معرفی بهترین شهرهای پرتغال برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری پرسود و همچنین اخذ ویزای طلایی

منبع: تاپ تراول

10

1401/8/16

12:41


کشور پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که هیچ گونه محدودیتی برای متقاضیان خرید ملک نداشته و تنها…

کشور پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که هیچ گونه محدودیتی برای متقاضیان خرید ملک نداشته و تنها کشوری است که سرمایه‌گذاری در آن در تمامی بازه‌های زمانی پرسود است.

بر اساس گزارشات سازمان سرمایه گذاری جهانی سازمان ملل متحد، کشور پرتغال در چندین سال اخیر رشد قابل توجهی در سرمایه گذاری داشته و به علاوه این کشور توانسته رتبه 29 در بین 190 کشور دنیا را در رتبه بندی سرمایه گذاری خارجی کسب کند. این آمار نشان‌دهنده توسعه و پیشرفت گسترده کشور پرتغال در حوزه سرمایه گذاری خارجی است.

قبل از خرید ملک در پرتغال بهتر است در مورد هر یک از شهرهای این کشور اطلاعات کاملی را به دست آورید تا بتوانید سرمایه گذاری پرسود و امنی را انجام داده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. بسیاری از شهرهای کشور پرتغال برای سرمایه گذاری املاک مناسب هستند اما برای داشتن سرمایه گذاری پرسود بهتر است اطلاعات اسامی شهرهای زیر را به خاطر سپرده و از این شهرها ملک مورد نظر خود را خریداری کنید.

بهترین شهرهای پرتغال برای سرمایه‌گذاری و اخذ ویزای طلایی

بهترین شهرهای پرتغال برای سرمایه‌گذاری و اخذ ویزای طلایی

لیبسون پایتخت کشور پرتغال

لیبسون قلب تپنده پرتغال بوده و یک شهر تاریخی با معمای منحصربه‌فرد و خاص است. این شهر همواره از تمامی جهات به خصوص ارزش سرمایه گذاری املاک همواره در حال توسعه و رشد است. جمعیت کل شهر لیبسون حدود 550 هزار نفر است که به نسبت مساحت بزرگ خود جمعیت نسبتا کمی دارد. قیمت ملک در این شهر در محله‌های مختلف متفاوت است، اما در حالت کلی به صورت میانگین ارزش هر متر مربع از ملک در این شهر حدود 4000 یورو است.

اگر شما هم قصد خرید ملک در پرتغال به منظور دریافت اقامت دائم این کشور را دارید خرید ملک از یکی از مناطق شهر لیبسون بهترین گزینه انتخابی است.

جزایر مادریا

مادریا یکی از ارزشمند‌ترین شهرهای کشور پرتغال است که قیمت ملک در آن نیز بیشتر از سایر شهرها است. این شهر از نظر موقعیت جغرافیایی و فرهنگی در مقایسه با سایر شهرها شرایط بسیار بهتری دارد. پایتخت منطقه مادریا فونچال نام دارد که به دلیل مساحت بزرگ خود ششمین شهر بزرگ کشور پرتغال به شمار می‌رود.

برای اینکه بتوانید از این منطقه ملک مرد نظر خود را خریداری کنید باید سرمایه‌ای به میزان حداقل 500000 یورو نیز داشته باشید. بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی به منظور اخذ هر چه سریع‌تر ویزای طلایی کشور پرتغال در این شهر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

شهر براگا

براگا یکی دیگر از شهرهای زیبای کشور پرتغال است، در بسیاری از مناطق بالا شهر براگا می‌توانید ملک‌های آینده‌دار را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید. اما مزایای خرید ملک در پرتغال در شهر براگا تنها به موارد فوق منتهی نمی‌شود، شما با خرید ملک در یکی از مناطق این شهر می‌توانید به راحتی ویزای طلایی پرتغال را دریافت کنید.

چگونگی یافتن ملک مورد نظر در سریع‌ترین زمان با قیمتی مناسب

یکی از ساده‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای خرید ملک در پرتغال از شهرهای مناسب و ارزنده این است که با یک مشاور املاک معتبر در ارتباط باشید. شرکت آلتین رویا یکی از معتبرترین شرکت‌های سرمایه گذاری خارجی به خصوص خرید و فروش املاک در کشور پرتغال بوده و می‌تواند ملک‌هایی با قیمت مناسب، ارزنده و آینده‌دار را از شهرهای برتر این کشور به شما معرفی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو