یه چیزی تو تصویر نرمال نیست، اگه گفتی اون چیه؟

منبع: گفتنی

37

1401/8/16

23:56


آزمون شناخت غیر معمول: آیا خودتان را آدم باهوشی می دانید؟ اگر این طور هست سریع بگویید چه کسی در تصویر معمای امروزغیر عادی است؟ سعی کنید بلافاصله پاسخ دهید. فقط باز هم می گوییم عجله کنید زیرا سرعت عمل میزان بینایی شما را محک می زند! اگر در چالش های تصویری خبره هستید و …

آزمون شناخت غیر معمول: آیا خودتان را آدم باهوشی می دانید؟ اگر این طور هست سریع بگویید چه کسی در تصویر معمای امروزغیر عادی است؟ سعی کنید بلافاصله پاسخ دهید. فقط باز هم می گوییم عجله کنید زیرا سرعت عمل میزان بینایی شما را محک می زند!

اگر در چالش های تصویری خبره هستید و توانایی بالایی در پیدا کردن نشانه ها دارید. آزمون شناخت غیر معمول برای شماست. با پاسخ به این تست سرگرمی ثابت کنید که فوق العاده جزئی نگر هستید و هیچ چیزی نمی تواند حواس شما را پرت کند!

 

یادتان نرود که شما فرصت کمی دارید شما بایستی در کمتر از پنج ثانیه و بلافاصله با یک نگاه جواب آزمون شناخت غیر معمول را پیدا کنید. پس تا زمان را از دست نداده اید به تصویر نگاه کنید.

 

تصویر آزمون شناخت غیر معمول:

آزمون شناخت غیر معمول

یادتان نرود که مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد! بنابراین آزمون شناخت غیر معمول مناسب شماست.

جالبه حتما ببین: معمای فسفرسوز برای نابغه ها: کدوم یکی خیلی مشکوکه؟

پاسخ آزمون شناخت دزد ناقلا در پایین صفحه:

.
.
.
.
.

تک تک جزئیات را رصد کنید و مبادا عنصری از زیرچشمتان سرسری رد شود. آیا شما در نگاه اول متوجه یک چیز غیر عادی شدید؟ بنابراین این تست می تواند بگوید چقدر در این زمینه ماهر هستید!

این تست رو امتحان کن: یه اشتباه عجیب و غریب تو تصویره،آیا می تونی پیداش کنی؟

.
.
.

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

پاسخ آزمون شناخت غیر معمول

پاسخ آزمون شناخت غیر معمول

 

پاسخ آزمون شناخت غیر معمول

همان طور که می بینید عروس سه دست دارد که بسیاری از افراد نمی توانند در نگاه اول متوجه آن شوند. اگر در کمتر از 5 ثانیه او را دیدید باید به شما تبریک بگوییم زیرا شما دارای دیدی عالی و فردی با توانایی ذهنی بالا هستید.

آیا معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید. مجله گفتنی هر روز با جدیدترین معماهای تصویری هوش شما را محک می زند. بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی را از دست ندهید!

لینک های مرتبط:

تا خانم سکته نکرده بگین کی گردنبندش رو دزدیده؟

باهوش ها بچه را نجات دهید! ماجرا چیست؟!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو