انواع ماشین کنترلی

منبع: ایران ناز

13

1401/8/16

12:43


انواع ماشین کنترلی

انواع ماشین کنترلی

 

ماشین کنترلی یکی از جذاب و پر مخاطب ترین وسایل سرگرمی برای همه ی افراد است. میتوان گفت که ماشین های کنترلی در هر سن و با هر جنسیتی مخاطبان پر و پا قرص خود را دارند.

 

کودکان که از طرفداران همیشگی این وسایل سرگرمی جذاب بوده اند. اما امروزه با پیشرفت وسیله های کنترلی یا  آرسی مثل انواع ماشین کنترلی، مخاطبان بیشتری به دنبال داشتن یکی از آنها هستند.

 

انواع ماشین کنترلی

 

علاوه بر اینکه ماشین های آرسی می توانند اوقات فراغت شما و فرزندانتان را پر از هیجان کنند، مسابقات رالی بسیاری در سراسر جهان توسط این ماشین ها برگذار می شود که توجه هر شخصی را به خود جلب کرده و برای همه هیجان انگیز است.

 

بنابراین؛ اگر شما هم یکی از طرفداران ماشین کنترلی ها هستید، مطمئنا به دنبال یک انتخاب و خرید خوب و با کیفیت می گردید.

 

سایما آرسی بزرگترین مرجع خرید ماشین کنترلی ، فروش هلیکوپتر کنترلی و خرید کوادکوپتر دوربین دار در ایران می باشد.

 

برای اینکه یکی از بهترین و پر هیجان ترین ماشین کنترلی ها را داشته باشید؛ باید پیش از خرید حتما با انواع ماشین کنترلی ها و مشخصات فنی آن ها آشنا شوید و خریدتان را از یک فروشگاه مطمئن انجام دهید.

 

علاوه بر این؛ یکی از نکاتی که در خرید ماشین های کنترلی حائز اهمیت است، سطح مهارت شما در رانندگی و کنترل این ماشین هاست.

 

بنابراین در هنگام خرید حتما به این قضیه توجه داشته باشید، و اگر فردی مبتدی هستید برای شروع از ماشین کنترلی های مبتدی و نیمه حرفه ای آغاز کنید.

 

در ادامه به بررسی کلی انواع ماشین کنترلی می پردازیم. برای آشنایی و خرید انواع ماشین کنترلی با سایما آرسی همراه باشید.

 

انواع ماشین کنترلی جیپ جنگی

انواع ماشین کنترلی جیپ جنگی که با کیفیت بسیار بالایی تولید شده اند. به طوریکه این ماشین ها با مقیاس 1:16 نسبت به نمونه واقعی خود طراحی شده اند.

 

به همین یک مقیاس کافی است تا به کیفیت و قدرت این ماشین ها پی برد. از ویژگی های منحصر به فرد انواع ماشین کنترلی جیپ جنگی می توان به موارد بسیاری اشاره کرد.

 

در این ماشین ها دو چرخ جلو و دو چرخ عقب متحرک هستند، بطوریکه در بسیاری از انواع ماشین کنترلی، تنها دو چرخ حرکت می کنند. بدنه ی ماشین کنترلی جیپ جنگی از پلاستیک مقاوم و محکم ساخته شده که در برابر ضربه و شکستگی مقاوم است.

 

لاستیک ها دارای کیفیت بالایی بوده و کمک فنر نرمی دارد. ریموت کنترلی ماشین کنترلی جیپ جنگی 6 کاناله است. منبع تغذیه این ماشین باتری های قابل شارژ هستند.

 

بنابراین می توان گفت نگهداری و کنترل این ماشین نسبت به انواع سوختی آن راحت تر و آسان تر است. انواع ماشین کنترلی جیپ جنگی از بهترین و درجه یک ترین محصولات ارسی به شمار می روند.

 

انواع ماشین کنترلی دیوانه

انواع ماشین کنترلی دیوانه، از پرطرفدارترین محصولات آرسی هستند. چرا که ویژگی های منحصر به فرد بسیاری برای مجذوب کردن افراد دارد. در ابتدا باید توجه داشت که این محصول برای کودکان و افراد بالای سه سال مناسب است.

 

ترجیحا برای کودکان زیر 3 سال وسیله ی مناسبی نخواهد بود. یکی از جذاب ترین ویژگی های انواع ماشین کنترلی دیوانه، ظاهر و رنگ های جذاب این محصول است.

 

حرکات نمایشی متنوع، افکت های صدا و ریموت بی سیم از مشخصات خوب ماشین کنترلی دیوانه است که می تواند هر فردی را سر ذوق بیاورد.

 

انواع ماشین کنترلی دیوانه در طرح ها، سایز ها و اشکال مختلفی طراحی و تولید می شوند، که می توانند در شرایط مختلف و موقعیت های متفاوت آبی، خاکی و برف حرکت کنند.

 

اگر به دنبال گردشگری و تفریحات جذاب هستید، ماشین های کنترلی دیوانه همراه هیجان انگیزی برای سفرهای شما هستند. یکی از خاص ترین ویژگی های ماشین های آرسی دیوانه، ریموت کنترلی جذاب و کاربر پسند آن است.

 

انواع ماشین کنترلی لامبورگینی

یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای کودکان و جوانانريال انواع ماشین کنترلی لامبورگینی است. چرا که این ماشین ها همیشه بدنه و طراحی جذاب و خیره کننده ایی را دارند.

 

انواع مختلفی از ماشی های کنترلی در این دسته قرار می گیرند که دارای منبع تغذیه الکتریکی هستند. یعنی به وسیله باتری های قابل شارژ قادربه حرکت هستند.

 

بنابراین با انتخاب و خرید این ماشین های جذاب از تعویض باتری های پی در پی نیز در امان خواهید بود. از مشخصات و ویژگی های عالی انواع ماشین کنترلی لامبورگینی م یتوان به جنس بدنه، و وزن متناسب آن اشاره کرد.

 

اگر یکی از افرادی هستید که علاوه بر مشخصات فنی ماشین کنترلی به مشخصات ظاهری آن نیز توجه بسیاری دارید ماشین های آرسی لامبورگینی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. چرا که شکل ظاهری خاص و جذاب این ماشین ها بر کسی پوشیده نیست.

 

انواع ماشین کنترلی فایی

یکی از جنجالی ترین محصولات آرسی، انواع ماشین کنترلی های فایی هستند. این ماشین ها با طراحی منحصر به فرد، کیفیت بالا، سرعت و قدرت بسیار در رانندگی حسابی بازار و قیمت محصولات آرسی را به چالش کشیده است.

 

ظاهر این ماشین ها معمولا خشن و شبیه به ماشین های نظامی است. می توان از ظهر آن قدرت و سرعت آن را حدس زد. علاوه بر شکل و مشخصات ظاهری از مشخصات فنی بالایی نیز برخوردار است.

 

کیفیت جنس بدنه ی این ماشین به قدری بالا است که حتی اگر فردی مبتدی باشید تنها با یک نگاه به کیفیت بالای آن پی می برید.

 

بدنه ی انواع ماشین کنترلی فایی از پلاستیک نشکن و مرغوب ای بی اس ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خوردگی ها مزایای دیگری هم دارد.

 

یکی از مزایای جنس بدنه ماشین کنترلی فایی، وزن پایین بدنه و مقاومت بالاست که همین امر موجب کاهش مصرف انرژی در قبال قدرت بالا است.

 

منبع تغذیه ی انواع ماشین کنترلی فایی معمولا الکتریکی بوده و باتری های قابل شارژ داردو وزن این محصول پایین است و حس پرواز و قدرت در حین رانندگی را به راننده خود القا می کند. به عبارتی رانندگی پر قدرت و سبکی را با ماشین های ارسی فایی خواهید داشت.

 

انواع ماشین کنترلی فراری

از همیشگی ترین انواع ماشین کنترلی می توان به انواع فراری آن با ظاهری زیبا و مجذوب کننده اشاره کرد.  ماشین کنترلی های فرار علاوه بر قدرت و کیفیت بالا در رانندگی از ظاری شیک و زیبا نیز برخوردار هستند.

 

یکی از خاص ترین ویژگی های انواع ماشین کنترلی فراری ریموت کنترل به شکل فرمان واقعی است، که این امر رانندگی و کنترل آن را بسیار راحت و جذاب تر می کند.

 

بنابراین می توان گفت یکی از نقاط قوت انواع ماشین کنترلی انتخابی برای خرید، ریموت جذاب و کاربر پسند آن هاست. بر روی فرمان کلید هایی برای عقب و جلو راندن، بوق زدن، استارت و غیره برای کنترل و راننگی بهتر وجود دارد.

 

چیزی که در آشنایی با انواع این ماشین های کنترلی می توان به آن رسید، طراحی ریز بینانه و دقیق آن است. به طوریکه می توان با تناسب رنگ در بدنه و حتی لاستیک ها و جرئی ترین موارد به این مسئله رسید.

 

علاوه بر تمامی مسائلی که گفته شد، مسئله ای که در انتخاب و خرید انواع ماشین کنترلی بسیار مهم است انتخاب فروشگاهی مطمئن برای داشتن خریدی ایمن است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو