فیلم خوشحالی نکردن تیم کشتی فرنگی و واکنش ها به این حرکت

منبع: شبونه

30

1401/8/16

18:26


فیلم خوشحالی نکردن تیم کشتی فرنگی و واکنش ها به این حرکت بازیکنان تیم ملی کشتی فرنگی هنگام اهدای مدال را در این صفحه ببینید. فیلم خوشحالی نکردن تیم کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی که در مسابقات اخیر موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند هنگام انداختن مدال طلا و گردن هیچگونه خوشحالی …

فیلم خوشحالی نکردن تیم کشتی فرنگی و واکنش ها به این حرکت

فیلم خوشحالی نکردن تیم کشتی فرنگی و واکنش ها به این حرکت بازیکنان تیم ملی کشتی فرنگی هنگام اهدای مدال را در این صفحه ببینید.

فیلم خوشحالی نکردن تیم کشتی فرنگی

تیم ملی کشتی فرنگی که در مسابقات اخیر موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند هنگام انداختن مدال طلا و گردن هیچگونه خوشحالی از خود نشان دادند چنین اقدامی در روزهای گذشته توسط بازیکنان تیم استقلال و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی انجام شده بود که حالا بازیکنان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز هیچ گونه شادی هنگام دریافت مدال انجام ندادند .

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره خوشحالی نکردن بازیکنان حادثه حرم شاهچراغ را نام برد و گفت به دلیل اینکه بازیکنان کشورمان تحت تاثیر حادثه حرم شاهچراغ و شهادت ۱۵ نفر از هموطنانمان شد تصمیم گرفتند که هنگام بالا بردن جام قهرمانی به احترام این شهدا از خوشحالی نشان ندهند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو