اعلام زمان انتشار نمرات بازی Sonic Frontiers

منبع: زومجی

16

1401/8/16

12:42


اعلام زمان انتشار نمرات بازی Sonic Frontiers

بازی‌های برجسته زیادی در هفته‌های آتی روانه بازار می‌شوند و بدون شک بازی Sonic Frontiers یکی از آثار شناخته‌شده‌ی سال جاری به‌حساب می‌آید. بااین‌حال بازی‌های سه‌بعدی مجموعه‌ی سونیک عملکرد خوبی در زمینه‌ی جلب نظر منتقدها نداشتند. بسیاری از مخاطب‌ها می‌خواهند بدانند که بازی پلتفرمر جهان-باز سونیک فرانتیرز چگونه عمل می‌کند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که طرفدارها نباید زمان زیادی را برای اطلاع از نمرات این محصول شرکت سگا منتظر بمانند.

با استناد به وب‌سایت OpenCritic که امتیازات بازی‌ها را جمع‌آوری می‌کند، محدودیت انتشار نقدهای بازی Sonic Frontiers رأس ساعت ۱۸:۳۰ امروز مورخ ۱۶ آبان برداشته خواهد شد. این بازی با فاصله‌ی کوتاهی پس از انتشار بررسی‌ها در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. بخش زیادی از نمرات بازی در روز جاری و سایر آن‌ها طی روزهای آتی منتشر می‌شوند. بعضی از طرفدارها امیدوارند که سونیک فرانتیرز بتواند با استقبال خوبی از سوی منتقدها مواجه شود.

بازی Sonic Frontiers در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) توسط شرکت Sega برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی ماجراهای خارپُشت آبی مجموعه و دوستانش را دنبال می‌کند که به جست‌وجو برای یافتن دکتر اگمن می‌پردازند؛ دانشمندی که کنترل یک فناوری باستانی را از دست داده است. طرفدارها باید در هر گوشه از بازی منتظر شگفتی‌های زیادی باشند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو