آموزش تماس تصویری با اسکایپ برای اندروید ، آیفون و ویندوز

آموزش تماس تصویری با اسکایپ برای اندروید ، آیفون و ویندوز


منبع: پلازا

17

1401/8/17

08:14


آموزش تماس تصویری با اسکایپ برای اندروید ، آیفون و ویندوز

اگر بدنبال آموزش تماس تصویری با اسکایپ هستید باما در ادامه این مقاله همراه باشید که نحو برقرای تماس تصویری برای گوشی های آیفون و اندروید و سیستم های کامپیوتری را آموزش داده ایم.

در دنیای کنونی و با توجه به محبوبیت اسکایپ نحوه برقراری تماس تصویری در اسکایپ چندان دشوار نبوده است اما اگر جزو کاربرانی هستید که برای اولین بار تصمیم دارید با این برنامه کار کنید بدنیست که از طریق یک آموزش آنرا دنبال کنید. برقراری تماس تصویری در skype به صورت فردی و یا گروهی را در ادامه شرح داده ایم که در این زمینه میتوانید با نکات خوبی مواجه شوید. با پلازا در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

آموزش تماس تصویری با اسکایپ

نحوه برقراری تماس تصویری در اسکایپ نیازمند وبکم یا دوربین بوده است زیرا در این خصوص باید ابزاری بعنوان واسط وجود داشته باشد تا بتواند تصویر شمارا برای شخص مقابل ارسال کند. بدنیست بدانید که یکسری موارد ساده ولی مهم در تماس های تصویری وجود داشته که قبل از برقراری تماس پیشنهاد میشود آنها را چک کنید تا کیفیت خوبی را در تماس های تصویری داشته باشید. به این نکات در بخش نحوه تماس تصویری با اسکایپ ویندوز اشاره شده است. در ادامه جهت یادگیری برقراری تماس تصویری در skype باما همراه باشید.

آموزش تماس تصویری با اسکایپ اندروید

آموزش تماس تصویری با اسکایپ اندروید

تماس تصویری با اسکایپ با موبایل به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با اشخاصی که مدنظر دارید ارتباط تصویری برقرار کنید. در این میان موارد مهمی وجود داشته که اگر آنها را قبل از تماس بررسی کنید قطعا کیفیت بهتری را در حین برقراری تماس شاهد خواهید بود. در میان موارد موجود یکی از اصلی ترین آنها کیفیت اینترنت بوده است. سرعت اینترنت میتواند  در برقراری تماس نقش مهمی داشته باشد که هرچقدر از سرعت و کیفیت بالاتری برخوردار باشید قطعا کیفیت بهتری را شاهد خواهید بود.

در خصوص نحوه تماس تصویری با اسکایپ اندروید بدنیست بدانید که این برنامه محدودیتی برای تماس های صوتی و تصویری نداشته است. تنها چیزی که برای حضور در این برنامه نیاز است داشته باشید یک اکانت اسکایپ بوده که اگر بدنبال نحو یادگیری آن هستید در مقاله راهنمای استفاده از اسکایپ ؛ از ساخت اکانت تا تماس از شماره ایران باما همراه باشید.

برای شروع تماس تصویری در گوشی های اندروید میتوانید از مسیر زیر اقدام کنید که این مورد برای گوشی های آیفون نیز کارایی خواهد داشت :

  • ابتدا یک اکانت برای خود بسازید و وارد آن شوید.
  • حال در بالای برنامه روی آیکون ویدیو کلیک کنید تا مخاطبین برای شما به نمایش در بیاید.
  • در ادامه میتوانید شخصی که میخواهید با او تماس تصویری داشته باشید را انتخاب کنید.
  • با زدن دکمه تماس روند برقراری تماس آغاز خواهد شد.

برای قطع تماس تصویری در اسکایپ با زدن دکمه قرمز رنگ پایین صفحه که به پایان تماس نیز معروف است میتوانید به تماس تصویری یا صوتی خود پایان دهید.

نحوه برقراری تماس تصویری در اسکایپ آیفون

نحوه برقراری تماس تصویری در اسکایپ آیفون

برقراری تماس تصویری در skype با گوشی بی شک کیفیت خوبی را برایتان به نمایش خواهد گذاشت. بدنیست بدانید که این برنامه در میان بهترین اپ های برقراری تماس تصویری توانسته جایگاه خوبی را کسب نماید که در این خصوص پیشنهاد میشود جهت دانلود بهترین برنامه های تماس تصویری برای اندروید، iOS و ویندوز باما همراه باشید. همانطور که میدانید محیط کاربری اسکایپ در پلتفرم اندروید و آیفون یکسان بوده است که این مورد شمارا از آموزش های دیگر بی نیاز خواهد ساخت.

طبق آموزش و روند فوق که برای گوشی های اندروید گفته شده است میتوانید برقراری تماس تصویری در اسکایپ برای گوشی های آیفون را یادبگیرید. در خصوص حداکثر تعداد افراد در تماس تصویری اسکایپ باید بدانید که شرکت اسکایپ برای این مورد سقف 50 نفر را درنظر گرفته است که در این میان میتوانید به گزینه خوبی دسترسی داشته باشید. در ادامه میتوانید به نکات تکمیلی مربوط به استفاده از اسکایپ برای تماس های تصویری دسترسی داشته باشید که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

نحوه تماس تصویری با اسکایپ ویندوز

نحوه تماس تصویری با اسکایپ ویندوز

در نحوه برقراری تماس تصویری در اسکایپ با لپتاپ باید به موارد مهمی دقت داشته باشید که به اصلی ترین آنها در ادامه اشاره شده است :

  • سرعت اینترنت خوب برای نمایش کیفیت واضح در تماس های تصویری
  • وجود یک وبکم برای لپتاپ یا دوربین برای کامپیوتر که بتواند تصویر شمارا برای شخص مقابل به نمایش بگذارد.
  • انجام یک تماس تستی برای مشخص شدن کیفیت صدا و تصویر

در خصوص تماس تصویری گروهی در اسکایپ موارد فوق اهمیت بالایی داشته اند که قبل از برقراری هرتماس گروهی پیشنهاد میشود موارد فوق را بررسی کنید. در ادامه میتوانید روند برقراری تماس تصویری در کامپیوتر را یادبگیرید که پیشنهاد میشود باما همراه باشید :

  • ابتدا یک اکانت برای خود بسازید و وارد محیط برنامه شوید.
  • حال وارد لیست مخاطبین خود شوید که از بالای میحط برنامه آیکون ویدیو میتوانید اینکار را انجام دهید.

آموزش تماس تصویری با اسکایپ

  • با کلیک برروی مخاطب مدنظر برای شما آیکون هایی به نمایش در می آید که مانند تصویر زیر با زدن دکمه ویدیو میتوانید تماس را آغاز کنید.

آموزش تماس تصویری با اسکایپ

  • پنجره تماس برای شما ظاهر می شود. تا زمانی که طرف مقابل به تماس شما پاسخ ندهد، صدای زنگ را خواهید شنید. اسکایپ یک تصویر کوچک از آنچه که شخص مقابل از شما میبیند را در پایین برنامه به نمایش خواهد گذاشت.
  • اگر مخاطب مدنظر تماس شمارا پاسخ ندهد با یک تصویر واضح به شما اطلاع داده میشود.

آموزش تماس تصویری با اسکایپ

سخن پایانی

در آموزش تماس تصویری با اسکایپ سعی کردیم به تمام مواردی که میتواند برای شما مفید و مهم باشد اشاره داشته باشیم. بدنیست بدانید که در نحوه برقراری تماس تصویری در اسکایپ موارد مهمی وجود داشته که قبل از برقراری تماس پیشنهاد میشود آنها را بررسی کنید. نظر شما در مورد مقاله برقراری تماس تصویری در skype چیست ؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را در خصوص این مقاله باما در میان بگذارید که نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت تاثیر بسزایی خواهد داشت. اگر احساس میکنید نکته مهمی وجود داشته که در این مقاله به آن اشاره نشده است میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو