دانلود مجله Wireframe – شماره ۶۸

دانلود مجله Wireframe – شماره ۶۸


منبع: دانلود ها

19

1401/8/16

20:02


اولین رای باشید!

مجله Wireframe – وایرفریم

| شماره ۶۸ اضافه شد |

مجله-Wireframe

مجله Wireframe شماره‌های جذابی در حوزه جلوه‌های بازی‌های ویدیویی دارد و شما را با نحوه ساخت بازی‌ها، سازندگان آن‌ها و همچنین بررسی‌های لازم همراه می‌کند و اگر دنبال کننده تخصصی بازی‌های ویدیویی هستید، می‌توانید آن‌ها را دنبال شده و به‌صورت کامل با فرایند ساخت بازی‌های مختلف آشنا شوید. این مجله دارای راهنماهای بسیار جالبی است که شما را با خیلی از اطلاعات جالب همراه خواهید شد. می‌توانید با مصاحبه بازیسازها همراه شده و ایده‌های جالبی را در مورد نحوه موفقیت در ساخت بازی دریافت کرده و اگر فعال این حوزه هستید، در یک مسیر درست قرار گیرید.

شماره ۵۳

در این شماره می‌توانید با بازی Speed Demon همراه شده و اطلاعات جالبی را در مورد روند ساخت آن دریافت کنید. از بازی‌های خلاقانه در ابتدا صحبت کرده و المان‌های مختلف آن را بررسی می‌کنیم. از نحوه خلاقیت در بازی‌های پلی‌استیشن صحبت کرده و سپس به سراغ Fetal Frame خواهیم رفت.

مجله-Wireframe

شماره ۵۴

در این شماره با جیمز باند و فیلم آخر وی همراه خواهیم شد که این روزها صحبت‌های زیادی در مورد آن مطرح می‌شوید. از نحوه ساخت بازی برای کامپیوتر و تفاوت‌های آن با بازی‌های کنسولی صحبت خواهیم کرد. نکات دیگری هم در مورد بخش پشت صحنه بازی‌ها صحبت خواهیم کرد.

مجله-Wireframe

شماره ۵۵

در این شماره می‌توانید با آثاری همراه شوید که برخی از سبک‌های مهم در بازی‌های ویدیویی را زنده داشته‌اند و می‌توانند الهام بخش بازی‌های زیادی باشند که توسط استودیوهای مستقل ساته می‌شوند. نمونه‌ای از این بازی‌ها Moonglow bay نام دارد که به‌طور مفصل در این شماره به آن می‌پردازیم.

مجله-Wireframe

شماره ۵۶

در این شماره می‌توانید با Wandering Village همراه شده و برخی از بهترین جلوه‌های بصری آن را تحلیل کنید. اطلاعات جالبی از تکنولوژی‌ها و مکانیسم‌های مختلف به کار گیری جلوه‌های ویژه در بازی‌های کامپیوتری نیز در این شماره بررسی خواهد شد.

مجله-Wireframe

شماره ۵۹

در این شماره به مفاهیمی خواهیم پرداخت که قرار است در صنعت بازی‌های ویدیویی مورد توجه قرار بگیرند و آینده گیمینگ را شکل می‌دهند. از آینده و تاثیر تکنولوژی در ان خواهیم گفت و می‌توانید با شرکت‌هایی همراه شوید که بیشترین نقش را در چنین دنیایی خواهند داشت.

مجله-Wireframe

شماره ۶۲

در این شماره می‌توانید از بازی کسلوانیا گفته و می‌توانید در مورد بازی‌های مختلف این مججموعه اطلاعات جالبی را کسب کنید. از فناوری‌های استفاده شده در صحنه‌های مربوط بازی‌های ویدیویی نیز در این شماره صحبت می‌کنیم که جالب خواهند بود.

مجله-Wireframe

شماره ۶۸

در این شماره به سراغ بازی Mina The Hollower رفته و از جهان زیبا و متفاوت آن خواهیم گفت. مقاله‌های جالب و جذاب دیگری هم از صنعت گیمینگ داریم که خواند‌شان می‌تواند ماجراجویی جالبی را برای‌تان رقم بزنند. می‌توانید به سراغ داستان‌های در صنعت بازی بروید که هرگز گفته نشده‌اند.

مجله-Wireframe

info

Wireframe is a new fortnightly magazine that lifts the lid on video games. In every issue, we’ll be looking at how games are made, who makes them, and even guide you through the process of making your own.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود مجله Wireframe – شماره ۶۸

لینک دانلود

مجله Wireframe

دانلود شماره ۶۸ – با حجم ۵۶ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ۶۲ – با حجم ۴۸ مگابایت

دانلود شماره ۵۹ – با حجم ۵۱ مگابایت

دانلود شماره ۵۶ – با حجم ۴۶ مگابایت

دانلود شماره ۵۵ – حجم ۴۸ مگابایت

دانلود شماره ۵۴ – حجم ۴۲ مگابایت

دانلود شماره ۵۳ – حجم ۵۱ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو