این وسایل دکوری خانه را زیبا می‌کنند!

این وسایل دکوری خانه را زیبا می‌کنند!


منبع: دلتا پیام

24

1401/8/16

16:32


وسایل دکوری تزیینی در چیدمان منزل نمایی فریبنده به چیدمان خانه می‌بخشند. افزودن یک عنصر دکوری به منزل کم‌هزینه‌ترین تغییر دکوراسیونی است که می‌توانید انجام دهید و چشم اندازی جدید در خانه پدید آورید.

این وسایل دکوری خانه را زیبا می‌کنند!

وسایل دکوری تزیینی در چیدمان منزل نمایی فریبنده به چیدمان خانه می‌بخشند. افزودن یک عنصر دکوری به منزل کم‌هزینه‌ترین تغییر دکوراسیونی است که می‌توانید انجام دهید و چشم اندازی جدید در خانه پدید آورید. با این مطلب از مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

وسایل دکوری تزیینی در چیدمان منزل

لوازم دکوری اگر باعث شلوغی فضا شوند حتی اگر گران‌قیمت باشند دیگر در زیبایی منزل کمکی به شما نخواهند کرد. در انتخاب وسایل تزیینی از سبک مینیمال پیروی کنید. کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید.

دکوری چوبی

اگر فضای منزل سرد به‌نظر می‌رسد و هویت ندارد، پیشنهاد می‌کنیم، لوازم دکوری چوبی را انتخاب و فضای خانه را گرم‌تر کنید. رنگ قهوه‌ای چوب، رنگی گرم است که در کنار سبز و زرد ترکیب جذابی ایجاد می‌کند. این سه رنگ جلوه‌ای از طبیعت را در دکوراسیون تشکیل می‌دهند. چوب در ساخت مبلمان به‌کار می‌رود و ایجاد تناسب بین اجزا راحت است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب تنها با یک کار آشپزخانه را لوکس کنید سر بزنید.

وسایل دکوری تزیینی در چیدمان منزل

آینه دکوراتیو از وسایل دکوری تزیینی در چیدمان منزل

چندین آینه به فرم‌های مختلف، از جمله مربع، دایره و مثلث انتخاب و فرم را در بخش‌های مختلف خانه تکرار کنید. به این صورت هماهنگی در ذهن بیننده ایجاد می‌شود. آینه‌ها نه فقط با فرم خود به فضا هویت می‌بخشند، بلکه با بازتاب و انعکاس نور، فضا را درخشان نشان می‌دهند.

نردبان چوبی

نردبان قدیمی را از انبار خارج و آن را رنگ‌آمیزی کرده و با قرار دادن چند طبقه بین پله‌ها، آن را به وسیله‌ای کاربردی و تزیینی تبدیل کنید. گلدان گل، مجله، کتاب یا مجسمه را روی طبقات قرار دهید و در آخر با قرار دادن یک ریسه ال‌ای‌دی بین پله‌ها، کار را تمام کنید.

وسایل دکوری تزیینی در چیدمان منزل

ظروف تزیینی از وسایل دکوری تزیینی در چیدمان منزل

بهترین مکان برای نگهداری بشقاب های گرد و رنگی که دیگر از آن ها استفاده نمی‌کنید اما ظاهر زیبایی دارند، دیوار خالی پذیرایی است. گلچینی از ظروف عتیقه، یادگاری و رنگارنگ را به صورت پراکنده روی دیوار نصب کنید.

ظروف تزیینی

شمع و شمعدان

شمع یکی از ابزارهای نورپردازی مصنوعی است. آن را درون شیشه‌های رنگی، شمعدان‌های بلند یا مقابل آینه قرار دهید. گذاشتن شمع جلوی آینه سبب می‌شود نور بازتاب و نمای زیبایی درون آینه ایجاد شود. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این ترفندها وسایل قدیمی منزل را نو کنید سر بزنید.

شمع و شمعدان

لوازم نورپردازی از وسایل دکوری تزیینی در چیدمان منزل

یکی دیگر از لوازم دکوری منزل که بسیار کاربردی است و فضا را زیبا می‌سازد لوستر و چراغ آویز است. اگر آشپزخانه شما به صورت جزیره است، از لامپ و چراغ آویزهای فانتزی و چشمگیر برای نورپردازی روی سطح آن استفاده کنید.

آویز دیواری

یک دیوار را به عنوان دیوار آکسان در نظر بگیرید. دیوارکوب‌های متنوع را روی آن آویزان کنید. برای ایجاد جلوه‌ای برجسته و منحصربه‌فرد، رنگ‌های متضاد را در نظر بگیرید. می‌توانید یک دیوارکوب بزرگ را وسط دیوار قرار دهید یا برای بزرگ دیده شدن فضا از ترکیب آویزهای کوچک در کنار هم بهره ببرید.

آویز دیواری

پیشنهاد مطالعه: مطلب مهم‌ترین انتظارات زنان در زندگی زناشویی چیست؟ را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو