تصمیمات بی‌معنی تشکیل شده است.

کلام آخر

معرفی فیلم خوش شانس ترین دختر زنده

به پایان این مقاله درباره معرفی فیلم خوش شانس ترین دختر زنده رسیدیم. همان‌طور که از داستان تریلر فیلم خوش شانس ترین دختر زنده پیداست، این اثر ژانری روانشناختی دارد و در انتها به نتیجه‌گیری خواهد رسید. شما نیز با دانلود فیلم Luckiest Girl Alive 2022 و تماشای آن نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان درمیان بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو