فیلم پاره کردن لباس یک روحانی توسط دختران اغتشاشگر در خیابان

منبع: شبونه

27

1401/8/16

11:25


فیلم حمله دختران به یک روحانی (آخوند) در خیابان و پاره کردن لباس اش و کار زشت توهین به لباس یک طلبه در خیابان توسط اغتشاشگران را در این صفحه ببینید. روز گذشته تعدادی از دختران اغتشاشگر با حمله به یک روحانی لباس های او را در خیابان پاره کردند. فیلم حمله دختران اغتشاشگر به …

فیلم پاره کردن لباس یک روحانی توسط دختران اغتشاشگر در خیابان

فیلم حمله دختران به یک روحانی (آخوند) در خیابان و پاره کردن لباس اش و کار زشت توهین به لباس یک طلبه در خیابان توسط اغتشاشگران را در این صفحه ببینید.

روز گذشته تعدادی از دختران اغتشاشگر با حمله به یک روحانی لباس های او را در خیابان پاره کردند.

فیلم حمله دختران اغتشاشگر به یک روحانی

در جلسه ای که بین سران سه قوه برگزار شد، از رسانه ها و نخبگان خواسته شد درباره توطئه های اخیر دشمنان علیه کشور توضیح دهند.

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه عصر شنبه در جلسه ای که در محل دفتر ریاست جمهوری برگزار شد، بر لزوم شناخت و تبیین توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی تاکید کردند.

سران سه قوه ضمن بررسی وقایع اخیر در کشور خواستار نقش هوشمندانه و جدی سازمان ها و نهادهای مسئول در راستای برقراری آرامش و سکوت در کشور، مقابله با اغتشاشات و حفظ نظم عمومی شدند. امنیت.

در این دیدار همچنین بر حفظ جان و مال مردم و نیز نظم و امنیت جامعه به عنوان یکی از وظایف خطیر دولت تاکید شد.

همچنین سران قوای سه گانه تمامی سازمان های مسئول را موظف کردند تا در راستای برقراری آرامش و امنیت در جامعه به وظایف خود عمل کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو